Gå til innhold

Skuffa over "Se og hør"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er skuffa over bladet"Se og hør". Kjøpte bladet i dag kun for jeg tenkte det var fint med tv oversikt. Og hva fikk jeg? Jo programmet fra 27 til 30 desember, ikke de første dagene i jula og heller ikke hele nyttårsprogrammet. Var visst et "romjulsspesial".

Mulig de har et blad,der hele jula står??? Eller skal man kjøpe 3 blader for å få hele programmet for jula....skuffa.

Kjøper aldri mere se og hør

Anonymous poster hash: 3a2ee...e03

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tv-oversikt?

Hvor gammel er du?

• Liker 4
Skrevet

Du vet at du finner slike oversikter gratis på internett? ;)

• Liker 6
Gjest FuturePrimitive
Skrevet

Er skuffa over bladet"Se og hør". Kjøpte bladet i dag kun for jeg tenkte det var fint med tv oversikt. Og hva fikk jeg? Jo programmet fra 27 til 30 desember, ikke de første dagene i jula og heller ikke hele nyttårsprogrammet. Var visst et "romjulsspesial".

Mulig de har et blad,der hele jula står??? Eller skal man kjøpe 3 blader for å få hele programmet for jula....skuffa.

Kjøper aldri mere se og hør

Anonymous poster hash: 3a2ee...e03

Er du seriøs? Du klarer skrive på kvinneguiden, men du forstår ikke at du kan finne tv-oversikter gratis overalt på nettet?

• Liker 3
Skrevet

Herregud jeg er dum? Vil si folk kvinneguiden er dumme som gir sånne svar. Selvfølgelig vet jeg man kan lese det på nettet. Men jeg liker mye bedre og se det på i et blad, så dum er jeg. Om man kjøper ting av en grunn har man f....lov å være skuffa. Folkeskikk det er det dårlig med her inne.

Slik som når folk svarer, ja men det kan du jo Google. Skjerpings folkens er lov og oppføre seg selv om det bare er Internett. God jul

Anonymous poster hash: 6b6a9...b79

• Liker 13
Gjest FuturePrimitive
Skrevet

Herregud jeg er dum? Vil si folk kvinneguiden er dumme som gir sånne svar. Selvfølgelig vet jeg man kan lese det på nettet. Men jeg liker mye bedre og se det på i et blad, så dum er jeg. Om man kjøper ting av en grunn har man f....lov å være skuffa. Folkeskikk det er det dårlig med her inne.

Slik som når folk svarer, ja men det kan du jo Google. Skjerpings folkens er lov og oppføre seg selv om det bare er Internett. God jul

Da er du dum da. Bruke 70-80 kroner på noe du kan få helt gratis på laptopen din.

• Liker 1
Skrevet

Noe med kosen i jula hos meg er og sitte og se på tv programm og planlegge hva jeg skal se, er ikke det samme og se det på nett. Ingen som er enige? Kom ikke å si at jeg er den eneste som kjøper se og hør. Ja du kan gjerne kalle med dum mange ganger biter ikke på meg.

• Liker 4
Skrevet

Folk som kaller deg dum har misforstått noe. Det handler om personlige preferanser, men det er ikke så mange som har forstått det jeg-trodde-alle-over-15-visste-nå at "det er forskjell på folk".

Spørsmålet ditt kan jeg ikke svare på dessverre, siden jeg ikke leser Se og Hør.

• Liker 5
Skrevet

Hadde jeg lurt på hvor jeg hadde jeg hadde funnet programmet for jule hvert " hjelp hvor finner jeg programmet for jula." Om dere skal ha det inn med teskje. Men siden ingen andre leser se og hør takker jeg for oppmerksomheten.

Skrevet

Ble en del skrivefeil ha ha

Skrevet (endret)

Se og hør weekend hadde oversikt over hele julen, de blir solgt fryktelig fort når de kommer ut i julen. Du står også på bladet hvilke dager det gjelder fra, kunne du ikke bare sett der?

Eller så finnes det også blader som kun inneholder tvguider.

eller som andre også har nevnt over her, internett.

Endret av Kosemose
Personangrep
  • Liker 1
Skrevet

Du kan jo bruke se.no for å få med deg tv-programoversikten.

Skrevet

Nr 52 av se og hør hadde "hele julens tv-guide". Vi kjøper det også i jula. Jeg kjøpte det søndag 22.desember, så jo, det finnes. Kosta 50kr også.

Skrevet

Har du det med Erna foran? Hvis ja så er det weekend utgaven. Har du med Wenche Myre foran så er det hovedbladet med hele julens TV-program. På fredag kommer romjuls bladet.

Anonymous poster hash: 435a5...407
Skrevet

Ikke nødvendig, men ble bare oppgitt over hvor korttenkt man kan være i blant

Jeg er oppgitt over din mangel på folkeskikk også, men jeg oppfører meg ikke stygt av den grunn.

Anonymous poster hash: f0eaf...7ea

• Liker 4
Skrevet (endret)

Jeg liker papir-utgave av tvguiden når det er jul, påske etc, ikke har jeg i bruk pc'n engang disse høytidene mens familien er her. Og om man har famile på besøk, skal man be bestemor logge seg på pc og google etter tv-programmet?

Anonymous poster hash: 262cf...62a

Endret av Kosemose
  • Liker 1
Skrevet

Noe med kosen i jula hos meg er og sitte og se på tv programm og planlegge hva jeg skal se, er ikke det samme og se det på nett. Ingen som er enige? Kom ikke å si at jeg er den eneste som kjøper se og hør. Ja du kan gjerne kalle med dum mange ganger biter ikke på meg.

Kos med tvprogram, eller kosen av å se på tv du mener? Om du skal planlegge ut ifra et programoversikt,så er det mye du kan gjøre på nett. Du har sikkert en del program på nett...der kan du legge inn det programmet du vil se,,legge inn dopause,spising,tlf...osv...istedenfor å sitte med se oghør.

Anonymous poster hash: 6ae8e...0d2

• Liker 1
Skrevet

Ha ha må bare le av folk her på kvinneguiden, så mye styr....... Godt man ikke tar seg selv høytidelig.

Skrevet

I morgen komme et nytt blad, som går frem til mandag, så nytt igjen mandag som viser nyttårs programmene.

Fy steike så fort julen går :( Nå er den på en måte over :(

Anonymous poster hash: 435a5...407

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...