AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #1 Skrevet 25. desember 2013 Hvor handler rike vestkantjenter klær? Tenker i alderen 20-30. De som ikke handler på gina, bikbok, vero moda, hm osv.. Anonymous poster hash: ceecd...f9b
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #3 Skrevet 25. desember 2013 Ferner Jacobsen? Anonymous poster hash: 187b5...a4c
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2013 #4 Skrevet 25. desember 2013 Hvor handler rike vestkantjenter klær? Tenker i alderen 20-30. De som ikke handler på gina, bikbok, vero moda, hm osv.. Anonymous poster hash: ceecd...f9b Hvis du ikke er en av dem, trenger du da ikke å vite det??? 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #5 Skrevet 25. desember 2013 Jeg er ikke vestkantjente ( bor på en annen kant av landet ) men er vel alikevel forholdsvis rik. Jeg handler stortsett i utlandet Anonymous poster hash: 37b4b...4da
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #6 Skrevet 25. desember 2013 I Oslo: Eger, Paleet, Bogstadveien. Anonymous poster hash: 6c32c...b36
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #7 Skrevet 25. desember 2013 Hvis du ikke er en av dem, trenger du da ikke å vite det??? For det første.. Hvis jeg har lyst til å kle meg i dyre klær som utstråler at jeg har mye penger, så må jeg få lov til det. Det er ene og alene mitt "problem". Om andre måtte synes at jeg er teit fordi jeg går med en bluse til over 1000 kr, så bryr jeg meg ikke om det. For det andre, så kan det være helt andre årsaker til at jeg spør. For det tredje, så vet ikke du om jeg har mye penger eller ei, eller hva slags familie jeg kommer fra. Så du kan spare deg for de sleivkommentarene du kommer med over alt hele tiden, og heller svare på det jeg spør om -TS Anonymous poster hash: ceecd...f9b 9
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2013 #8 Skrevet 25. desember 2013 For det første.. Hvis jeg har lyst til å kle meg i dyre klær som utstråler at jeg har mye penger, så må jeg få lov til det. Det er ene og alene mitt "problem". Om andre måtte synes at jeg er teit fordi jeg går med en bluse til over 1000 kr, så bryr jeg meg ikke om det. For det andre, så kan det være helt andre årsaker til at jeg spør. For det tredje, så vet ikke du om jeg har mye penger eller ei, eller hva slags familie jeg kommer fra. Så du kan spare deg for de sleivkommentarene du kommer med over alt hele tiden, og heller svare på det jeg spør om -TS Anonymous poster hash: ceecd...f9b Vise du er rik er en ting, å etterape vestkantjentene er noe annet. 1
Gjest Lille-pus Skrevet 25. desember 2013 #9 Skrevet 25. desember 2013 Fra sidelinjen nevnes forsiktig at en bluse til en 1000-lapp ikke trenger være en 'dyr' bluse. Folk handler klærne sine etter hvor det de søker befinner seg. Merkeslaver vil handle de merkene de 'hegner til' der disse merkene selges. Bogstadveien er et bra tips. 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #10 Skrevet 26. desember 2013 Takk for alle svar -TS Anonymous poster hash: ceecd...f9b
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #11 Skrevet 26. desember 2013 Kanskje greit å være litt forsiktig og gå rundt med gant-gensere hele tiden osv om du er tidlig i 20-årene.. Jeg har pengene til det selv, men sosser blir nok sett ned på, så er ikke noe jeg trakter etter akkurat. Det er heller ikke mote lengre. Anonymous poster hash: da620...166
Gjest blasé Skrevet 26. desember 2013 #12 Skrevet 26. desember 2013 Eger, Paleet, Bogstadveien, Steen & Strøm, Høyer, Ferner Jacobsen, Tatler, osv 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #13 Skrevet 28. desember 2013 For det første.. Hvis jeg har lyst til å kle meg i dyre klær som utstråler at jeg har mye penger, så må jeg få lov til det. Det er ene og alene mitt "problem". Om andre måtte synes at jeg er teit fordi jeg går med en bluse til over 1000 kr, så bryr jeg meg ikke om det. For det andre, så kan det være helt andre årsaker til at jeg spør. For det tredje, så vet ikke du om jeg har mye penger eller ei, eller hva slags familie jeg kommer fra. Så du kan spare deg for de sleivkommentarene du kommer med over alt hele tiden, og heller svare på det jeg spør om -TS Anonymous poster hash: ceecd...f9b Viser egentlig bare at du ikke har noen av de evnene eller bakgrunnen som miljøet verdsetter. Du kommer til å imponere andre, men bli sett ned på av menneskene du higer etter å fremstå som. At du i det hele tatt spør hinter veldig til at du ikke hører inn i miljøet allerede. For å svare på spørsmålet ditt: Se kommentaren til Blasé. Det er også veldig mange nisjebutikker i områdene Bygdøy Allé og Majorstuen som er verdt et besøk. Anonymous poster hash: 4134a...0f0 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå