AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #1 Skrevet 24. desember 2013 Jeg begynner allerede nå å planlegge neste års julegaver og trenger tips til smarte og fornuftige gaver! Hva fikk du i år som du ikke visste at du trengte, men som var helt perfekt? Og hva fikk ungene i samme kategori?Anonymous poster hash: 869db...ba2
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #2 Skrevet 24. desember 2013 Vel, jeg visste jo at jeg trengte det, så kanskje ikke helt i den kategorien du tenker på? Men jeg fikk sengesett Anonymous poster hash: 859d0...9e2 1
Gjest Chloe87 Skrevet 24. desember 2013 #3 Skrevet 24. desember 2013 Sengesett. Sengeteppe. Smykkeskrin. Make up bag( plass til mye sminke). Sokker( får aldri nok ).
Miss Lucky Skrevet 24. desember 2013 #4 Skrevet 24. desember 2013 Irobot gulvvasker 5 åringen fikk Ankidrive bilbane ( et slags teppe man ruller ut som brukes som bilbane. Bilene kontrolleres via iPad/iPhone og har ulike funksjoner/våpen)
Gjest Lille-pus Skrevet 24. desember 2013 #5 Skrevet 24. desember 2013 Smart og veldig fonuftig, og jeg visste så absolutt at jeg hadde et behov: Nye kjøkkenhåndklèr. Så kan man fritt velge hvilken priskategori man vil legge seg på siden kjøkkenhåndklèr lages i alle varianter fra Ekelund i den ene enden av skalaen og til den typen man kan kjøpe flere av uten å blakke seg fullstendig.
fruBeist Skrevet 24. desember 2013 #6 Skrevet 24. desember 2013 Jeg fikk gavekort hos Stormberg Passer perfekt for meg som jobber i barnehage og må ha skikkelige klær ute på jobb Ellers liker jeg forbruksvarer framfor husfyll. For eksempel den teen vi fikk i dag var stort å foretrekke framfor feks tekopper.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #7 Skrevet 25. desember 2013 Jeg fikk mest forbruksvarer og slikt da, samt et innskudd på BSU-kontoen min. Men min mor manglet dør-skilt så det fikk hun, samt en aske støvsuger for å grave asken ut av ovnen er en grise-jobb:P Anonymous poster hash: 259c8...9f4
Thorn Skrevet 25. desember 2013 #8 Skrevet 25. desember 2013 Jeg fikk en oppladbar lampe/lommelykt/nattlampe/nødlampe til å bruke på overnattingsturer i fjellet! Den har altså mange ulike funksjoner, kan veksle mellom hvitt og rødt lys og har bl.a. en innstilling for å blinke SOS. Håper aldri jeg får bruk for det, men det er en ekstra trygghet når man er langt fra folk. I tillegg kommer den med usb-inngang, slik at man kan bruke den til å lade mobiltelefoner og andre ting som kan lades via usb. Av andre uventede ting fikk jeg også en drill/skrumaskinting (har ikke terminologien helt på plass her, nei...) med flere ulike borer og bits. Jeg har et mål om å bli litt mer handy fremover, så dette bør jo hjelpe på! Ellers fikk jeg mange andre smarte og fornuftige gaver: kompass, sengetøy, mattermos, multiverktøy og verktøyskoffert med hammer, skrujern, tenger etc. Men dette var ting som jeg ønsket meg
Inwe Skrevet 25. desember 2013 #9 Skrevet 25. desember 2013 Jeg visste jeg trengte det, men av fornuftige gaver fikk jeg - Vinglass - Sengesett - Pute - Ildfaste former
Blip Skrevet 25. desember 2013 #10 Skrevet 25. desember 2013 Jeg fikk et lokk som mann legger på kjelen slik at den ikke koker over. Jeg har irritert meg så lenge jeg har kunnet lage mat over at det koker over, men har aldri tenkt på å kjøpe meg noe slikt. Men nå som jeg har en synes jeg ideen er helt genial. en slik en: 3
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #11 Skrevet 25. desember 2013 Jeg fikk et lokk som mann legger på kjelen slik at den ikke koker over. Jeg har irritert meg så lenge jeg har kunnet lage mat over at det koker over, men har aldri tenkt på å kjøpe meg noe slikt. Men nå som jeg har en synes jeg ideen er helt genial. en slik en: Om du trenger en slik kan du jo tydeligvis ikke lage mat Anonymous poster hash: 2ef22...217 4
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #12 Skrevet 25. desember 2013 Tynne ullklær er alltid en hit! Anonymous poster hash: 913ac...162
Anglofil Skrevet 25. desember 2013 #14 Skrevet 25. desember 2013 * Gavekort på Ikea (jeg har kjøpt meg leilighet og det var noe jeg trengte) * Håndklær * Boks til vaskepulver * Refleks/ledarmbånd til turer (enkelt å se i mørket når jeg går tur) * Servietter * Dusjradio * Boller * Drikkeglass Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #15 Skrevet 25. desember 2013 Kritthvite håndklær ønsker jeg meg alltid til jul. Da får jeg fyllt opp skapet og kastet ut de fargede fra Ikea som fort ser utvasket ut. Anonymous poster hash: c9cea...65c
Gjest avocadoen Skrevet 25. desember 2013 #16 Skrevet 25. desember 2013 Sodastream var min store favoritt. Hadde ønsket meg det kjempelenge nå, så jeg var så utrolig glad da jeg fikk det av kjæresten Fikk også en del penger som kommer godt med når jeg skal til syden
Vivienne Skrevet 25. desember 2013 #17 Skrevet 25. desember 2013 Sonos-anlegg, servise, glass og skåler, samt vase og knivsett. 2
Gjest Ingaborga Skrevet 25. desember 2013 #18 Skrevet 25. desember 2013 Jeg fikk ett sett ullundertøy og ullsokker + en fleecegenser, og da skal jeg bytte inn både fleecen(selv om den var veldig fin), og ullundertøyet, rett og slett fordi jeg har en fleecegenser og TO sett ullundertøy som aldri brukes fordi jeg ikke er en person som er så glad i å gå tur. Men hadde det ikke vært for det, hadde det nok vært en finfin gave
Lea2 Skrevet 25. desember 2013 #19 Skrevet 25. desember 2013 Hjemmestrikka sokker, som ikke var for tykke. Håndklesett (men skulle ønsker jeg visste hvor da var kjøpt.. trenger flere) 1
Blå Trombone Skrevet 25. desember 2013 #20 Skrevet 25. desember 2013 Refleksvester både til meg og bikkjedyret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå