AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #1 Skrevet 24. desember 2013 Har alltid lurt på hvordan jeg skal spise før trening. Driver både kondisjon og styrketrening via gruppetreninger på treningssenter. Jeg har ingen ambisjoner om å få så innmari synlige muskler, da jeg ikke synes det er noe pent på jenter. Trener kun for å holde meg i form, og ikke se dvask ut. Men vil få mest mulig utbytte av treningen. Og unngå å få hold... Det skjer ofte. Så hva bør jeg spise, og i hvor lang tid før? Anonymous poster hash: 5c43d...474
Gjest Mr. Toad Skrevet 24. desember 2013 #2 Skrevet 24. desember 2013 Har alltid lurt på hvordan jeg skal spise før trening. Driver både kondisjon og styrketrening via gruppetreninger på treningssenter. Jeg har ingen ambisjoner om å få så innmari synlige muskler, da jeg ikke synes det er noe pent på jenter. Trener kun for å holde meg i form, og ikke se dvask ut. Men vil få mest mulig utbytte av treningen. Og unngå å få hold... Det skjer ofte. Så hva bør jeg spise, og i hvor lang tid før? Anonymous poster hash: 5c43d...474 Med munnen?
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #3 Skrevet 24. desember 2013 Moroklump Anonymous poster hash: 5c43d...474
Supraspinatus Skrevet 24. desember 2013 #4 Skrevet 24. desember 2013 At du får hold/sting kan tyde på en av disse tingene: 1. Du har ikke mye treningserfaring og har nettopp begynt å løpe/hoppe/danse 2. Du drikker for mye rett før trening. 3. Du spiser for tett opp til trening. Hvordan og hva jeg spiser før trening varier utifra når det er, hva jeg skal trene, og hvor lenge siden jeg har spist. Ideelt sett prøver jeg å spise et relativt stort måltid ca 3 timer før en økt. Et vanlig lavkarbomåltid betyr det for meg. Hvis jeg føler meg ekstra redd for å gå tom for glykogen så spiser jeg litt frukt til dette måltidet. Noen ganger trener jeg type kl 6 om morgenen. Da står jeg opp, tar en kaffekopp og går på trening. Jeg tar kanskje noe kokosolje i kaffen hvis jeg har det i hus. Når jeg trener litt senere på morgenen tar jeg en smoothie med proteinpulver, egg og fløte. Denne drikker jeg ca 1,5 t før jeg trener, eller før den intensive delen av treningen. Jeg prøver å drikke nok vann ca 1 time før, slik at jeg har vært på do før treningen begynner. Det er ikke uvanlig at jeg tar 2-3 slurker før jeg går hjemmefra, og kanskje det samme under oppvarming. Utenom det følger jeg bare tørsten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå