magnhild Skrevet 14. mai 2004 #1 Skrevet 14. mai 2004 Jeg syntes den var helt utrolig fin!!! Elsker den utrigningen og xde foldene på skjørtet var lekre. Åh jeg har lyst på den kjolen jeg, bare med litt kortere slep... Og sløret var stilig! Åh jeg ble helt i bryllupsmodus jeg!! Alt for lenge til mitt jo!! Magnhild
Rio Skrevet 14. mai 2004 #3 Skrevet 14. mai 2004 syns den var helt ok var så søtt når fredrik var helt våt i øynene før hun kom inn.. jeg sitter og ser på vielsen live på nettet :oops:
Gjest MrsL Skrevet 14. mai 2004 #4 Skrevet 14. mai 2004 Hun hadde pen kjole, så ut som en isdronning, mens Frederik var helt nydelig der han sto med masse vått i øynene :-)
Gjest gjest1 Skrevet 14. mai 2004 #6 Skrevet 14. mai 2004 Kjolen var nydelig og passet perfekt til henne.
Isiselin Skrevet 14. mai 2004 #7 Skrevet 14. mai 2004 Kjolen hennes var veldig pen, ja... Selv om jeg kanskje ikke personlig er veldig glad i rysjer ble de fine på henne og på denne kjolen. Likte også veldig godt utringningen! Men aller penest var prinsen selv! :oops: Så kjekk og så forelsket og så rørt mann = Isiselin i fjortisstadiet!
Gjest Tex Skrevet 14. mai 2004 #8 Skrevet 14. mai 2004 Jeg syns egentlig den var litt kjedelig, jeg..... Hva er det egentlig med dagens prinsesser? Hittil på 2000-tallet er det bare Nederlands nye kongelige, prinsesse Maxima som har hatt kjole til å skryte av..... Men kronprinsesse Marys kjole hadde fine ermer, stillig med albuekort og den spissen på....
Pip Skrevet 14. mai 2004 #9 Skrevet 14. mai 2004 Jeg syns egentlig den var litt kjedelig, jeg..... Hva er det egentlig med dagens prinsesser? Hittil på 2000-tallet er det bare Nederlands nye kongelige, prinsesse Maxima som har hatt kjole til å skryte av..... Men kronprinsesse Marys kjole hadde fine ermer, stillig med albuekort og den spissen på.... Hm - smaken er som baken. Synst personleg det er 'befriande' at dei kongelege vel enkle kjolar. Tenk berre på at brurebilda deira ikkje kjem til å gå i 'gløymeboka' - nokonsinne! Oldebarna dine kjem til å sitje og sjå på både Sonja og Mette-Marit sine kjolar på TV og i aviser kvar gong det skjer noko stort i kongefamilien. Takke meg til å ha Mette-Marit sin enkle og reine kjole då, framfor til dømes Diana sitt 'fugleskremselkostyme'... Synst forøvrig skjørtet til Mary var litt 'too much', med alle rysjene, men fasongen var flott, og utringinga og armane var heilt nydeleg! Og kjolen passa veldig godt til henne, og det er jo i grunnen det viktigaste. Helsing Pip (som fekk antydning til vått i eigne auge då ho kikka på TV-en og såg Frederik sine renne over... snakk om søt brudgom! )
Gjest Myumi Skrevet 14. mai 2004 #11 Skrevet 14. mai 2004 Enkelthet og eleganse er begreper som skal brukes om Kongelige bruder, Dianas kjole blir i dag sett på som både latterlig, overdimensjonert og usmakelig- det vil ikke skje med kjolene til de siste års Kongelige bruder, garantert. Mary var nydelig!
sirka Skrevet 14. mai 2004 #12 Skrevet 14. mai 2004 Jeg syns egentlig den var litt kjedelig, jeg..... Hva er det egentlig med dagens prinsesser? Hittil på 2000-tallet er det bare Nederlands nye kongelige, prinsesse Maxima som har hatt kjole til å skryte av..... Men kronprinsesse Marys kjole hadde fine ermer, stillig med albuekort og den spissen på.... K J E D E L I G??????? :o Er spent på (og kanskje litt redd?) for hva du mener med en spennende bryllupskjole....
Vimsevips Skrevet 14. mai 2004 #13 Skrevet 14. mai 2004 Syntes så klart fasongen og utringingen var helt fantastisk. Litt forskjell er det riktignok på min og hennes, men lik nok etter at vi modifiserte mønsteret. Fargen og type stoff var samme også Nå gleder jeg meg enda mer til å bære kjolen, og har samtidig fått litt mer prestasjonsnerver for resultatet..
Gjest -kebolle Skrevet 14. mai 2004 #14 Skrevet 14. mai 2004 Jeg syns den var nyyyyyyyyydelig - hvorfor hadde ikke jeg en slik kjole da jeg gifta meg?!? (Med kortere slep, vel og merke). Men hun hadde da jammen en pen figur til å bære den også. Veldig vakkert. Sukkh! Romansene flommer..
jea Skrevet 14. mai 2004 #15 Skrevet 14. mai 2004 Jeg syns den var helt oki..men syns sløret var litt for mye blonder og håret var altfor stort bak...
Bokalven Skrevet 14. mai 2004 #16 Skrevet 14. mai 2004 Som jeg sa i en annen tråd her, jeg har ikke sett den... Fnnes det noen gode bilder på web?
othelie Skrevet 14. mai 2004 #17 Skrevet 14. mai 2004 Kjolen var helt etter min smak. Elsker enkle stilrene kjoler! Slepet må være såpass i et kronprinsbryllup syns jeg, selv om det kanskje hadde blitt litt mye for oss vanlige folk NYYYDELIG!!!!
Diva Skrevet 14. mai 2004 #19 Skrevet 14. mai 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=227363 Se også bildespesialen : http://www.vg.no/bilderigg/index.hbs?rigg_...id=2135&plass=2 Er sikkert mange flere bilder og. Masse fine kjoler i dag! Mange hæslige og for den saks skyld. Men jeg likte kronprinsesse Mary`s kjole meget godt. Den var flott og i et nydelig stoff, kledde hennes fasong veldig godt. Synes sløret var pent og jeg. Hun så litt (elegant) gammeldags ut, og det var også noe eksotisk over bruden slik hun var i dag. En av de andre favorittene her i huset var kjolen til Spanias kommende kronprinsesse, Letizia Ortiz. Nydelig!
Gjest gjest1 Skrevet 14. mai 2004 #20 Skrevet 14. mai 2004 http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/05/14/398317.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå