Mb26 Skrevet 24. desember 2013 #1 Skrevet 24. desember 2013 Hva har jeg gjort! Skulle prøve å pynte meg i kveld på selveste julaften med noen flotte løsvipper fra Kicks! kjøpte med lim også.. Alt funket jo helt fint det, helt til jeg skulle ta de av.. Den ene vippen gikk greit av, men den andre hadde tullet seg rundt mine egne øyevipper med en klump med masse lim!! etter en time med prøving på å få den av med varmt vann, sminkefjerner ALT, så måtte jeg jo klippe den av! nå er jeg altså så å si uten øyenvipper på det ene øyet.. det ser HELT forferdelig ut!!!!! jeg kan ikke ha på mascara der engang, det fremhever jo bare den ene millimeteren jeg har med noe avstumpede hår av noen øyenvipper jeg har igjen!! HVOR lang tid tar det før de vokser ut igjen!? noen som vet? er helt knust.. jeg ser jo ikke ut.. Har så mange planer fremover der jeg virkelig ikke kan gå å se sånn her ut, jeg våger ikke prøve med løsvipper igjen heller!! fysøren så forbanna og lei meg jeg er nå!! :cry:
langbein86 Skrevet 25. desember 2013 #3 Skrevet 25. desember 2013 Punktvipper er mye bedre enn remser. Du kan ta på maskara først som vanlig, også limer du noen punkter der du mangler hår. Trist å høre at det gikk så galt, men vokser nok fort ut igjen skal du se lykke til.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #4 Skrevet 25. desember 2013 Hva med å klippe av alt sammen og late som om du har ny stil eller tester ut hvordan det er å være kreftsyk (mister øyevipper da)? Ps, vokser nok fortere enn du tror! Anonymous poster hash: a3fc6...8bc 1
Nerine_ Skrevet 25. desember 2013 #5 Skrevet 25. desember 2013 Hva med å klippe av alt sammen og late som om du har ny stil eller tester ut hvordan det er å være kreftsyk (mister øyevipper da)? Ps, vokser nok fortere enn du tror! Anonymous poster hash: a3fc6...8bc Smart..
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #6 Skrevet 25. desember 2013 Vel, nå har du sånn sett ingen grunn for å ikke våge å bruke løsvipper lenger, siden dine egne alt er borte. Tror den beste måten å å det til å nokså normalt ut, er å lime på løsvipper og klippe til. Alternativt kan kanskje en svart eyeliner hjelpe. Hvis du bruker briller, vil det bli mindre synlig. Anonymous poster hash: 86938...2b9
kills Skrevet 25. desember 2013 #7 Skrevet 25. desember 2013 Mener å ha lest at det kan ta opptil 100 dager før vippene vokser ut igjen, men det er nok ganske individuelt. De har jo en beskyttende funksjon og når du har prestert å rive av en del så kan jeg se for meg at kroppen prøver å få de ut litt raskere for å beskytte øyet mot smuss. Når det kommer til løsvipper så skal man bruke minimalt med lim på disse. La det tørke til det blir klebrig og fest de på helt inntil dine egne vipper. Det skal ikke være noe lim i lengdene på dine egne vipper, kun inntil vippekanten. Det skal heller ikke være vanskelig å rive av løsvippene, da har man gjort det feil. Du må heller ikke prøve å rive de rett av, men start forsiktig i ytterkanten og riv innover - da er det mye enklere å få de av uten å skade dine egne vipper. 1
solstråle;) Skrevet 25. desember 2013 #8 Skrevet 25. desember 2013 Jeg var for et par år siden uheldig å krasja i hunden min da vi lå på gulvet, det endte av en eller annen grunn med at vippene på høyre øye ble revet ut/knakk helt inntil fra midten og ut på siden.. Helt jævlig så det ut siden jeg fra naturen har lange vipper.. Som du sier så ble det bare verre å ha mascara på.. Jeg måtte derfor bruke falske vipper, men jeg brukte da hele vipper på da begge øyne. Noe jeg ble avhengig av etterhvert da jeg syntes det var så fint, å man slapp å bruk maskara. Men invester i et godt vippelim- ikke bruk fra hm og den slags.. de ødelegger dine egne vipper ... Det tar lang tid før dine egne vipper er helt tilbake- dette varierer selvfølgelig fra person til person, men for meg tok det 2 mnd før de var tilbake igjen. ( !!) Jeg anbefaler deg å kjøpe serum til vippene som gjør at de vokser fortere- Et lite tips er ganske enkelt lakerolje- dette er en seig olje som har flere bruksområder. Ha på vippene før sengetid, så vil du merke stor forskjell- det gjorde ihvertfall jeg Google så ser du mange som anbefaler det.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #9 Skrevet 25. desember 2013 Sett på vippeextensions i en salong, Anonymous poster hash: d6b39...0d4
Gjest MissJoker Skrevet 25. desember 2013 #10 Skrevet 25. desember 2013 Har hørt at vippene skal gro raskere om man smører dem inn med litt vaselin Har aldri prøvd det så vet ikke om det faktisk funker men er jo verdt et forsøk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå