Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen dager siden fikk jeg melding av eksen, det ble slutt for over to år siden.. Han lurte på hvordan det gikk med meg og hvordan det gikk mellom meg og sambo. Det er jo koselig at han spør, selv om jeg tror det "ligger noe mer bak". Plutselig ut av det blå sa han at han hadde gjort det slutt med ei han var sammen med fordi han savnet meg og han tenkte så mye på meg.. Ok, hvorfor sier han det?

Men på julaften tok det kaka.. Han sendte melding til moren min og hun klarte å si det høyt hvem det var.. Sambo ble helt rar.. Fikk vondt inni meg av dette :( Burde jeg si noe til han (eksen) om det? Kjenner jeg er små sur.. Synes det var unødvendig å sende den meldingen akk når alle var med hverandre....

Anonymous poster hash: b18c6...eaa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart at du må si i fra hvis du ikke vil ha meldinger fra han.

Anonymous poster hash: d159c...f1d
  • Liker 1
Skrevet

Eksen din er sikkert trist og ensom etter å avsluttet et forhold. Så prøver han seg på deg, det er jo alltid et håp?...

Ovenfor samboeren din så ville jeg sagt med en gang at du fikk melding og hva som stod der. Og sagt at han ikke trenger å være redd for å miste deg. Da føler han seg trygg og ivaretatt :)

Skrevet

Ville forresten sagt til eksen at du har det som plommen i egget og ikke er interessert i å holde kontakten. Da skjønner han tegninga :)

Skrevet

Må du virkelig spørre her om dette? Du sier til eksen at du har det bra og er lykkelig med samboeren din og ber han samtidig å slutte å ta kontakt.

Anonymous poster hash: d3a35...1c7

• Liker 1
Skrevet

skjønner ikke hvordan noen folk kan synke så dypt som dette her

Anonymous poster hash: 5ef99...79e
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Jeg synes det er svært dårlig av ham å sende en melding til din mor. Ikke minst er det dårlig av henne å nevne hvem det er fra mens dere sitter samlet midt i juleferinga. Fortell eksen din at han bør slutte med begge ting. Lov å håpe at han slutter med det da.

Skrevet

Ta det helt med ro. Du kan slappe av, samboeren din kan slappe av, alle kan bare slappe av og takle at en fyr du har vært sammen med en gang er ensom og prøver å gjenopplive gamle bånd, fordi det er noe mennesker kan gjøre av og til når de er ensomme. Ikke noe å lage drama ut av.

Anonymous poster hash: 975a2...852
Skrevet

Jeg hadde blitt skikkelig forbanna hvis eksen min plutselig hadde kontaktet min mor. Det er veldig upassende, særlig ovenfor kjæresten min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...