AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #1 Del Skrevet 24. desember 2013 Er det bare meg men er det bare jeg som synes at enkelte dialekter på det motsatte kjønn kan være veldig fint å høre på? Jeg ser ofte på dette som en bonus hvis jeg blir kjent noen av det motsatte kjønn som har en flott dialekt. Anonymous poster hash: 3c9c2...678 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. desember 2013 #2 Del Skrevet 24. desember 2013 Dialekter er kjempefint det. Selv om den kan være litt vanskelig tilgjengelig i utgangspunktet, blir den fort til en fin en hvis en er interessert i den som snakker den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #3 Del Skrevet 29. desember 2013 For meg kan det både være turn-on og turn-off. Sunnmørsk, valdresk og vest-telemarksk er nydelig på gutter, men kommer det noen å snakker Stavanger/Sandnes rømmer jeg. Jeg synes det er fint når jenter snakker trøndersk og nordnorsk, men ikke når gutter gjør det. Anonymous poster hash: 9c787...1df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #4 Del Skrevet 29. desember 2013 Fine: Kristiansand og deromkring. Stavangersk. Fæle: bergensk, Ålesundsk.Anonymous poster hash: 8cc16...d3c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hyssingen Skrevet 29. desember 2013 #5 Del Skrevet 29. desember 2013 (endret) Fine: Kristiansand og deromkring. Stavangersk. Fæle: bergensk, Ålesundsk.Anonymous poster hash: 8cc16...d3c Enig. Må slenge på nordlandsk og finnmarksdialekt som turn-off også. Endret 29. desember 2013 av gulmelon 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #6 Del Skrevet 29. desember 2013 Fine: sunnmørsk og bergensk Fæøe: Trodheimsk, østlandsk, haugesundsk Anonymous poster hash: bfb6c...f21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ms_kwang Skrevet 29. desember 2013 #7 Del Skrevet 29. desember 2013 Jeg blir helt mo i knærne om en gutt snakker kristiansands dialekta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zess Skrevet 29. desember 2013 #8 Del Skrevet 29. desember 2013 Liker best vestlandsdialekter, omtrent alle varianter. Trønder og totning har jeg litt problemer med å se på som tiltrekkende, men uten at de er direkte turnoff. Det eneste jeg synes er turnoff er bløde sørlandsdialekter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #9 Del Skrevet 29. desember 2013 Turn off: Trønder, Finnmark Turn on: Bergensk, Stavanger, noen Vestlandsdialekter. Anonymous poster hash: ff7c4...4ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #10 Del Skrevet 29. desember 2013 Je bli mo i knea og bløutt i hækket om en kær snækker Toten eller Solør-dialækt!Anonymous poster hash: 68951...ff3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå