Gjest New_Girl Skrevet 25. desember 2013 #1 Skrevet 25. desember 2013 Er det noen som vet hvor man kan få tak i bøker der man skriver inn egne oppskrifter? Har vært innom flere bokhandlere men de hadde bare vanlige notatbøker. Jeg trodde det kanskje fantes egne bøker for akkurat det formålet?
Antoinette Skrevet 25. desember 2013 #2 Skrevet 25. desember 2013 (endret) Det finnes, forsøk Designtorget eller Ting. Endret 25. desember 2013 av Antoinette
Gjest New_Girl Skrevet 25. desember 2013 #3 Skrevet 25. desember 2013 Klarer ikke å finne jeg. Ingen som har en link eller en spesifikk butikk du vet har det?
Mynona Skrevet 25. desember 2013 #4 Skrevet 25. desember 2013 Jeg bruker en sånn her http://www.ordning-reda.com/se/en-us/shop/detail/OR12069-10/ Det er plastmapper inni der, så jeg skriver oppskriften på PC og printer ut, og setter inn i den boken der. Ellers, hvis du har Mac har du et program i Appstore som heter YummySoup! som er en fin oppskriftssamler.
Gjest New_Girl Skrevet 25. desember 2013 #5 Skrevet 25. desember 2013 Takk for tips! Men jeg vil helst ha en som jeg skriver for hånd. Gammeldags jeg 1
Antoinette Skrevet 25. desember 2013 #6 Skrevet 25. desember 2013 Designtorget og Ting ER jo to butikker. Ligger i Oslo.
Mynona Skrevet 25. desember 2013 #7 Skrevet 25. desember 2013 Men du kan jo skrive for hånd og sette inn i den mappen da. Kjøpe noe fint brevpapir eller farget ark eller noe? 1
Gjest New_Girl Skrevet 25. desember 2013 #8 Skrevet 25. desember 2013 Designtorget og Ting ER jo to butikker. Ligger i Oslo. Aha, jeg så på nett og fant ikke der. Jeg bor ikke i nærheten av Oslo. Men takk for tips :-)
Gjest New_Girl Skrevet 25. desember 2013 #9 Skrevet 25. desember 2013 Men du kan jo skrive for hånd og sette inn i den mappen da. Kjøpe noe fint brevpapir eller farget ark eller noe? Ja, det går jo selvfølgelig an :-)
Belima Skrevet 25. desember 2013 #10 Skrevet 25. desember 2013 Jeg kjøpte en linjebok med stive permer. Grønn utenpå. De som er beregnet på oppskrifter er/var ofte inndelt i emner og det syntes jeg ble litt "dumt". Jeg har mange fler oppskrifter på kaker enn på f eks supper. Hvis du ikke synes boka er fin, så kan du jo ta bokbind/gråpapir utenpå og lage ditt eget omslag.
Gjest New_Girl Skrevet 25. desember 2013 #11 Skrevet 25. desember 2013 Jeg kjøpte en linjebok med stive permer. Grønn utenpå. De som er beregnet på oppskrifter er/var ofte inndelt i emner og det syntes jeg ble litt "dumt". Jeg har mange fler oppskrifter på kaker enn på f eks supper. Hvis du ikke synes boka er fin, så kan du jo ta bokbind/gråpapir utenpå og lage ditt eget omslag. Det var lurt ja :-) jeg får se hva jeg finner. 1
-hild Skrevet 26. desember 2013 #12 Skrevet 26. desember 2013 Kjøp en bok med linjer - og pynt forsiden! https://www.pinterest.com/pin/57350595228261479/ , trenger ikke bli som denne - men noe a'la hadde kanskje vært kjekt
Draenei Skrevet 26. desember 2013 #13 Skrevet 26. desember 2013 Jeg anbefaler deg å kjøpe en perm/bok med plastlommer. Boka blir veldig grisete etterhvert, og det er bedre å kunne vaske av sidene, enn at de blir fulle av inntørka matrester.
Gjest New_Girl Skrevet 26. desember 2013 #14 Skrevet 26. desember 2013 Jeg anbefaler deg å kjøpe en perm/bok med plastlommer. Boka blir veldig grisete etterhvert, og det er bedre å kunne vaske av sidene, enn at de blir fulle av inntørka matrester. Det var det jeg fant ut at var lurest ja :-) skal ut å se hva jeg finner i morgen.
TN-># Skrevet 27. desember 2013 #15 Skrevet 27. desember 2013 Kjøpte for ikke så lenge siden hos ARK, "spiralhefte" (hardt omslag og indeksering) med rødrutet mønster (likt som den rutete kokeboken).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå