solch Skrevet 25. desember 2013 #1 Skrevet 25. desember 2013 (endret) Kunne dere? Har begynt å få følelser for en. Følelsene er gjensidig. Også åpnet han seg for meg og fortalte meg at han også tenner seksuelt på menn og har hatt sex med menn. Det er igrunn ikke noe jeg bryr meg om at han er bifil. Men samtidig kom det som et lite sjokk, Og jeg er usikker på om jeg kan dekke de seksuelle behovene hans.. Om han også kunne ønske han hadde hatt en penis i munnen.. Noen bifile her eller hetrofile som har vært i forhold med bifile? Hvordan var det? Endret 25. desember 2013 av solch
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #2 Skrevet 25. desember 2013 Jeg har vært det, men gjør det ikke igjen. Det blir dobbelt så mye fristelser å håpe at h*n holder seg unna. Anonymous poster hash: f88fc...888
Gjest Jon Are Skrevet 25. desember 2013 #3 Skrevet 25. desember 2013 nei . spar deg selv for alle frustrasoner du kommer til å få. med hilsen fra: Jon Are
Berentsens Skrevet 25. desember 2013 #4 Skrevet 25. desember 2013 Ja. Var sammen med en bifil kvinne i noen år, og det gikk helt fint det.
Infinite Skrevet 25. desember 2013 #5 Skrevet 25. desember 2013 Nei, det kunne jeg ikke vært, rett og slett fordi jeg syns det er turn off. Tror det er lettere for en gutt å være sammen med ei jente som er bifil (gutter tenner jo ofte på jente-sex) enn det er for ei jente å være sammen med en gutt som er bifil.
kubrak Skrevet 25. desember 2013 #9 Skrevet 25. desember 2013 ja, det kan vel til og med vært en fordel
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #10 Skrevet 25. desember 2013 Kunne dere? Har begynt å få følelser for en. Følelsene er gjensidig. Også åpnet han seg for meg og fortalte meg at han også tenner seksuelt på menn og har hatt sex med menn. Det er igrunn ikke noe jeg bryr meg om at han er bifil. Men samtidig kom det som et lite sjokk, Og jeg er usikker på om jeg kan dekke de seksuelle behovene hans.. Om han også kunne ønske han hadde hatt en penis i munnen.. Noen bifile her eller hetrofile som har vært i forhold med bifile? Hvordan var det? Nei, jeg synes bifile jenter er akkurat like ekle som homofile jenter - fullstendig turn off og helt uaktuelle som partnermateriale.Anonymous poster hash: 97ec1...be1
Charmander Skrevet 25. desember 2013 #11 Skrevet 25. desember 2013 Ja, det ville ikke vært noe problem.
Gjest Lille-pus Skrevet 25. desember 2013 #12 Skrevet 25. desember 2013 Ingen problem overhodet. Min første stabile kjæreste fortalte meg, i et svakt øyeblikk under en ferie, at han nok var bi.. da var jeg såvidt fylt 21.... Siden har det aldri vært et problem for meg.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #13 Skrevet 25. desember 2013 Kommer an på personligheten hans. Altså: Behov for spenning, trofasthet etc. Anonymous poster hash: bd6d2...4eb
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #16 Skrevet 26. desember 2013 Det kunne jeg. Men jeg er mann, og som det sies over her er det vel enda vanligere at vi gutta trives med bifile partnere enn at damene gjør det. Anonymous poster hash: 4f757...fa5
Inwe Skrevet 27. desember 2013 #17 Skrevet 27. desember 2013 Ja. Hadde jeg vært forelska i en fyr og det viste seg at han var bifil hadde jeg jo ikke mista følelsene av den grunn. 2
Steinar40 Skrevet 27. desember 2013 #18 Skrevet 27. desember 2013 Ja. Hadde jeg vært forelska i en fyr og det viste seg at han var bifil hadde jeg jo ikke mista følelsene av den grunn. Uansett kan du bruke sunn fornuft. Det er ikke ulovlig.
Inwe Skrevet 28. desember 2013 #19 Skrevet 28. desember 2013 Uansett kan du bruke sunn fornuft. Det er ikke ulovlig. Så det er ikke sunn fornuft å bli sammen med en bifil mann?
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #20 Skrevet 28. desember 2013 Nei, vil ikke hatt et mannfolk som har vært i rasshølet til en mann. Anonymous poster hash: 78a13...f55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå