Gå til innhold

Trives godt som singel, men min single venninne hater å være det

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært singel en god stund og trives egentlig veldig godt med det, da jeg har mange jern i ilden, gode venner og gjør ting jeg liker. Problemet er vel egentlig at min beste venninne, som også er singel, virkelig hater singeltilværelsen. Hun er ei flott og kjempegod jente, og vi har vært gode venninner lenge - og kan snakke om alt unntatt akkurat dette. Akkurat nå er jeg likevel bekymret for at hun er blitt veldig bitter og negativ, og blir mindre og mindre fornøyd med seg selv. Hun føler vel at hun ofte ender opp i mindre seriøse forhold som ikke ender opp i noe langvarig - og tenker at "alt er feil med henne".

Har dere noen tips til hvordan jeg kan oppmuntre eller snakke med henne? Eventuelt oppfordre henne til å snakke med noen? Det høres jo fort så dramatisk ut når man skal gi sånne råd, men sånn det er nå, tenker jeg at jeg må gjøre noe.

Det må jo både være leit for henne å føle det sånn, og i tillegg går det utover vår kjemi sammen - siden hun nå er veldig negativ og til tider fiendtlig innstillt til alt som måtte ha med par eller kjærlighet å gjøre.

Anonymous poster hash: fb237...0bf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde trengt noen tips der selv. kjenner meg igjen i venninna de.. du er skikkelig søt som vil hjelpe henne:)

Skrevet

Jeg har vært singel en god stund og trives egentlig veldig godt med det, da jeg har mange jern i ilden, gode venner og gjør ting jeg liker. Problemet er vel egentlig at min beste venninne, som også er singel, virkelig hater singeltilværelsen. Hun er ei flott og kjempegod jente, og vi har vært gode venninner lenge - og kan snakke om alt unntatt akkurat dette. Akkurat nå er jeg likevel bekymret for at hun er blitt veldig bitter og negativ, og blir mindre og mindre fornøyd med seg selv. Hun føler vel at hun ofte ender opp i mindre seriøse forhold som ikke ender opp i noe langvarig - og tenker at "alt er feil med henne".

Har dere noen tips til hvordan jeg kan oppmuntre eller snakke med henne? Eventuelt oppfordre henne til å snakke med noen? Det høres jo fort så dramatisk ut når man skal gi sånne råd, men sånn det er nå, tenker jeg at jeg må gjøre noe.

Det må jo både være leit for henne å føle det sånn, og i tillegg går det utover vår kjemi sammen - siden hun nå er veldig negativ og til tider fiendtlig innstillt til alt som måtte ha med par eller kjærlighet å gjøre.

Anonymous poster hash: fb237...0bf

Men hun sier at det er hennes feil, prøv å finn ut hva hun gjør feil eller hjelp henne med å finne den "rette" kan hende hun bare blir sammen med noen uten at hun egentlig føler noe for gutten, at hun bare vil komme seg i et forhold?

Ellers så kan du få henne ut med på aktiviteter som hytte turer, langrenn, slalom osv bare finn på mye rart å hold tankene hennes unna forhold =)

Skrevet

Er du min venninne? Jeg vet jeg er i overkant negativ til alt med forhold. Føler at jeg kommer til å være singel resten av livet, ingen vil jo ha meg! men nå har jeg gitt opp, orker ikke mer drittsekker. Planen er å stå masse på ski nå i vinter og reise til Sør-Amerika til vinteren :) Kan du ikke foreslå noen hyggelige aktiviteter eller noe? Hyttetur, spa, weekend-tuer til en storby?

Anonymous poster hash: fa5b3...496
Skrevet

Slike uselvstendige kvinner som har sin identitet i forhold, kan ikke hjelpes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...