Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har i løpet av det siste året mistet omtrent 2/3 deler av håret mitt og det er nå kjempetynt..kan bare ha det i hestehale, ingen andre frisyrer fungerer fordi håret er altfor tynt..noen som har tips til produkter som virkelig gir volum og som gjør at håret virket tykkere?

Anonymous poster hash: 7b4bb...179
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også fått den tilstanden på håret mitt i løpet av året. Veldig mye stress er årsaken til at det har falt av.

Vet du hvorfor ditt har forsvunnet, ts?

Tror at det kun er tålmodighet og sunn livsførsel som kan få håret tilbake. Har ingen tro på at man kan "smøre noe på", eller spise masse vitaminpiller for at det skal komme fortere tilbake. Hvis mitt hår fortsetter å forsvinne i samme tempo som det har gjort til nå, kommer jeg til å ta det helt bort en gang for alle. Heller skinhead og stor lue, enn å ha så tynt gjennomsiktelig hår som jeg frykter det kan bli.

Anonymous poster hash: 23d50...ffd
  • Liker 1
Skrevet

tror det er stress som er grunnen

er selv ikke så tøff at jeg tør å barbere av meg håret, er desperat etter å beholde det jeg har:)

Skrevet

Beste er vel å klippe deg kort i stedet for å ha puslete tynt hår som bare henger der. Det korte håret vil jo vokse ut igjen :)

Anonymous poster hash: 63d03...a46
Skrevet

skjønner at det å klippe det kort er det lureste, men vil ikke trives med det

Er det noen som har tips til produkter som får håret til å virke tykkere og som virkelig virker?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...