Gå til innhold

Romsjulssalg VS. Januarsalg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe omtrent alt av hvitevarer og interiør, og lurer på om det er nå jeg bør slå til eller i Januar.

Noen erfaringer?

Anonymous poster hash: 1d633...13f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer jeg også på!

Anonymous poster hash: ee16a...9cc
Skrevet

Ingen som kan gi oss svar? :P

Anonymous poster hash: ee16a...9cc
Skrevet

En venn av meg som tidligere jobbet på Elkjøp sa at januar er klart best. Men at man bør møte opp tidlig for å sikre seg de beste kuppene.

Anonymous poster hash: 90151...f0c
  • Liker 1
Gjest Lady.In.Heels
Skrevet

Jeg ser at de har veldig mye salg allerede nå. F.eks 23% på lefdal på diverse hvitevarer. Lurer på om jeg skal slå til nå, eller vente til over nyttår..

Skrevet

Begge deler vil jeg tro. Jauarsalg er salget der en skal kvitte seg helt med jula, og sa gjerne 70%

Anonymous poster hash: 5e23b...d05
Skrevet

Januarsalget er ofte det mest lønnsomme - da skal 2013 modellene ut til fordelen for nye modeller, samt alle kvantumkjøpene butikken gjorde i forkant av julehandelen.

• Liker 1
Skrevet

Skal også kjøpe meg hvitevarer, og tenker jeg slår på imorgen. Tviler på at det blir 23% på Elkjøp i Januar.

Anonymous poster hash: 8457f...190

Skrevet (endret)

Det er opp til 50 prosent på en del møbler og interiør på januar-salget. Har selv kjøpt en del dyre møbler fra Bolia til halv pris i januar.

Endret av Delia
Skrevet

Vet dere om det er bra romjulssalg på butikker som Åhlens, Kid, Body Shop, HM, Cubus og lignende?

Anonymous poster hash: 433b8...a39
Skrevet

Jeg vil kjøpe masse i morgen! Har noen tips til romjulssalg få det man vil og unngå alle menneskene?

Anonymous poster hash: 433b8...a39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...