AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #1 Skrevet 25. desember 2013 Sitter nå i jule og føler på savnet etter hun som forlot meg Det er en forferdelig endomhet og det er mye som tynger , spesielt nå i julen Leker litt med tanken på nettdating , om ikke annet for å få kontakt Men ønsker i itgangspunktet å være medt mulig anonym. Vil helst ikke legge ut bilde og lignende i starten Hvilke sider er de beste for å få kontakt til å snakke med folk og hvor man kan være mest mulig anonymAnonymous poster hash: 65e0c...603
militærjenta Skrevet 26. desember 2013 #2 Skrevet 26. desember 2013 Vanskelig å si.. Tror de fleste nettdating-sidene innebærer at du må gi ut litt info om deg selv.. Har hørt om badoo. Ellers så er det jo Tinder da, men det virker jo som noe piss.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #3 Skrevet 26. desember 2013 Vanskelig å si.. Tror de fleste nettdating-sidene innebærer at du må gi ut litt info om deg selv.. Har hørt om badoo. Ellers så er det jo Tinder da, men det virker jo som noe piss. Hvorfor er tinder piss?Anonymous poster hash: 4403c...09a
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #4 Skrevet 26. desember 2013 Hvorfor er tinder piss?Anonymous poster hash: 4403c...09a Fordi jentene/guttene der er bare noe piss...Anonymous poster hash: e257c...671
militærjenta Skrevet 26. desember 2013 #5 Skrevet 26. desember 2013 Hvorfor er tinder piss?Anonymous poster hash: 4403c...09a Hvorfor jeg mener Tinder er piss? Fordi det er utseendebasert, noe jeg personlig ikke finner interesse i.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #6 Skrevet 26. desember 2013 Hvorfor jeg mener Tinder er piss? Fordi det er utseendebasert, noe jeg personlig ikke finner interesse i. Vil du date meg? Jeg har bra personlighet Anonymous poster hash: 4403c...09a
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #7 Skrevet 26. desember 2013 Nettdating kan funke, eller du kan gå på chattesider.. der er man mer anonym Chat.no f.eks Anonymous poster hash: 47b1e...f31
Sommee Skrevet 27. desember 2013 #8 Skrevet 27. desember 2013 Sukker.no , Tinder er også gull..! Masse fine ungjenter. Bare å kjøre på og be de med ut på noe:) På sistnevnte må du nok ha bilde® da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå