AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #1 Skrevet 24. desember 2013 Vet dette er veldig individuelt, men hører allikevel gjerne deres eller noen dere kjenner sine erfaringer. Anonymous poster hash: ef63d...5c6
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #2 Skrevet 24. desember 2013 Hvor lang tid det tok før jeg fant min kjæreste fra jeg laget meg profil der? Tok 1 uke. Anonymous poster hash: 5fca3...2da
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #3 Skrevet 24. desember 2013 OI... 1 uke?? Det var da utrolig fort, hvordan fikk du til det? Var det første du skrev med? Anonymous poster hash: ef63d...5c6
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #4 Skrevet 24. desember 2013 OI... 1 uke?? Det var da utrolig fort, hvordan fikk du til det? Var det første du skrev med? Anonymous poster hash: ef63d...5c6 Nei, han var ikke det, men alle andre var så rare, og han var så hyggelig. Han bodde også rett i nærheten og jobbet i bygget ved siden av der jeg bor. Han hadde også bare vært der inne noen dager. Glad jeg kapret han Anonymous poster hash: 5fca3...2da
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #5 Skrevet 24. desember 2013 Herregud så herlig! Jeg har vært der inne en måned, håper jeg slipper å gå i årevis Anonymous poster hash: ef63d...5c6
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #6 Skrevet 24. desember 2013 4 måneder, men jeg var ikke ofte innom profilen min. Siden jeg fikk så mange henvendelser tok det lang tid før jeg rakk å se gjennom mailene jeg fikk. Om 2 måneder blir vi Herr og Fru.Anonymous poster hash: 9b68e...c9c
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #7 Skrevet 24. desember 2013 Åååå <3 Jeg elsker å lese om dette, det gir meg så mye håp for 2014 ) Hvordan visste dere at det var den ene dere skrev med dere ville treffe? Anonymous poster hash: ef63d...5c6
Teethgrinding Skrevet 24. desember 2013 #8 Skrevet 24. desember 2013 Dessverre er det med nettsjekking slik det er i virkeligheten: Godbitene har ikke vanskelig for å finne kjærester. 1
Teeny Skrevet 24. desember 2013 #9 Skrevet 24. desember 2013 Det var vel da jeg lagde nettprofilen min på en datingside for første gang på match.com. Var på siden i 3 dager før min kjære begynte å ta kontakt. Jeg drømte om møtet med denne "utenlandske" mannen et par dager før, så følte på meg at noe stort kom til å skje snart. Vi har vært sammen i 2, 5 år nå og venter barn og skal gifte oss neste år
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #10 Skrevet 24. desember 2013 Vet dette er veldig individuelt, men hører allikevel gjerne deres eller noen dere kjenner sine erfaringer. Anonymous poster hash: ef63d...5c6 For meg tok det ca 1,5 mnd. Nå er vi sammen på 7 året Anonymous poster hash: 74680...8d5
Enyya Skrevet 24. desember 2013 #11 Skrevet 24. desember 2013 Ca 2-3 måneder;-) Visste at min kjære var den rette da han skrev lange meldinger til meg som tydeligvis ikke var noe hans skrev til alle. Han tok seg god tid til å bli kjent pr melding og telefon og snakket ikke om sex i starten. Når vi møttes etter noen uker så følte vi at vi kjente hverandre og når jeg fikk en god klem av han var det ikke tvil om at denne mannen ville jeg ha. Følte meg på en måtw hjemme og trygg og god i armene hans. Vi er sammen på snart 3.året og er fortsatt stormforelsket ♡ Så at nettdating er en mulighet for å finne kjærligheten er jeg ikke i tvil om!
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #12 Skrevet 24. desember 2013 har enda ikke møtt denne mannen, men har snakket med han i over en mnd (jobber offshore) å nå er han hjemme for jula å da skal han prøve å komme seg over fjellet over nyttår hvis været tillater det ^^ jeg sitter med sommerfugler i magen å smiler hver gang jeg får meldinger fra han å hos han er det det samme sier han kanskje det er "den rette?" Anonymous poster hash: bc6de...eea
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #13 Skrevet 24. desember 2013 Tok 1uke ca etter jeg opprettet meg en profil til jeg møtte typen. Kom i snakk samme dagen profilen ble oprettet. Nå har vi vært sammen i rett over 1 år :-)Anonymous poster hash: 6c892...3c7
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #14 Skrevet 24. desember 2013 Tok 2-3 mnd, og nå er vi sammen på tredje året og har nettopp kjøpt hus Anonymous poster hash: 14774...02c
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #15 Skrevet 24. desember 2013 Ca 2 uker - vi har nå vært sammen i 9 år Anonymous poster hash: 0e224...218
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #16 Skrevet 24. desember 2013 Jeg blir skikkelig positiv til det hele jeg nå ) Ser jo ut som om det gikk ganske radig med dere alle sammen jo Jeg har en stor pågang på siden min, men har ikke klart å skille ut noen nevneverdig ennå.. men etter hvert som dagene går og man blir bedre og bedre kjent blir det vel bedre Spennende tider!! :D Anonymous poster hash: ef63d...5c6
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #17 Skrevet 24. desember 2013 Jeg husker ikke helt, men mellom 1 og 2mnd tror jeg. Var der inne for å ha noe å finne på om kveldene, men håpet jo selvfølgelig på å møte en bra mann også. Snakket med en del folk, mest som tidsfordriv og plutselig en dag møtte jeg han som den dag idag er mannen min. Han hadde vært innom profilen min, men ikke skrevet til meg. Jeg gikk inn for å se på han og ble litt fascinert av måten profilteksten hans var skrevet på så jeg sendte han en melding. Hans abonnement hadde gått ut akkurat den dagen så han fikk ikke skrevet tilbake, men han fikk sendt sånt bilde der det stod "ta kontakt". Jeg ble litt forvirret og lurte på hva han mente med det, jeg hadde jo allerede tatt kontakt. Tok en ekstra tur innom profilen hans og da hadde han oppgitt eposten sin slik at jeg kunne skrive til han der. Snakket litt på chat også ville han ringe meg. Jeg var skeptisk, men lot han gjøre det og vi fant tonen med en gang. Snakket masse på telefon og via skype med videochat også kom han på besøk til meg 2dager etterpå. Tok en mnd før jeg klarte å kjenne ordentlig på følelsene mine og vi ble sammen for jeg hadde brent meg før i tidligere forhold og var redd for å bli lurt igjen, han virket for god til å være sann. Derfra gikk ting ganske fort. Kjøpte hus og flyttet sammen, forlovet etter et år, giftet oss året etter det igjen og nå vært sammen i 3år, gift i 1år Angrer ikke på at jeg sendte han den meldingen. Han er verdens flotteste mann. Anonymous poster hash: c2cd4...71d
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #18 Skrevet 25. desember 2013 Noen timer? Haha Tror han skrev til meg dagen jeg registrerte meg, eller dagen etter. Møttes etter kanskje en uke, etter tre mnd var vi offisielt et par Snart flytter vi sammen. Han er en herlig person,og vi har det så fint sammen! Så man kan absolutt ha hellet med seg på nettdating - anbefaler å gi det en sjanse. Lykke til! Anonymous poster hash: ac8a7...4c6
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #19 Skrevet 25. desember 2013 Jeg krysser fingrene for at lykken står meg bi og Har et par menn som er hyggelige å skrive med nå, men er fremdeles i en veldig bli-kjent fase. Vi får se Skjønner ut fra dere at ting kan skje plutselig, og raskt Anonymous poster hash: ef63d...5c6
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #20 Skrevet 25. desember 2013 3 år Anonymous poster hash: bae03...bad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå