Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 6 år sammen tok forholdet slutt da jeg i oktober ble gravid. Han taklet ikke dette å ønsket at jeg skulle ta abort. Vi hadde snakket om å få barn ett årstid, og hadde bestemt oss for å prøve å bli det. Var så heldig at jeg ble gravid på første forsøk. For han kom det veldig brått på da han hadde sett for seg at det skulle ta litt lenger tid. Han valgte å reise, da tanken på abort for min del var uaktuelt og noe jeg ikke hadde tilgitt meg selv for. Det er nå gått 3 mnd og etter jeg var på ultralyd kom følelsene og reaksjonen på bruddet. Følelsene for han er fortsatt veldig sterke å jeg savner han så uendelig mye! Jeg ringte han på lille julaften for å høre ossen han hadde det og han slet vist med depresjon og hadde det ikke all verden. Dette gjorde meg trist å jeg tenker mye på han. Idag formiddag reiste jeg en tur hjem til han, han har sagt at han ikke ønsker å møtes, men jeg klarte ikke la være. Jeg måtte bare se han og være nær han. Han tok det greit da jeg kom og vi snakket litt om alt mulig. Så til slutt spurte jeg om han ville se video fra ultralyden og det ville han. Han smilte og sa "jeg tror det er en gutt! Se å han fekter med armene!" han virket veldig entusiastisk og virket som han syntes det var kjekt å se. Han sa også at babyen kom til å bli verdens kuleste. Dette rørte meg veldig. Fra å a vært totalt uinteressert og ikke ville ha noe med babyen å gjøre, så jeg nå et glimt av interesse og det varmet! Han utdypet helt i starten da jeg kom at det var slutt mellom oss. Og når jeg skulle dra ønsket jeg han godt nyttår og at jeg var glad i han. Begynte da å gråte (gravid og veldig emosjonell!!) han sa at jeg ikke skulle gråte, det har jo gått 3 mnd! Men jeg sa at følelsene ikke forsvinner så fort. Nå kjenner jeg så på savnet etter han. Gud hva jeg hadde gjort for å få han tilbake! Lengter så etter han. Tror dere det er et håp om at han kommer tilbake? Om årsaken for at han dro var babyen som han nå virker å vise litt interesse for. Tror dere det da er en mulighet for at vi finner tilbake? Ingenting jeg ønsker meg mer!

Anonymous poster hash: 9d7b0...a7a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville holdt litt avstand til ham siden han viste seg så upålitelig i begynnelsen.

• Liker 1
Skrevet

Men han har alltid vært så god! Dette kom som lyn fra klar himmel! Hadde aldri trodd han kunne gjøre det. Så tror nok han ble veldig redd og at realiteten plutselig slo han.

Skrevet

Men han har alltid vært så god! Dette kom som lyn fra klar himmel! Hadde aldri trodd han kunne gjøre det. Så tror nok han ble veldig redd og at realiteten plutselig slo han.

Våger du å ta sjansen på at neste gang det ikke passer ham å bli pappa er når du er på fødestua og gjør nedpress???

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...