Gjest Kv84 Skrevet 25. desember 2013 #1 Skrevet 25. desember 2013 Jeg har fått i julegave en bok som jeg har fra før av og vil bytte. Jeg er glad i krim. Er det noen nyere pocketbøker som er kommet nå nærmere jul som dere anbefaler?!
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #2 Skrevet 25. desember 2013 Politi av Jo Nesbø. Anonymous poster hash: eed1d...40c
Hecubaa Skrevet 25. desember 2013 #3 Skrevet 25. desember 2013 Politi av Nesbø er stadig ikke i pocketutgave.. Jeg vil anbefale Kråkejenta som er en ulidelig spennende start på en trilogi fra et par svenske forfattere, og ellers kommer det en del krim i pocket på nyåret så det går jo an å vente.
Gjest Kv84 Skrevet 25. desember 2013 #4 Skrevet 25. desember 2013 Politi av Jo Nesbø. Anonymous poster hash: eed1d...40c Ja, det var kjempe god ide! Takk:) Må jeg ha lest de til Nesbø før denne boken?
Gjest Kv84 Skrevet 25. desember 2013 #5 Skrevet 25. desember 2013 Politi av Nesbø er stadig ikke i pocketutgave.. Jeg vil anbefale Kråkejenta som er en ulidelig spennende start på en trilogi fra et par svenske forfattere, og ellers kommer det en del krim i pocket på nyåret så det går jo an å vente. Kommer de nye pocketbøker før 31 Januar?
Hecubaa Skrevet 25. desember 2013 #6 Skrevet 25. desember 2013 (endret) I utgangspunktet er Nesbøs bøker frittstående i den betydning at de har en slutt, men når det gjelder Politi vil jeg si at den henger såpass sammen med boken før (Gjenferd) at det sikkert er mer givende å i alle fall ha lest denne før du går i gang med Politi. De nye pocketene kommer stort sett fra 3.januar og utover - men du kan jo alltids levere tilbake boken du fikk og få en tilgodelapp siden de fungerer en god stund. Endret 25. desember 2013 av Hecubaa
Gjest Kv84 Skrevet 25. desember 2013 #7 Skrevet 25. desember 2013 I utgangspunktet er Nesbøs bøker frittstående i den betydning at de har en slutt, men når det gjelder Politi vil jeg si at den henger såpass sammen med boken før (Gjenferd) at det sikkert er mer givende å i alle fall ha lest denne før du går i gang med Politi. De nye pocketene kommer stort sett fra 3.januar og utover - men du kan jo alltids levere tilbake boken du fikk og få en tilgodelapp siden de fungerer en god stund. Jippi, da gleder jeg meg mye til nye pocketbøker kommer! Hadde lyst til å dra på bokhandelen imorgen, men er vel alle som skal bytte da.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #8 Skrevet 26. desember 2013 Jeg jobber i bokhandel og pocketkrim kommer ofte på vårparten, det er som regel ikke mye nyheter i pocket i starten av januar. Da er både forlag og bokhandlere opptatt med retur og "oppsummering av året "og mindre fokus på nyheter i både innbundet/pocket. Politi har ikke fått slipp-dato ennå, så det blir nok noen måneder til den kommer, tipper det blir først i juni. Anonymous poster hash: 88815...9bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå