AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #1 Skrevet 24. desember 2013 som overskriften, har noen gode eller dårlige erfaringer med sminke derfra? Anonymous poster hash: e529a...201
Dunkel Skrevet 24. desember 2013 #2 Skrevet 24. desember 2013 Jeg kan egentlig ikke uttale meg så mye, da jeg bare har testet ut en maskara derfra. Men det jeg opplevde var at den drysset veldig utover dagen. Husker ikke hva den het..
Magnifique Skrevet 24. desember 2013 #3 Skrevet 24. desember 2013 Hei. Jeg har tidligere prøvd en ansiktsrens, men det er jo ikke sminke, akkurat. Men den var veldig bra, i hvert fall!
Adhara Skrevet 24. desember 2013 #4 Skrevet 24. desember 2013 Øyenskyggene deres er jeg ikke så imponert over, lite fargesterkhet og sitter ikke lenge. Mulig de har kommet ut med bedre siden jeg testet dem, for et par år tilbake.
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #5 Skrevet 24. desember 2013 Har kjøpt fuktighetskrem og krem for tørr hud. Kjempegode produkter Anonymous poster hash: 7fa1c...c7d
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #6 Skrevet 24. desember 2013 Leppestift - dårlig. Ansiktskrem - dårlig. Dessuten påstår de at de ikke tester på dyr, selv om de ikke er like standhaftige når seriøse organisasjoner spør om garanti for dette. Hmm... Anonymous poster hash: 34fb3...1d9
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #7 Skrevet 24. desember 2013 har en eyeliner som jeg er veldig fornøyd med, men har hatt en hudkrem derfra som ikke var bra ser stadig at flere av sminkeproduktene er utsolgt, har også sett noen gode anmeldelser av sminken på nett. de reklamerer jo for at de har naturlige ingredienser, men hudkremen jeg hadde inneholdt både parabener og mineralolje Anonymous poster hash: e529a...201
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #8 Skrevet 24. desember 2013 Kjempefornøyd med sminke og egentlig alt derfra:) jeg er veldig lys i huden, og der fant jeg endelig lys nok foundation og, som ikke gir et brunt skille! Alt jeg har prøvd derfra er bra og sitter lenge. Ingen problemer med dryssende mascara heller. Handler bare sminke derfra etter jeg oppdaget dem:)Anonymous poster hash: 0c035...07f
Llise Skrevet 25. desember 2013 #9 Skrevet 25. desember 2013 Har en concealer derfra som jeg er ganske fornøyd med
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #10 Skrevet 25. desember 2013 Øyenskyggene deres er jeg ikke så imponert over, lite fargesterkhet og sitter ikke lenge. Mulig de har kommet ut med bedre siden jeg testet dem, for et par år tilbake. hvis ikke jeg tar feil, så har de blitt bedre på øyenskygger? noen som har erfaring med hvordan de sitter? Anonymous poster hash: e529a...201
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #11 Skrevet 25. desember 2013 Har en concealer derfra som jeg er ganske fornøyd med det var en concealer fra Yves Rocher som vant best i test i Norsk Ukeblad, vant over YSL, Jane Iredale og en del andre dyre merker Anonymous poster hash: e529a...201
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #12 Skrevet 25. desember 2013 hvis ikke jeg tar feil, så har de blitt bedre på øyenskygger? noen som har erfaring med hvordan de sitter? Anonymous poster hash: e529a...201 Kan ikke si så mye om fargesterkhet da jeg kun har kjøpt lyse duse farger derfra, men jeg er imponert over hvor lenge de satt. Plages med fet hud, så det meste sklir ut etter en tid, men jeg syns yves sminken satt bedre. Har prøvd litt sterkere farger i kremform og de satt og greit så vidt jeg husker (har brukt de lite da jeg sjeldent bruker sterke farger). Anonymous poster hash: 0c035...07f
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #13 Skrevet 25. desember 2013 synes det med øyenskygger er vanskelig, skyggene fra mac og de andre dyre merkene som skrytes så mye av, ligger i en stripe på mitt øyelokk innen en time, selv med primer under, så skjønner ikke greia med de Anonymous poster hash: e529a...201
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2013 #14 Skrevet 25. desember 2013 De skimrende øyeskyggene var kjempebra, matt og glitter var ikke gode i hele tatt. Lipglossene var bedre enn den fra Mac som jeg bruker til vanlig.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #15 Skrevet 25. desember 2013 Øyenskyggene med skimmer er kjempefine, men pga. ingrediensene kommer jeg ikke til å kjøpe dem på nytt :/ Anonymous poster hash: 60f49...1f8
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #16 Skrevet 25. desember 2013 Øyenskyggene med skimmer er kjempefine, men pga. ingrediensene kommer jeg ikke til å kjøpe dem på nytt :/ Anonymous poster hash: 60f49...1f8 hvilke ingredienser? Anonymous poster hash: e529a...201
frøken_øst Skrevet 25. desember 2013 #17 Skrevet 25. desember 2013 jeg lurer også på hvor miljøvennlige de er, ser jo på profilen at de markedsfører seg som det, men hvordan er det med ingrediensene? Husker jeg bestilte en krem derfra og den inneholdt ihvertfall både parabener og parafinolje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå