AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #1 Skrevet 24. desember 2013 Samboeren min både dusjer og pusser tennene sine på jobb. Er veldig opptatt av å se bra ut generelt. Klipper håret to ganger i mnd mm. Han jobber kun kveld og natt som kokk. Jeg jobber også mye netter men dusjer ikke, ei pusser tennene på jobb. Det gjør jeg når jeg kommer hjem. Merket det tilfeldig når jeg rydda. Fant baggen hans med såpe, tannkrem, håndkle, bokser osv. Ugler i mosen? :/Anonymous poster hash: ac988...015
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #2 Skrevet 24. desember 2013 Den "kokkejobben" om natta må du nok undersøke litt nærmere tror jeg. Spesielt når han tar med seg en bag med sjampo, tannbørste og sånt. Min gjetning: drar egentlig til en eller annen dame i et hotelrom/hennes hus og puler hverandre.Anonymous poster hash: e8bb8...613
Gjest Seajewel Skrevet 24. desember 2013 #3 Skrevet 24. desember 2013 Har de dusj på restauranten an jobber i?
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #4 Skrevet 24. desember 2013 Han har ikke bare vært å trent før jobb da?Anonymous poster hash: dd05c...8e2 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #5 Skrevet 24. desember 2013 Han jobber på en resturant i ett stort hotell og der er det garderober for de ansatte. Han mener han må dusje etter jobb fordi han ofte er dekka av olje, lukter og svette. Jeg vet han går på jobb, da han får gode lønningsslipper og han ringer meg alltid for å si god natt til meg når han er på jobb. I blandt hører jeg hans kollega i bakgrunnen. Likevel synes jeg det er litt rart. Spesielt at han pusser tennene på jobben. Ts Anonymous poster hash: ac988...015
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #6 Skrevet 24. desember 2013 Han trener ikke på studio. Han sier selv han både dusjer og pusser tennene på jobb. Ang. bokseren så sier han at han alltid skifter den etter han har dusja. Jeg tror jo egentlig ikke at han er utro, men likevel er det en liten del av meg som er redd jeg blir lurt. Jeg kan jo ikke vite 100%... TS Anonymous poster hash: ac988...015
Gjest Seajewel Skrevet 24. desember 2013 #7 Skrevet 24. desember 2013 Gjør de andre kokkene sikkert det også. Tror ikke du har noe å bekymre deg over.
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #8 Skrevet 24. desember 2013 Har selv jobbet på restaurant, og bare som servitør har man den matlukta på seg etter vakta. Det sier seg selv at kokkene får da mye mer av denne lukta på seg. Dusja alltid etter jobb selv, bare at jeg måtte hjem til min samboer og få morsomme kommentarer på det. Heldig mannen din som har mulighet til å vaske seg på jobb. Hvis du ikke har andre grunner til at han skulle være utro, så er det nok bare å slippe tak i de tankene. Mannen steller seg før han kommer hjem til deg - det behøves garantert!Anonymous poster hash: b3bf9...702 2
Gjest stian86 Skrevet 24. desember 2013 #9 Skrevet 24. desember 2013 Tror du ska stole på han eg, elsker han deg?? Merker du han er glad i deg?
Steinar40 Skrevet 24. desember 2013 #10 Skrevet 24. desember 2013 Samboeren min både dusjer og pusser tennene sine på jobb. Er veldig opptatt av å se bra ut generelt. Klipper håret to ganger i mnd mm. Han jobber kun kveld og natt som kokk. Jeg jobber også mye netter men dusjer ikke, ei pusser tennene på jobb. Det gjør jeg når jeg kommer hjem. Merket det tilfeldig når jeg rydda. Fant baggen hans med såpe, tannkrem, håndkle, bokser osv. Ugler i mosen? :/Anonymous poster hash: ac988...015 Hvis du syns at det er mistenkelig så er det mistenkelig. Helt enkel logikk.
fuksia Skrevet 24. desember 2013 #11 Skrevet 24. desember 2013 Er ikke så veldig uvanlig det, det er varmt på kjøkkenet og man blir full av matlukt og stekeos. 1
Gjest stian86 Skrevet 24. desember 2013 #12 Skrevet 24. desember 2013 Hvis du syns at det er mistenkelig så er det mistenkelig. Helt enkel logikk. Ikke enig her. Om man er usikker på seg selv, og sliter med selvtilitt osv er det lett og føle som denne damen gjør. Men normalt sett føles det som det er ugler i mosen er det ofte sånn 1
Steinar40 Skrevet 24. desember 2013 #13 Skrevet 24. desember 2013 Ikke enig her. Om man er usikker på seg selv, og sliter med selvtilitt osv er det lett og føle som denne damen gjør. Men normalt sett føles det som det er ugler i mosen er det ofte sånn Det normale vil være at man spør om det man lurer på, og så får man da et vettig svar. Får man ikke det så er det virkelig grunn til å bli mistenksom.
