Gå til innhold

for de juleglade-antiklimaks i januar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

for dere som virkelig elsker julen og bruker ukesvis, månedsvis på forberedelser, blir det ikke et enormt antiklimaks når julen er over eller er dere litt lettet også? så mye styr, forventninger og så er alt over på en knapp uke. selv er jeg helt vanlig juleglad, og synes det er uendelig tungt å begynne på hverdagen igjen i januar

Anonymous poster hash: 8d607...670
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ganske julefrelst og syntes det er litt trist når jula er over, men samtidig så er jeg så klar for å starte på et nytt år.

Skrevet

Neida, jeg har bursdag i januar. Når nyttår er over starter nedtellingen til bursdagen min. Hilsen voksen kvinne som elsker å planlegge. :hjerte::gave:

Anonymous poster hash: e3b3f...53d
Skrevet

Jeg er ganske julefrelst og syntes det er litt trist når jula er over, men samtidig så er jeg så klar for å starte på et nytt år.

, ikke verst;)

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Næ. Nytt år betyr nye muligheter!

Gjest tuppesjura
Skrevet

Neida, begynner allerede da å planlegge neste jul! :) julegaveliste 2014 er allerede lagt inn på pc, ipad og telefon, så er det bare å lete etter de perfekte julegavene! :)

Skrevet

Neida, begynner allerede da å planlegge neste jul! :) julegaveliste 2014 er allerede lagt inn på pc, ipad og telefon, så er det bare å lete etter de perfekte julegavene! :)

ha ha, kunne tenke meg at det svaret kom fra en julefrelst:) Ikke noe vemod altså? Synes selv at januar er en tøff måned

Skrevet

Elsker jula, og synes januar blir litt trist og mørk. Men det går heldigvis fort over.

Skrevet

Jeg synes det er litt småtrist når jula er over, men så er det godt også å komme tilbake til normalen. Og når vi er ute i januar så begynner det allerede å bli litt lysere ut og vi går mot lysere tider for hver dag som går - det er noe å glede seg til. :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg er som oftest veldig julegira, men får nesten alltid en nedtur på julaften/ 1. juledag som varer resten av julen, slik har det egentlig alltid vært, helt fra jeg var barn og ekstremt full av forventninger. Underlig nok er jeg som oftest like gira neste år likevel :)

Gjest AnneShirley
Skrevet

Nei. Jeg gleder meg til jul. Så gleder jeg meg til romjula og nyttårsfeiring. Deretter gldere jeg meg til "frisk start" i januar.

Synes det er fint å ha nye faser og begivenheter gjennom året :) Jul er supert, men som en variasjon fra hverdagen -ikke noe jeg ønsker å ha året rundt.

• Liker 2
Skrevet

Nope, samme hvor mye jeg elsker julehuset mitt, de vakre pyntene på treet og alt, så er det alltid digg p pakke det ned 20.dag jul. Da får jeg følelsen av luft i huset, og henger gjerne ikke opp nye gardiner en gang..:P

• Liker 1
Skrevet

Overhode ikke! Elsker førjulstiden og romjulen, men det er like deilig å rydde julen bort og starte et nytt år med ryddig og "roligere" hus. Eneste jeg savner er alle ekstra lysene ute og inne både her hjemme og i nabolaget. Januar har en tendens til å være en mørk måned. Men kompenserer med masse tulipaner!

• Liker 1
Skrevet

så flinke dere er til å se det positive med alt:) Jeg synes det er en veldig følelse av på`n igjen på jobb i januar og sliter med å se det som en ny start

Gjest Crazycatlady
Skrevet

Syns januar er en kjip måned. Vanligvis kommer alltid snøen da og legger seg gjerne også.

Sliter litt med å være positiv i begynnelsen av januar. Syns det er kjipt og tomt etter jula, men skal prøve å finne positive ting å drive med i år. Kanskje legge litt planer. Planlegge og tenke ut ting jeg har gått og tenkt på.

Det å planlegge neste jul er ikke jeg i humør til i januar. Så julefrelst er jeg ikke :)

Skrevet

enig i det med januar, bortsett fra at det gjerne kan komme snø, heller det enn 6 grader og regn...For min del føles det som om jula er over i dag, siden jeg ikke feirer eller gjør noe spesielt nyttårsaften. Tror mye av tristheten som kommer i januar handler om at jeg føler årene bare går og at jeg ikke er helt på rett hylle i livet

Skrevet

Føler alltid en tomhetsfølelse når jeg reiser tilbake til hverdagen etter å ha tilbrakt en uke med hele familien og kos. Men det går over etter en ukes tid. Sliter med mørketida fra før.

Anonymous poster hash: 3cc8b...c32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...