slask Skrevet 24. desember 2013 #1 Skrevet 24. desember 2013 ...blir fornøyd med all dritten de skal stappe i skuffer og skap, med håp om at alt som er der fra før ikke raser utover... Som sagt - god jul.
Gjest Spirula Skrevet 24. desember 2013 #2 Skrevet 24. desember 2013 Det tror jeg ikke blir noe problem! De 3 gavene jeg får er jeg rimelig sikker på vil være ting jeg har behov for, og kan bruke (helst brukes opp), og siden skap og skuffer ikke er overfylte fra før, vil det nok gå veldig bra. Men takk for omtanken, og en riktig god jul til deg også.
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #3 Skrevet 24. desember 2013 Var nettopp innom en kjent blogg. Der bugnet gavene, alt for mye! De skal da videre og feire jul med faren, men har alt åpent en haug med gaver. Gir foreldre virkelig så mye gaver? Reimadresser, votter, lego, dukkehus, klær og mye annet. Overforbruk deluxe. Det barna vil er ikke ha alt det stæsjet, de vil ha to normale foreldre boende SAMMEN!! Anonymous poster hash: 13690...95c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå