Gjest BabyBlue Skrevet 24. desember 2013 #1 Skrevet 24. desember 2013 Står da på jobb og har bladd litt i begge. Synes de er jevnt over ganske like, og vil abonnere på en av de som en julegave til meg selv. Men dere som leser de/har lest de: hvilket er best på kosthold/trening og er mest interessant?
Kladd Skrevet 24. desember 2013 #2 Skrevet 24. desember 2013 Synes begge er like kjedelige. Har du lest en utgave har du lest alle. Alt for overfladiske artikler og fylt med sensasjons-selvfølgelighet ("Forskning viser at det er viktig å sove nok!" Eh, ja?). Dessuten er det alt for mye fokus på flat mage og bikinikropp til at jeg klarer å ta det seriøst som "trenigsmagasiner". Ville spart pengene og heller kjøpt nytt treningstøy! 2
Gjest BabyBlue Skrevet 24. desember 2013 #3 Skrevet 24. desember 2013 Jommen, treningstøy har jeg er det et annet magasin du anbefaler da, eller er set svada alt sammen?
Katten Skrevet 24. desember 2013 #4 Skrevet 24. desember 2013 Synes alle utgavene er veldig like! Men, hvis du ikke har lest de før skader det jo ikke:) Shape Up er mye mer "jentete", ungt og fresh i designet/temaene de tar opp. Hjemme hos meg leser jeg Shape Up, og moren min I Form, selvom jeg blar igjennom det innimellom og, men synes det er ganske kjedelig. Men det er min mening da:)
Gjest BabyBlue Skrevet 24. desember 2013 #5 Skrevet 24. desember 2013 Åja, hvis det er slik at de er ganske like hvert blad kan jeg kjøpe meg et abonnement på 6 nr, da sparer jeg noen kroner og ser hva det går i takk for svar, tror jeg går for shape up.
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #6 Skrevet 24. desember 2013 Jeg anbefaler dette bladet: http://vof.no/ Anonymous poster hash: 229a7...35a 2
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #7 Skrevet 24. desember 2013 Holder med siste taler! Hvis du vil lese et blad om helse, kosthold og livsstil som er godt skrevet og unngår alle klisjeene, er Helsemagasinet VOF helt fantastisk! Skrevet av Norges beste på helse, og fritt for svada og selvfølgeligheter! lærer noe nytt der hele tiden. Sa nettopp opp abonnementet mitt på i form, har hatt det i nesten 10 år (mest av gammel vane), og de skriver fortsatt akkurat det samme..Anonymous poster hash: d6103...548
Gjest KamaH Skrevet 24. desember 2013 #8 Skrevet 24. desember 2013 Shapeup ser litt freshere ut, som noen nevner! Men ingen av de to virker særlig seriøse - det er mulig de har bedret seg de siste årene (so correct me if I'm wrong!), men jeg synes det bør ringe noen varselslamper når svært få av sakene har noen forfatter/journalist oppgitt. Da tenker jeg at de fleste artiklene bare er klippet sammen og oversatt fra andre steder. Tror de er blitt flinkere til å lage treningsseriene sine selv da, i det minste.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #9 Skrevet 25. desember 2013 Var kjempeskuffa over ShapeUp. De var jo mer opptatt av hvilken foundation å bruke til trening og farger på treningstøyet. Skal sjekke ut VOF. Anonymous poster hash: 570c8...822
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #10 Skrevet 31. desember 2013 Var kjempeskuffa over ShapeUp. De var jo mer opptatt av hvilken foundation å bruke til trening og farger på treningstøyet. Skal sjekke ut VOF.Anonymous poster hash: 570c8...822 Hva har sminke med trening å gjøre i det hele tatt? Anonymous poster hash: a16a3...c34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå