AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #1 Skrevet 24. desember 2013 Jeg har datet en mann i en mnd. Vi har vært på 6 dater. Vi trives godt i lag og han gir uttrykk for at han liker meg veldig godt. Jeg lurer på om det er før tidelig å spørre han om hva han tenker om oss? Er det nødvendig å spørre eller er vi så "voksne" at vi "glir" inn i et kjæresteforhold? Jeg er 34, han er 40.Anonymous poster hash: 44d92...f6a
Infinite Skrevet 25. desember 2013 #2 Skrevet 25. desember 2013 Hvis du lurer og vil vite svaret, så spør du. Hvis ikke, så vil vel tiden vise. Easy as that. 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #3 Skrevet 25. desember 2013 en mnd er litt tidlig synes jeg.. og de fleste menn spør når de vil ha ett ordenlig seriøst forhold.. du vil vel ikke virke desperat ? Anonymous poster hash: c7df3...d71
Stormborn Skrevet 25. desember 2013 #4 Skrevet 25. desember 2013 en mnd er litt tidlig synes jeg.. og de fleste menn spør når de vil ha ett ordenlig seriøst forhold.. du vil vel ikke virke desperat ? Anonymous poster hash: c7df3...d71 Det er lov å spørre hva han vil! Etter 6 dater er det greit å vite om man er en venn eller potensiell kjæreste... Å spørre om man er kjærester nå, det er desperat
MissStiles Skrevet 26. desember 2013 #5 Skrevet 26. desember 2013 Tråden er ryddet for avsporinger. MissStiles, mod
Nettinettet Skrevet 26. desember 2013 #6 Skrevet 26. desember 2013 Jeg mener at den diskusjonen ALDRI skal tas. Det å måtte spørre om man er knyttet til hverandre tror jeg er et tegn på at man IKKE er det. Etter 6 dater har man bare såvidt begynt å bli kjent. Det man føler da er gode følelser i kombinasjon med fantasiene om hva personen kan være. Det man alltid drømmer om. Det er viktig å bruke de første månedene til å "sjekke" om han faktisk er den du drømmer om, eller om du gjør han til denne personen i tankene dine og overser de negative tingene ved han, bare fordi du ønsker det så veldig. Min sjekkliste for å se om dette er noe å satse på og om dere er et par: (etter 2-4 måneder) -Han tar kontakt for å si at han tenker på deg, og savner deg. -Han snakker om deg til andre og forteller at han har møtt deg. (venner familie ) -Dere gjør ting sammen hvor andre kan se dere og han viser at du er hans. -Han snakker ikke bare om fremtidige reiser osv, dere har reist bort sammen og nytet kjærestetid. -Han bryr seg om hvordan dagen din er, ikke bare om hvis sexy du er og hvor lyst han har på deg. En mann som er interessert viser interesse. Man trenger ikke å lure på om man er sammen eller ikke, for man vet at man er det. Og jeg tror de fleste kvinner egentlig vet at de ikke blir behandlet som en kjæreste, men at de godtar det fordi de virkelig sliter med å være alene, eller er redd for å ikke finne noe bedre. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå