Gå til innhold

Fikk for det meste ubrukelige gaver!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I fare for å høres bortskjemt og utakknemlig ut, så sier jeg det likevel! Fikk helt unyttige julegaver i år, hva skal jeg med 20 par sokker, parfyme og dusjseper? Stinker sokkene mine, og vasker jeg meg ikke! NEI, så ikke gi meg det!

Anonymous poster hash: 67561...ddf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da får du ta mer ansvar neste år og si noe om hva du ønsker deg til de det gjelder.

Anonymous poster hash: a12a8...30e

• Liker 3
Skrevet

Ditt utakknemlige troll.

Anonymous poster hash: c453e...ac0
  • Liker 2
Skrevet

Jeg er ikke utakknemlig, hvor jævla vanskelig er det å finne en gave JEG kan kose meg med.

Anonymous poster hash: 9c477...9ec

• Liker 1
Skrevet

Er vel kanskje nettopp fordi du faktisk dusjer at du får såpe, det er jo en forbruksvare.

Ellers så er jeg enig med anonym over her, lag ønskeliste neste år.

• Liker 2
Gjest Ingaborga
Skrevet

Å herregud, hvis du hatet det så mye, så gi det videre!

Skrevet

ok, på tide å bli enige med de du får gaver av at dere kutter ut julegavene

Anonymous poster hash: 1b0e4...524
  • Liker 3
Skrevet

Jeg laget ønskeliste, men tydeligvis er folk for tafatte til å følge den, selv ga jeg bort fine gaver, altså.

• Liker 1
Skrevet

Sokker, parfyme, dusjsåper, kremer osv er ting mange gir til personer man føler har "alt". Mange liker å gi slike forbruksvarer da. For da føler gjerne giveren at personen hvertfall får bruk for det. Kanskje mange av de som gir deg gaver tenker at du har alt? Isåfall kan du ved neste jul eller bursdag nevne ting du ønsker deg eller har bruk for.

• Liker 1
Skrevet

Hadde folk giddet å legge noe i det så hadde de visst at jeg har langt fra alt, hadde satt cder og bøker på ønskelista som jeg fint kunne fått uten at noen hadde ruinert seg på det. Er snurt, var ikke noe gøy å pakke opp dritt mens alle andre fikk flotte ting. Til og med bikkja fikk noe som passa den godt!! Den tingen tok jeg fra den, skal ikke jeg kose meg .....

Gjest Malanthor
Skrevet

Jeg håper du spøker når du sier at du tok tingen fra bikkja.

Slutt og syt og bli flinkere til og informere folk om hva du vil ha til neste år.

• Liker 2
Skrevet

Eneste jeg fikk som var verdt noe var en telefon, jeg ønska meg nye iPhone i gull, men fikk bare en gammal Samsung dritt fra i fjor, faen altså. Gidder ikke mer gavemas.

• Liker 2
Skrevet

Til og med bikkja fikk noe som passa den godt!! Den tingen tok jeg fra den, skal ikke jeg kose meg .....

Haha, litt av et sjarmtroll du, med trykk på troll!

Anonymous poster hash: 8994a...76d

• Liker 2
Skrevet

Haha, min bror fikk sikkert 30 par sokker, fordi han skal i militæret neste år. Han ble ikke akkurat overlykkelig, men jeg tror han vil merke fort nok at de er greie å ha :P

Anonymous poster hash: 73599...6ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...