AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #1 Del Skrevet 25. desember 2013 Det er på tide å klippe seg igjen, og jeg er derfor på utkikk etter en god frisør i Bergen. Helst i sentrumskjernen, og en som ikke er helt overpriset. Hvem er dere mest fornøyd med? Anonymous poster hash: 4ab57...15b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #2 Del Skrevet 25. desember 2013 Ståle på staal haar!! Han er super, men litt dyr Anonymous poster hash: 61a18...620 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmor89 Skrevet 25. desember 2013 #3 Del Skrevet 25. desember 2013 Morten på Ramm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #4 Del Skrevet 27. desember 2013 Noen som har erfaringer med Huldra Økofrisør ved Fløybanen? Over 700kr for en klipp er jo litt, så hadde vært greit å høre om det er verdt prisen Anonymous poster hash: 0ce83...70b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bustyvel Skrevet 27. desember 2013 #5 Del Skrevet 27. desember 2013 Noen som har erfaringer med Huldra Økofrisør ved Fløybanen? Over 700kr for en klipp er jo litt, så hadde vært greit å høre om det er verdt prisen Anonymous poster hash: 0ce83...70b Jeg så ut som ei hulder etter å ha vært der, haha. Holder meg definitivt unna dem + DeCapo eller hva de nå kaller seg, på Bystasjonen. Klippet meg på sistnevnte tilbake i 2009, men husker det altfor godt fremdeles (huttetu til resultat og service), men meget mulig det har bedret seg Har god erfaring med Morten på Ramm av Ramsvik, han er dyktig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 27. desember 2013 #6 Del Skrevet 27. desember 2013 Har veldig god erfaring med think på exibition. Bortsett fra en frisør der, en litt eldre dame (virket som hun kanskje var sjefen der) som nektet å høre på hvordan jeg ville ha det, ble sur når jeg spurte om hun kunne klippe det litt kortere og var generelt uforskammet og sur. Men de "yngre" frisørene der har vært supre! Husker desverre ikke navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 27. desember 2013 #7 Del Skrevet 27. desember 2013 Jeg er elendig på navn, men har også god erfaring med de yngre på Think Xhibition. Jeg sliter alltid med å få de til å høre før de klipper, men de siste gangene har jeg krevd det, og de tre siste gangene, to forskjellige frisører, har jeg vært utrolig fornøyd - og fått veldig flotte komplimenter - så jeg anbefaler dem. Har tidligere brukt DeCapo på Bystasjonen og Frisørsenteret på Kløverhuset. Her er man helt personavhengig - enten får man en helt topp opplevelse og frisyre, eller bare rævva det hele. Alle plassene er de flinke frisører, men det skorter litt på kundeservice / konsultasjon (hva er det kunden egentlig vil ha). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #8 Del Skrevet 27. desember 2013 Gått mye til frisører i Bergen, de jeg har vært mest fornøyd med er Adam og Eva. Likevel kommer det helt an på hvilke frisører du har, også der opplevde jeg b,la at håret ble grønt (! ) den stakkars frisøren ble fortvilt og jeg fikk en gratis hårkur med meg........ Såvidt jeg klarte å redde håret hos en annen frisør- kostet meg en del tusen.. Jeg går ikke til frisører i Bergen lenger, tar det når jeg er i Oslo Anonymous poster hash: a2247...27a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #9 Del Skrevet 27. desember 2013 Jeg så ut som ei hulder etter å ha vært der, haha. Holder meg definitivt unna dem + DeCapo eller hva de nå kaller seg, på Bystasjonen. Klippet meg på sistnevnte tilbake i 2009, men husker det altfor godt fremdeles (huttetu til resultat og service), men meget mulig det har bedret seg Har god erfaring med Morten på Ramm av Ramsvik, han er dyktig. Oi,såpass;) hehe Jeg liker prinsippet med naturlige økologiske produkter osv,men hulder-stilen er ikke det jeg er ute etter;) Anonymous poster hash: 0ce83...70b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thorn Skrevet 27. desember 2013 #10 Del Skrevet 27. desember 2013 Jeg er alltid fornøyd med Ramsvik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #11 Del Skrevet 27. desember 2013 Om du er villig til å ta tog i 7 min er Linda og lærlingene hennes i Arna veldig flinke. Anonymous poster hash: 50c26...deb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #12 Del Skrevet 27. desember 2013 Har ennå ikke funnet en dyktig frisør i Bergen som kan blond farge...Anonymous poster hash: a2247...27a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 27. desember 2013 #13 Del Skrevet 27. desember 2013 Har ennå ikke funnet en dyktig frisør i Bergen som kan blond farge...Anonymous poster hash: a2247...27a Etter 10 år fant jeg en som aldri feiler Digg hairstudio på Sundt. Sjefen Rune er sinnsykt flink, men litt dyr. Jeg gikk til han første gang, han fant ut hva som måtte til for å få best farge på mitt hår og til mitt ansikt. Skrev ned "oppskriften", så neste gang kunne jeg gå til en av de andre på salongen som er litt billigere Alle som jobber der er superflinke forutenom en litt eldre trønderdame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 27. desember 2013 #14 Del Skrevet 27. desember 2013 Har ennå ikke funnet en dyktig frisør i Bergen som kan blond farge...Anonymous poster hash: a2247...27a Think Hairwear, Xhibition. De er kjempeflinke med farge. Det er også DeCapo. Mitt problem har ikke vært fargen men klippen. Det virker som frisørene har angst for å klippe for mye og av den grunn knapt nok klipper på tross av forsikringene om at kun for lite klippet gjør meg misfornøyd. Håret mitt vokser som ugress, og jeg er helt avhengig av at det blir klippet nok for å få et godt resultat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 27. desember 2013 #15 Del Skrevet 27. desember 2013 Klipper meg bare hos lærlingene på Galleriet. 300 kr, woohoo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #16 Del Skrevet 27. desember 2013 Ståle på staal haar er fantastisk, og de bruker kun økologiske produkter. Han hører på hva kunden vil ha, pluss han kommer med fine forslag. Har veldig lys blondfarge, og den er kald og fin, og kvaliteten på håret har blitt bedre etter jeg gikk der. Anonymous poster hash: 61a18...620 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #17 Del Skrevet 27. desember 2013 Jeg trenger en frisør i Bergen som er god på krøllet hår. Ikke fall, men krøller. Anonymous poster hash: 742ee...ac3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 28. desember 2013 #18 Del Skrevet 28. desember 2013 Morten på Ramm Ruth på Ramm er også veldig dyktig. Jeg er godt fornøyd med henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #19 Del Skrevet 29. desember 2013 Jeg har vært utrolig fornøyd etter å ha vært på Bjuti Frisør, den er ganske ny og ligger borte med sats på nygård. Jeg tror hun ene har jobbet på Adam og Eva før.Anonymous poster hash: 95cf3...8d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå