AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #1 Skrevet 25. desember 2013 Hei! Fikk i dag vite at mine svigerforeldre har kjøpt julegave til meg. Kjæresten min har feiret jul hjemme hos foreldrene sine og de skal være med han hjem til oss på lørdag. Jeg har ikke kjøpt julegave til dem. Vi har et veldig bra forhold og jeg blitt veldig glad i dem, så jeg lurer på om det er noen som har tips til hva jeg kan kjøpe?? Pris spiller ingen rolle, men jeg vil ikke kjøpe noe for dyrt heller da jeg tror det kan skape ubehagelig stemning hvis dere skjønner. Min svigermor er veldig glad i gode lukter og er litt jålete så til henne tenkte jeg å kjøpe et kit med bodylotion og dusjsåpe fra Lancome, Clarins, Elizabeth Arden eller noe i den duren samt Voluspa duftlys og konfekt. Høres det ut som en fin og hyggelig gave? Til svigerfaren min aner jeg ikke hva jeg skal kjøpe! Han er glad i å reise, så tenkte kanskje en reisebok av noe slag? Også er han glad i øl, kanskje noen øl på polet? Noen som har forslag? Tar i mot alle ideer Anonymous poster hash: b7e7f...aeb
Gjest Kv84 Skrevet 25. desember 2013 #2 Skrevet 25. desember 2013 Hei! Fikk i dag vite at mine svigerforeldre har kjøpt julegave til meg. Kjæresten min har feiret jul hjemme hos foreldrene sine og de skal være med han hjem til oss på lørdag. Jeg har ikke kjøpt julegave til dem. Vi har et veldig bra forhold og jeg blitt veldig glad i dem, så jeg lurer på om det er noen som har tips til hva jeg kan kjøpe?? Pris spiller ingen rolle, men jeg vil ikke kjøpe noe for dyrt heller da jeg tror det kan skape ubehagelig stemning hvis dere skjønner. Min svigermor er veldig glad i gode lukter og er litt jålete så til henne tenkte jeg å kjøpe et kit med bodylotion og dusjsåpe fra Lancome, Clarins, Elizabeth Arden eller noe i den duren samt Voluspa duftlys og konfekt. Høres det ut som en fin og hyggelig gave? Til svigerfaren min aner jeg ikke hva jeg skal kjøpe! Han er glad i å reise, så tenkte kanskje en reisebok av noe slag? Også er han glad i øl, kanskje noen øl på polet? Noen som har forslag? Tar i mot alle ideer Anonymous poster hash: b7e7f...aeb Stearinlys og fine servitører, i serviettholder. Julecd. Kinobilletter. Kokebok, bok om sted du kommer fra, eller lydbøker. Heklet kluter, eller strikket kluter, og/eller strikket håndkle til kjøkkenet. Votter og hansker. Kaffekrus. Mangler og nøtter. Bokmerke og leselyst som du setter øverst på boken.
Gjest Skrevet 25. desember 2013 #3 Skrevet 25. desember 2013 Bøker om øl eller å brygge selv kan kanskje være noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå