AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #1 Skrevet 24. desember 2013 hei sitter her da på juleaften med mange vonde tanker. regnet aldri med at jeg ville oppleve dette. opplevd mye vondt i barndommen som er blitt absorbert greit. trodde dette ville bli greit å håndtere. er ikke det da. verre enn alt annet jeg er vært gjennom. på utsiden ett lykkelig ekteskap, velykket og alt det der. kommet mye lenger enn det jeg hadde trodd med min bagasje. ekteskapet haltet for 6 år siden, veldig vondt de siste 2 årene. ungene holder meg tilbake. klarer ikke å se for meg å måtte si det jeg opplevde når jeg var barn - vi går fra hverandre. vet ikke hvor lenge jeg derimot klarer dette, ett ekteskap uten kjærlighet. snakket med henne for en stund siden (mange stunder før dette de siste 6 årene), litt mer ultimatum kanskje enn før da.hun prøver så godt hun kan å kompensere men opplever at dette er ikke noe som faller henne naturlig - mer for å holde på meg. er nok en trygghet - veldig skjevfordelt økonomi. jeg har en bra jobb og klarer å sitte med både hus og hytte. sa til henne at det var også min interesse at hun og ungene (når de var der) hadde det bra. kunne hjelpe økonomisk - egentlig ganske mye. nevnte ett par hundretusen i året. dette burde holde lenge til å gi henne trygghet. men hun vil ikke ut av forholdet sier hun. forstår ikke at hun elsker meg lenger - mange år med avvisninger og lite intimitet. prøvde de første 4 årene ,men ofte avvisninger fra en jeg elsket gjorde så vondt så jeg bare resignerte. kan hun elske meg? andre damer som har hatt det slik? hvorfor? så vanskelig å forstå synes jeg, hvorfor reagerer jeg så voldsomt på dette? trodde dette ville være grei skurring mvh ts Anonymous poster hash: 8158f...55f
Gjest Coolaid Skrevet 25. desember 2013 #2 Skrevet 25. desember 2013 Det virker som om dere trenger litt terapi sammen. Og kanskje du alene også. Det blir feil å gå fra hverandre når alt er bare rot. Bedre å løse problemene sammen, og deretter ta en vurdering om dere kan fortsette sammen.
Gjest Daenerys Skrevet 25. desember 2013 #3 Skrevet 25. desember 2013 Tråden er ryddet for kommentarer til språk. Daenerys, mod.
forvirretmann Skrevet 25. desember 2013 #4 Skrevet 25. desember 2013 Hei. Takk for svar. Litt leit at den eneste som svart før deg reagerte på manglende store bokstaver i begynnelsen på en setning. Får vel logge av da. Mvh ts
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #5 Skrevet 26. desember 2013 Hei. Takk for svar. Litt leit at den eneste som svart før deg reagerte på manglende store bokstaver i begynnelsen på en setning. Får vel logge av da. Mvh ts Innlegget ditt er litt tungt å lese og vanskelig å forstå pga ufullstendige setninger og manglende setningsskiller. Er problemet ditt at konen din ikke viser at hun er glad i deg og at hun ikke vil ha sex? Og hun vil heller ikke skilles? Sier hun at hun har følelser for deg? Hva er hennes forslag til løsning? Hva er hennes forklaring til hennes oppførsel? Du nevner ting som tyder på lav selvtillit fra oppveksten. Kan det være at du har for store forventninger? Kan det være at du trenger for mye bekreftelse og at du blir usikker fordi du ikke får det? Eller er manglende sex i seg selv årsaken til at du vil ut? Anonymous poster hash: ad992...d06 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå