Gå til innhold

Er det noen som er alene i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke hørt noe fra noen i dag, ingen som har svart på meldinger fra i går. Lurer på om det er frekt å ringe folk i dag? Er det hviledag? Familiedag?

Føler meg litt ensom, trodde ikke jeg kom til å kjenne på det i år!

Anonymous poster hash: a0f77...ff5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også alene. Orker ikke å gå på besøk, for folk har nok med sitt eget.

Anonymous poster hash: 54786...a30
Skrevet

Hvorfor er du alene da?
Hilsen TS

Skrevet

Sitter her helt ensom før første gang i en juletid

Ungene er hos esken som gikk fra meg i høst

Skulle jo gjerne vært der med dem , men vil ikke presse meg på heller

Lurer jo på hva de gjør , om de koser seg , og om det er noen som savner meg oppi dette

For mitt juleønske var at vi skulle finne tilbake til hverandre og være en familie igjen , med slik ble det jo ikke

Jeg savner min eks dame og jeg savner min familie

Eneste jeg finner trøst i nå er å ta en dram , men det blir jo litt feil så tidlig på dagen

Anonymous poster hash: 94e02...53b

Skrevet

det er vel både hviledag og familiedag for mange? er selv alene men synes bare det er deilig

Anonymous poster hash: cfa56...f5f
Skrevet

Idag er jeg alene mens resten av familien er på besøk. Men det er fordi jeg skal jobbe snart..

Skrevet

Jeg syns det er innafor å sende en melding til venner i alle fall :)

Gjest navnelapp
Skrevet

Første juledag er tradisjonelt ein dag då ein er heime hos seg sjølv. Før i tida var det ein kyrkjedag, det er då feiringa av Jesu fødsel verkeleg skjer. Julaftan er kvelden før høgtidsdagen. Vi fekk berre gå på besøk til den næraste familien, og bestefar forbaud oss å spele kort, eller å klippe og å gjere anna handarbeid.

Å tenke at alle andre har nok med seg sjølv er ikkje alltid den beste tanken. Å tenke på andre som ikkje har nokon nær, sende ein mail, og kanskje ta ein telefon til ei tante eller ein bestefar kan vere ein fin måte å bryte monotonien på. God jul!

Skrevet

Slik det har vært i min oppvekst og som det virker for meg er 1juledag en familiedag. De fleste er invitert bort i familiemiddag osv.

Vi sitter "alene" for vi er ikke bedt noe sted. Kunne godt tenkt meg å komme meg litt bort for vi var "alene" på julaften også så jeg har null julefølelse, men alle er opptatt med sitt.

Har en veldig stor familie så er vant til å være mange i jula. Derfor føles det litt rart og tomt når det bare er mannen min, meg og barnet vårt

Skrevet

Jeg er nesten alltid alene, med nærmeste familie - bor jo hos de, på første juledag. Synes det er greit, blir ofte sliten etter julaften siden man er sent oppe, spiser mye, stresser litt kanskje, etc. Greit å ha en dag å bare slappe av etter det

Skrevet

Er dere alene når dere er med familie?

• Liker 4
Skrevet

Jeg sitter alene, vet ikke når typen kommer hjem fra besøk. Kjeder rævva av meg.

Skrevet

jeg er til vanlig samboer, i julen er jeg hjemme og i dag er jeg alene her, synes det er helt nydelig:)

Anonymous poster hash: cfa56...f5f
Skrevet

Jepp, er som vanlig alene. Har verken familie eller venner her, så da så.

Skrevet

Jeg er alene! Bruker vel egentlig å være familiedag, men kom meg ikke hjem pga uvær i år, så.. :)

Skal dra på trening etterhvert.

Spørr bare her jeg, når åpner butikkene igjen i romjulen? Er det imorgen eller overimorgen?

Skrevet

Det er ikke nødvendigvis noe negativt med å være alene. Synes vi skal være flinkere til å sette mer pris på det på generell basis.

Anonymous poster hash: 6669f...ab1
Skrevet

Er alene nå, men skal være med familien senere i dag som i går. Føler meg uansett ensom og lei meg. Jeg har ingen kjæreste mer. Hun dro for over et år siden, og det er helt greit. Hun var giftig. Jeg skulle hivd henne på dør etter 1.5 år. Ikke latt det fortsette i 7 å innse hva hun var etterpå. Tar meg uansett i å savne henne av og til...

Så er det hun nye jeg traff. Hun jeg hadde sånn kjemi med. Som jeg fort forsto var i et dårlig forhold med en skummel fyr. Jeg hadde så dårlig selvtilit at jeg feide både det inntrykket og følelsen av at hun likte meg og under bordet. Så flyttet hun til nabobyen...det tok meg en stund å manne meg opp. Fikk bekreftet av noen andre at hun er i et slikt forhold og ikke tørr bryte. Så nå vet jeg jo at jeg hadde rett. Snakket med henne på telefon for en stund siden. Hadde håpet å høre fra henne før jul...

Jeg føler meg nedtrykt som f!

Julen er vond uten å ha noen...

Håper det går en film eller noe på TV etterpå jeg kan se sammen med de andre. Slipper jeg føle at jeg drar ned stemningen fordi jeg føler meg sånn jeg gjør...

Anonymous poster hash: 8b71d...90d

Skrevet

Jeg er alene! Bruker vel egentlig å være familiedag, men kom meg ikke hjem pga uvær i år, så.. :)

Skal dra på trening etterhvert.

Spørr bare her jeg, når åpner butikkene igjen i romjulen? Er det imorgen eller overimorgen?

Vanlige butikker åpner 3 juledag, men Joker og brustadbuene er åpne.

Skrevet

Vanlige butikker åpner 3 juledag, men Joker og brustadbuene er åpne.

Takk for svar ! :hjerte:

Skrevet

Ja, jeg er alene i dag, jeg var alene i går, og jeg skal være alene i morgen. Og foretrekker det slik.

Anonymous poster hash: ea2b7...556

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...