Cho Kon It Skrevet 24. desember 2013 #14 Skrevet 24. desember 2013 Hadde jeg jobbet som kokk hadde jeg også dusjet på jobb om jeg hadde hatt muligheten til det. Svette og matos er ikke noe digg :/ 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #15 Skrevet 24. desember 2013 Dusjing er forsåvidt greit, men pusse tenner? Synes bare det var litt merkelig :S Han er jo mer feminin enn meg hvis det ikke ligger utroskap bak. Selv om jeg jobber natt så pusser jeg dem ikke der, tar det når jeg kommer hjem og før jeg drar. ts Anonymous poster hash: ac988...015
Cho Kon It Skrevet 24. desember 2013 #16 Skrevet 24. desember 2013 Er man feminin fordi man pusser tennene?? Eller fordi man tar vare på utseendet sitt? Skjerp deg. 1
Cho Kon It Skrevet 24. desember 2013 #17 Skrevet 24. desember 2013 Vent nå litt. Mistenker du at han er homo?
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #18 Skrevet 24. desember 2013 Det å pusse tennene etter jobb når man jobber kveld er jo normalt, fordi det er da man pusser tenner vanligvis. Men jeg skjønner ikke hvorfor han må gjøre det på jobb, så fremt han ikke skal på byen. Det samme gjelder dusjing. Noe annet er hvis han har på seg "penklær" på vei til og fra jobb, da forstår jeg at han vil dusje av seg jobblukten først. Men alle jeg kjenner som er relativt forfengelige dusjer hjemme, da de har alle produkter og utstyr der. Jeg dusjer for eksempel aldri på treningssenter, ikke fordi jeg er sjenert, men fordi jeg liker best å stå lenge og bruke mange produkter og barbere meg og deretter stå i morgenkåpe og ta på kremer etc., mens en treningssenterdusj for meg er et superkjapp dusj med litt såpe. Anonymous poster hash: 08b30...e4f
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #19 Skrevet 24. desember 2013 Er man feminin fordi man pusser tennene?? Eller fordi man tar vare på utseendet sitt? Skjerp deg. Nei, fordi han gjør det på jobb vel. Tenker at han muligens har en jente han treffer, og pusser tenner for å ha god ånde? ts Anonymous poster hash: ac988...015
Gjest Zeitgeist Skrevet 24. desember 2013 #20 Skrevet 24. desember 2013 Jeg forstår deg og uroen din veldig godt. Men før du eventuelt skrider til verks, vil jeg råde deg til to ting: 1) Tenk gjennom om tankegangen din er følelsesmessig eller rasjonellt begrunnet. - Det kan være at det finnes en helt rasjonell forklaring på hvorfor han har disse tingene i bagen sin. Siden han jobber som kokk, kan jeg forstå at han dusjer på jobb i stedet for å komme hjem luktende av matos. At han også velger å skifte undertøy etter han har dusjet, anser jeg også som normalt. Tror flesteparten ville ha valgt å ta på seg rent skifte etter en dusj i stedet for brukt undertøy som man kanskje har svettet og gått i hele dagen. Jeg pleier også å pusse tennene etter at jeg har dusjet - når kroppen vaskes, så kan like godt tennene "vaskes" også. I tillegg smaker han garantert på mye mat i løpet av arbeidsdagen, og da kan det være kjekt å få pusset tennene. Og/Eller kanskje er han bare interessert i å opprettholde tannhelsa. Forøvrig, hvis han røyker kan det være at han børster tennene etter en røyk. Selv røyker jeg en del, og hvis jeg skal ut blant folk, pleier jeg å børste tennene før jeg går ut. 2) Vær forsiktig med å stille spørsmål du kanskje ikke vil ha svar på. - Til tross for at intuisjon og magefølelse kan være en pekepinn, er det beklageligvis også slik at man rett som det er tar feil fordi man selektivt velger å følge/forsterke kun en av følelsene. Og til slutt: Skulle du noen gang falle for fristelsen for å lete gjennom mobiltelefonen/e-posten/Facebook-meldingene osv. hans og komme over "incriminating evidence" *, så fortell ham aldri hvor du fikk denne informasjonen fra. Hold det for enhver pris for deg selv. Hvis ikke, kan du ende med å bli fremstilt som en sjalu og spykopatisk person - noe jeg antar at du verken er eller ønsker. * En eks av meg hacket seg inn på bl.a. FB-kontoen min, fikk de private meldinger mine oversatt til sitt språk, og beskyldte meg så for å være utro. Faktum var at jeg på tøys hadde skrevet til en god venn av meg om vi skulle på "stevnemøte" i jula. Et premie-eksempel på hvordan ei fjær ble til hele Priors hønsegård.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå