morutenbarn Skrevet 24. desember 2013 #1 Skrevet 24. desember 2013 Det nærmer seg slutten på nok et prøveår uten at jeg har fått bli mamma. Det har vært et år med mange nedturer, har hatt 2 fryseforsøk og 1 IVF-forsøk, med en tidlig spontanabort. Venner og søsken blir gravide og føder, og det er tøft å se på alle happy families overalt, når man selv bærer på en så tung sorg. Med jul kommer flere følelsesmessige utfordringer på dette området. Vi krysser fingrene for at 2014 blir lettere, og at kanskje, kanskje det snart er vår tur. Det blir et dyrt år, da vi nå må begynne på privat klinikk for å fortsette behandling, og etter 3 private forsøk blir det å begynne på den tunge, tøffe og lange adopsjonssøknadsprosessen. Hvordan takler dere andre prøvere jul og happy families og barn i nisseklær overalt hvor du snur deg? Vil ønske alle en riktig god jul, og alle lykke til i 2014.
Askmeagain89 Skrevet 25. desember 2013 #2 Skrevet 25. desember 2013 Jeg skjønner godt hvordan du har det og vil bare sende deg en god klem Jeg håper at 2014 blir et bedre år for dere God jul og masse lykke til i 2014.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #3 Skrevet 25. desember 2013 Jeg føler med deg! Julefeiringen i går startet med nyheten om at kusinen til mannen er gravid og dermed får første oldebarnet i familien. Hadde mest lyst å gå på rommet og gråte. Jeg har lenge håpet på at vi hadde i hvert fall i jul hadde en babynyhet å dele med familien. Men neida, ingen baby i sikte, bare masse emosjonelle tanker Anonymous poster hash: b73ee...949
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #4 Skrevet 25. desember 2013 Skjønner veldig godt hvordan du har det. Jeg sitter på tenker på at i fjor jul hadde jeg håpet å komme med nyheter, og nå sitter jeg her ett år senere og fortsatt ingen nyheter. Håper 2014 blir året for oss alle!! <3Anonymous poster hash: 02cf2...e72
morutenbarn Skrevet 25. desember 2013 Forfatter #5 Skrevet 25. desember 2013 Ja, har også tenkt det samme de siste 5 årene; neste jul har forhåpentligvis vi også en liten en, eller gledelige nyheter å dele. Det er det eneste jeg ønsker meg til jul.. så det er tøft å måtte ta på smilebøyla og alltid gratulere "alle" andre. Klem til dere alle, masse lykke til!
missdior Skrevet 26. desember 2013 #6 Skrevet 26. desember 2013 Vi skal klare det, alle sammen Ting tar tid, og ventetiden er ekstremt vond! Men i enden av tunnellen er det en baby som venter på oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå