Gå til innhold

Dere med småbarn: når ville mannen ha sex igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen har ikke vist sexlyst (med meg) siden barna kom, de er 2 år og en baby på 11 måneder.

Vi stoppet med sex da babyen var i måned 5 i svangerskapet. Siden har det vært pause, dvs i 1 år og 3 mnd.

Tenker at jo lengre vi er uten desto verre er det å ta det opp igjen?

Har spurt ham tidligere og han svarte at vi bo hadde bestemt oss for å vente til huset er ferdigoppusset. Vi har ennå ikke flyttet inn...regner med april.

Anonymous poster hash: 6ca64...037

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca. 2 uker etter at barnet vårt ble født fikk vi begge lyst til å ha sex, men grunnet manglende god nok prevensjon/tøff fødsel ventet vi litt med det. Dog ikke på langt nær så lenge som dere.

Anonymous poster hash: d1190...f87
Skrevet

TS her, vi hadde keisersnitt og det tok et halvt år å komme seg til ca ordentlig tilstand.

Trening føles ikke riktig å starte med før nå på nyåret har ikke hatt kapasitet.

Veier 64 kg og er 170 cm høy...mistrives med kroppen da jeg tidligere veide 58 kg og var veltrent...

Anonymous poster hash: 6ca64...037

Skrevet

Altså, er ingen sexekspert, men det høres litt ut som om dere har et helt annet problem med sexlivet deres enn at dere har fått barn. Bare det at han bruker oppussingen som en unnskyldning til å slippe skurrer litt hos meg. Kanskje dere burde oppsøke hjelp?

Vi hadde sex ca. 2 uker etter fødselen siden jeg kom meg ganske raskt. Sexlysten var der imidlertid hele tiden, så vi tok jo litt på hverandre og koste litt hver dag, bortsett fra kanskje de første dagene da baby var alt begge kunne tenke på.

Anonymous poster hash: 2d5f9...fa1
  • Liker 2
Skrevet

hvorfor i alle dager vil han vente til oppussingen er ferdig? det er definitivt ikke at dere har fått barn som er problemet her.

skal vedde på at når oppussingen er ferdig så finnes det en annen unskyldning. han har rett og slett ikke lyst, ta han med til legen å se om det er noe legen kan gjøre for å hjelpe. spør mannen din om det er noe han er bekymret for, om han ikke tenner på deg eller om han er nervøs for at ting er anderledes.

noen mener at så fort en kvinne har fått de barn hu skal ha så er det ikke poeng med sex lenger, jeg har ikke møtt noen, men ei venninne er skilt fra en sånn mann,

Anonymous poster hash: 62673...63f
Skrevet

Dette forstod jeg ikke helt.

At man har vondt/plager i underlivet etter keisersnitt som hindrer samleie kan jeg forstå, men det hindrer ikke alle former for sex i 6 fulle måneder.

Dette med trening og oppussing er enda mer søkt årsak til å aldri ha sex eller nærhet.

Det er nok som andre her sier; dere må ta en seriøs prat om hva som faktisk ligger under her, det er virkelig ikke bra å gå så lenge uten noen former for seksuell nærhet.

Anonymous poster hash: 1640b...fc9
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...