Gå til innhold

Ok, siden det er jul

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger ikke sminkefjerner i kveld

Anonymous poster hash: 12cda...f71

• Liker 1
Skrevet

http://www.youtube.com/watch?v=ow8XF7LtDG0

Samme kategori.

:grine:

Soldater som kommer hjem treffer meg like hardt hver gang!

Anonymous poster hash: c4ecb...042

Den var like rørende. Jeg blir rørt når sånt skjer. Selv har jeg aldri fått gjort noe så sprøtt, men har kommet uanmeldt. Og det gir deg noe for livet.

For 2,5 år siden husker jeg at jeg skrev denne i utlandet som skulle liksom beskrive min egen ankomst noen måneder senere. Beklager det altfor poetiske språket. Men det kan nå deg i slike situasjoner.

http://vgd.no/kultur-og-fritid/backstage/tema/1652895/tittel/102-dager-til-fredag/innlegg/31654864#post31654864

Skrevet

Overrasket min mann med å komme på besøk uanmeldt etter vi ikke hadde kunne se hverandre på 6 måneder. Skulle egentlig ikke møtes før om 4 måneder til, men jeg klarte å jobbe meg nok penger til fri og flybillett.

Jeg forventet et overlykkelig mann og hvertfall en klem, men det jeg fikk var en veldig utilpass mann, som viste seg å ha en kvinne inne i leiligheten , som hadde vært der i noen måneder.

Jadda...

Anonymous poster hash: b185a...7a4
  • Liker 2
Skrevet

Overrasket min mann med å komme på besøk uanmeldt etter vi ikke hadde kunne se hverandre på 6 måneder. Skulle egentlig ikke møtes før om 4 måneder til, men jeg klarte å jobbe meg nok penger til fri og flybillett.

Jeg forventet et overlykkelig mann og hvertfall en klem, men det jeg fikk var en veldig utilpass mann, som viste seg å ha en kvinne inne i leiligheten , som hadde vært der i noen måneder.

Jadda...

Anonymous poster hash: b185a...7a4

Uffda.. For en dust.

Kanskje jeg allikevel har det best nær Hindu Kush-fjellene i Afghanistan. Her vil jeg aldri bli såret av en kvinne. Jeg kan bare overraske positivt. Ingen forventer en shit. Fra noen.

Lykke til videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...