Gå til innhold

Kronprinsesse Mary sin kjole

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jo, kjolen var fin, men jeg likte ikke ermene så godt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjolen var perfekt for henne!!

Enkel og stilig.

Blomsterbuketten derimot var ikke så fin , jeg syns den så "rotete" ut og den sprika for mye til alle kanter.

Kirkeblomstene var utrolig vakre og satte prikken over i en.

Skrevet

Synes både bruden og kjolen var vakre! Og en søt brudgom ja :wink:

Skrevet
K J E D E L I G??????? :o

Er spent på (og kanskje litt redd?) for hva du mener med en spennende bryllupskjole....

Det er forskjell på kongelige og oss vanlige dødelige vettu....

Gjest Primula
Skrevet

Kjolen var nyydelig. Hun var utrolig vakker. Kronsprinsen å..Var forelsekt i han da jeg var tenåring.. :ler:

Det har jo vært enkelte spekulasjoner om Mary allerede er gravid, men med den midjen der tviler jeg på det. :wink:

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet
kjolen var perfekt for henne!!

Enkel og stilig.

Blomsterbuketten derimot var ikke så fin , jeg syns den så "rotete" ut og den sprika for mye til alle kanter.

Kirkeblomstene var utrolig vakre og satte prikken over i en.

Helt enig med deg, Snitta. Vi jentene på jobben stod og så på bryllupet på skjermen utenfor butikken (nå er det din tur til å ta kassa! Nei, din! :ler: ), og det var mye ojing og ååååååing da hun kom ut av bilen. Men da buketten kom fram, var reaksjonen "Hva er DET for noe da?" Den var jo ikke mye fin da... Mangla helhet fullstendig.

Skrevet

Ja, det var en nydelig kjole. Em kronprinsesse verdig rett og slett.

Skrevet
Jeg syns egentlig den var litt kjedelig, jeg.....

Hva er det egentlig med dagens prinsesser? Hittil på 2000-tallet er det bare Nederlands nye kongelige, prinsesse Maxima som har hatt kjole til å skryte av.....

Men kronprinsesse Marys kjole hadde fine ermer, stillig med albuekort og den spissen på....

Jeg er helt enig med deg jeg Tex! Kjolen var pen, men litt kjedelig. Forventer liksom litt mer stæsj når det er kongelig bryllup...kanskje litt mer stilig liksom. Men, men... Romantisk var det uansett! Sukk!

Skrevet

Men jeg likte kronprinsesse Mary`s kjole meget godt. Den var flott og i et nydelig stoff, kledde hennes fasong veldig godt. Synes sløret var pent og jeg. Hun så litt (elegant) gammeldags ut, og det var også noe eksotisk over bruden slik hun var i dag.

En av de andre favorittene her i huset var kjolen til Spanias kommende kronprinsesse, Letizia Ortiz. Nydelig!

Enig med Diva! Jeg synes Mary rett og slett var vakker..Og Fredrik-SUKK! Tårene trillet på meg, når jeg så han begynte å bli rørt :oops:

Skrevet

Bare det at Fredrik gråt FØR Mary kom inn i kirken... :hjerter:

Skrevet

Nydelig kjole syns jeg. Damen er jo flott, så det skulle vel noe til å ikke se bra ut ;)

Skrevet

Det er forskjell på kongelige og oss vanlige dødelige vettu....

Jeg syntes den var kongelig nok med det lange slepet.

Fremdeles spent på hva du mener er en spennende kjole..... :)

Jeg syntes det er viktig at man ser bruden når hun kommer opp kirkegulvet, og ikke bare en kjole...

Skrevet

Jeg syns hun hadde en utrolig flott kjole. hun så veldig bra ut, for en figur hun har!

Derimot syns jeg sløret kunne minne om noe som skulle tilhøre en bunad..

Skrevet

Synes hun var utrolig flott jeg!!!!

Gjest Esther
Skrevet

Lilleputt skrev:

Derimot syns jeg sløret kunne minne om noe som skulle tilhøre en bunad..

Nå er der veldig mye symbolikk i bruk av akkurat det sløret ...det er tidligere brukt av både Dronning Ingrid og Dronning Margrethe. Må si at brullypet er det flotteste jeg har sett - og Kronprinsesse Mary er allerede iferd med å bli trendsetter nr. 1 i Europa ... En så nydelig, vennlig, smilende, velutdannet, intelligent og uhyre sympatisk kronsprinsesse tror jeg ikke man finner maken til ... ikke rart at danskene elsker Mary allerede ...

Og Kronprins Fredrik er jo bare flott han også ... heldige Danmark :-)

Gjest Muslingen
Skrevet

Syns hun var helt utrolig vakker!!!! :hoppe:

Skrevet

Hun var kjempeflott. Noen og enhver har mye å lære av holdningen hennes - et dronninemne verdig er hun.

Og Frederik da - den talen. Satt og felte noen tårer jeg da ja......... :wink:

Skrevet

Flott kjole, spesielt overdelen. Men noen skulle vært straffet for den buketten! Altfor stor og rotete.

Skrevet

Syntes kjolen var nydelig!! Hun var klassisk elegant, men dekoren i skjørtet og sløret gjorde henne langt fra kjedelig. Frisyren passet perfekt til henne og til kjolen. Og jeg syntes at buketten var veldig flott også.

Toppkarakter fra meg. (Og da sammenligner jeg med de kongelige brudene i det siste)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...