Gjest Anonymous Skrevet 14. juni 2002 #1 Del Skrevet 14. juni 2002 Har vurdert å begynne med p-piller. Litt flaut å si dette, men jeg vet enkelt å greit ikke hvordan jeg skal gå fram..... Fastlegen min kjenner jeg godt (bor på et lite sted) og har ikke lyst å gå til ham. Jeg er 22 år. Går det da an å gå på helsestasjonen å få p-piller, eller er jeg for gammel?? Skal jeg bare møte opp på døra eller må jeg ringe først??? Vet at dette er helt dustete spørsmål, men jeg har aldri vært til lege i voksen alder, og vet bare ikke hvordan disse tingene fungerer.... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 14. juni 2002 #2 Del Skrevet 14. juni 2002 prøv å ringe helsestasjonen og spør, hvis du føler deg mer komfortabel med dem enn fastlegen. det er lurt å ringe først for å avtale et tidspunkt det passer at du kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linsi Skrevet 14. juni 2002 #3 Del Skrevet 14. juni 2002 Jeg skjønner ikke hvorfor du ikke vil gå til fastlegen din. Han er veldig vant til sånne spørsmål, og det er helt normalt at ei jente på 22 år bruker p-piller. Jeg kjenner også fastlegen min veldig godt, og har både spurt om p-piller og vært til underlivsundersøkelse der. Jeg lover deg, det er ikke flaut. Det er jobben hans og han har taushetsplikt. Han kommer ikke til å stille spørsmål om hvorfor heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå