Gå til innhold

Bråker fra toalettet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selvsagt på julaften, etter alt er stengt må det bli problemer!

Nå blåser det nesten storm her og at det bråker litt i rørene mine ved sterk blåst er ganske vanlig. Men i dag driver det også å bobler i toalettet. Vannstanden nedi der går opp og ned, og jeg er redd for at rørene driver å sender all kloakken tilbake, slik at driten bokstavelig talt vil stå utover hele badet mitt? Hva kommer dette av? Kan jeg fixe det selv? Eller i det minste forhindre at kloakken kommer opp? Er ett vegghengt toalett, og jeg bare leier her, men frister ikke å ringe huseier på julaften, akkurat...

Anonymous poster hash: d408e...0a8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Boblingen kommer av dårlig lufting på avløpet. Huseier må øke dimensjonen på lufting over tak. Er ikke noe noen får gjort med dette nå i jula, så om jeg var deg ville jeg holdt øye med tilstanden utover. Om det bobler Veldig så ringer du huseier og kommunens tekniske vakt. Om det bare bobler litt så ringer du huseier over helgedagene.

Anonymous poster hash: 8d4f6...33f

• Liker 2
Skrevet

Tusen takk for svar :)
Har roet seg litt nå som vinden også roet seg litt, så da satser jeg på å ringe huseier når helligdagene er over med mindre noe akutt skjer i mellomtiden :)

Anonymous poster hash: d408e...0a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...