Gjest avocadoen Skrevet 25. desember 2013 #1 Skrevet 25. desember 2013 Jeg er rastløs som vanlig (skyller på høyt stoffskifte) og jeg kommer til å dø om jeg skal sitte i ro både i morgen og 2 juledag. Tenker derfor at jeg og min mor kanskje kan finne på noe sammen, men hva? Tenker vi skal gå en tur, men kommer ikke på så mye annet. Hva kan man gjøre 2.juledag egentlig?
79kreps Skrevet 25. desember 2013 #2 Skrevet 25. desember 2013 2 juledag er vel vanlig å gå på kino, ut på byen, møte venner og være sosial. 1 juledag er en kjedelig dag med familiebesøk der stort sett alle er opptatt hver for seg. Å gå en lang fjelltur høres jo ut som ett bra alternativ.
Gjest avocadoen Skrevet 25. desember 2013 #3 Skrevet 25. desember 2013 2 juledag er vel vanlig å gå på kino, ut på byen, møte venner og være sosial. 1 juledag er en kjedelig dag med familiebesøk der stort sett alle er opptatt hver for seg. Å gå en lang fjelltur høres jo ut som ett bra alternativ. Jeg er for det første syk (frisk nok til at jeg muligens klarer å gå en tur da) og har for det andre nesten ikke venner her min mor bor, så da blir det ikke så mye festing i jula. :/
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #4 Skrevet 25. desember 2013 Har dere spark? Kan jo hun sitte og du sparke^^, Gå på ski tur? Ta frem barnet i dere og lage snømann eller ake:D Åh, det fikk jeg lyst til nå, hadde det bare vært snø Anonymous poster hash: 4626c...e79
Gjest avocadoen Skrevet 25. desember 2013 #5 Skrevet 25. desember 2013 Har dere spark? Kan jo hun sitte og du sparke^^, Gå på ski tur? Ta frem barnet i dere og lage snømann eller ake:D Åh, det fikk jeg lyst til nå, hadde det bare vært snø Anonymous poster hash: 4626c...e79 Jeg bor dessverre ikke i Finnmark, men om jeg hadde det så hadde det vært en veldig god ide
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #6 Skrevet 25. desember 2013 Tenne bål og grille pølser i snøen? Lage snølykt og drikke kakao Anonymous poster hash: b480e...85a
Gjest avocadoen Skrevet 25. desember 2013 #7 Skrevet 25. desember 2013 Tenne bål og grille pølser i snøen? Lage snølykt og drikke kakao Anonymous poster hash: b480e...85a Vi har ikke snø Så det går nok ikke.. Men kakao kan vi jo drikke! Takk
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #8 Skrevet 25. desember 2013 Jeg bor dessverre ikke i Finnmark, men om jeg hadde det så hadde det vært en veldig god ide Hva har skigåing og sparkkjøring med å bo i Finnmark å gjøre? Jeg bor i en av fjellregionene på Østlandet og har tenkt meg ut på ski i dag Anonymous poster hash: d22e4...580 3
Lila Skrevet 25. desember 2013 #9 Skrevet 25. desember 2013 Hva med å bake noe sammen? Det er jo koselig, og litt tidkrevende
Gjest Funky Punk Skrevet 25. desember 2013 #10 Skrevet 25. desember 2013 Bake, lage mat, lese bok, løse kryssord, hekle, spille spill.... Det er det jeg har gjort i dag iallefall Sitter fortsatt i pysjen og den går ikke av meg før jeg liggee i senga og venter på mannen min
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #11 Skrevet 25. desember 2013 I dag har vi gått en tur. I morgen skal vi på kino. Ellers er jeg enig med deg i at det er lite å finne på bortsett fra ev. familieselskap, da. Anonymous poster hash: afaf7...b8f
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #12 Skrevet 25. desember 2013 Skjønner meg ikke på dere som synes det er så fryktelig kjedelig å være i familieselskap! Er jo det jula handler om..Anonymous poster hash: a8c0c...104 4
Gjest Blomst83 Skrevet 25. desember 2013 #13 Skrevet 25. desember 2013 Skjønner meg ikke på dere som synes det er så fryktelig kjedelig å være i familieselskap! Er jo det jula handler om..Anonymous poster hash: a8c0c...104 Å jeg skjønner meg ikke på alle de som synes familieselskap er fryktelig festelig, men jeg respekterer det. Vi er alle ulike.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #14 Skrevet 25. desember 2013 Å jeg skjønner meg ikke på alle de som synes familieselskap er fryktelig festelig, men jeg respekterer det. Vi er alle ulike. Det er hyggelig å tilbringe tid med de menneskene som bryr seg mest om meg. Men man må jo ikke feire jul da, om man ikke trives med det.Anonymous poster hash: a8c0c...104 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #15 Skrevet 26. desember 2013 Å jeg skjønner meg ikke på alle de som synes familieselskap er fryktelig festelig, men jeg respekterer det. Vi er alle ulike. Kommer vel an på familien Vi har det kjempegøy. Får virkelig trent lattermusklene i julen Anonymous poster hash: 21e92...e15
Gjest Blomst83 Skrevet 26. desember 2013 #16 Skrevet 26. desember 2013 Kommer vel an på familien Vi har det kjempegøy. Får virkelig trent lattermusklene i julen Anonymous poster hash: 21e92...e15 Ikke nødvendigvis.Jeg haren strålende familie,men jeg personlig sliter med julen,og da er heller ikke familieselskap noe jeg synes er så veldig festlig.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #17 Skrevet 26. desember 2013 Ikke nødvendigvis.Jeg haren strålende familie,men jeg personlig sliter med julen,og da er heller ikke familieselskap noe jeg synes er så veldig festlig. Jaja, men da har du jo en årsak. Så får du heller jobbe med deg selv. Det er flere av oss som synes julen er en fint tid og har fantastiske venner og familie som vi koser oss sammen med. Anonymous poster hash: 21e92...e15
Gjest Blomst83 Skrevet 26. desember 2013 #18 Skrevet 26. desember 2013 Jaja, men da har du jo en årsak. Så får du heller jobbe med deg selv. Det er flere av oss som synes julen er en fint tid og har fantastiske venner og familie som vi koser oss sammen med. Anonymous poster hash: 21e92...e15 Jo takk jeg jobber med meg selv,men uansett årsak så er det ikke alle som synes selskap er så voldsomt festlig, og det må man respektere. Jeg respekter de som synes det er festlig.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #19 Skrevet 26. desember 2013 Jo takk jeg jobber med meg selv,men uansett årsak så er det ikke alle som synes Sels kap er så voldsomt festlig, og det må man respektere. Jeg respekter de som synes det er festlig. Selvsagt respekterer jeg det, men jeg mener det blir feil av deg å si at du ikke "skjønner deg på folk som synes famileselskap er så festlig" og så si i neste innlegg at du sliter med deg selv og dermed sliter i julen. Da vet du jo hvorfor du ikke syns det er gøy. Anonymous poster hash: 21e92...e15 1
Millimani Skrevet 26. desember 2013 #20 Skrevet 26. desember 2013 2. juledag lakker. Hva har du gjort i går og i dag, Avocadoen? 1. juledag er jeg oftest i familieselskap, enten hos min mamma eller hos min tante. 2. juledag er litt mer variabelt. Begge juledagene er fine til å bruke sammen med familien, enten i selskap, - eller til andre ting. Gå på kino, eller gå på konsert. Ut å gå en tur i snøen - til fots, på ski, skøyter eller sparkstøtting. Er det ikke snø så kan man gå tur likevel. I skogen, langs vannet, i fjellet... Spise julekaker og annen god julemat. Bake, lese, løse kryssord, se gode filmer eller tv-programmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå