Gå til innhold

Hvordan kan jeg vise hvor takknemmlig jeg er for min kjæreste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min kjæreste har vært sammen i et halvt år. Ikke så lenge, men føler det bare går bedre og bedre for oss. Han har vært veldig støttende gjennom de siste månedene hvor jeg har slitt en del pga familiemedlem med kreftsykdom + at jeg i tillegg har slitt og fortsatt sliter en del med sykdom selv. Jeg har ingen andre enn min far å snakke med i min familie om ting (min mor er ganske stygg med meg), og jeg tror derfor jeg ikke ville klart å kommet gjennom dette på en så bra måte som jeg har gjort uten min kjæreste.

Han er så snill og god, selv på de dagene jeg har vært trist og lei og at det har gått litt ut over han (dette er noe jeg har sagt fra om mange ganger til han og sagt unnskyld etterpå, og han har skjønt at det ikke var hans feil osv at jeg gråt for "ingenting") har han aldri sagt noe slemt tilbake til meg. Han har bare ringt meg og snakket med meg om det gikk bra osv, fordi han skjønte at jeg bare trengte noen å snakke med.

Han fikk en veldig fin julegave og litt dyr julegave av meg i tillegg til at han har fått både julestrømpe og pakkekalender. Men jeg vet jo at kjærlighet ikke kan måles i gaver, selv om jeg har lyst å gi han verden om jeg kunne.

Jeg angrer jo på at jeg var så trist osv og at det kanskje gikk litt ut over han, men det er ikke noe jeg kan gjøre noe med. Jeg sier hele tiden at jeg er kjempeglad i han og jeg gjør veldig mye for han, men jeg vet ikke hva jeg kan gjøre for at han virkelig skal skjønne at jeg setter pris på han? For det gjør jeg virkelig. Han betyr så utrolig mye for meg.

Noen som har noen gode tips til hva jeg kan gjøre?

-TS

Anonymous poster hash: 0f091...20a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

BJ!!

Anonymous poster hash: bf274...145
Skrevet

Gi han en opplevelse i gave :) Minner for livet!

En reise, sport, kultur etc :P

Eller bj som nevnt over... ;)

Skrevet

BJ!!

Anonymous poster hash: bf274...145

Kanskje greit å nevne at vi har sex hele tiden, så det er liksom ikke noe stort om han får det.

Anal.

Nei, han har ikke så lyst å putte tingen sin oppi der forståelig nok

Ta oppvasken.

Takk for at du prøver du også summers, men dette går heller ikke. Jeg tar hele tiden oppvasken hjemme hos meg selvsagt og hos han hjelper jeg veldig ofte til og lager middag osv om han jobber o.l. Så ikke noe stort dette heller.

-TS

Skrevet

Gi han en opplevelse i gave :) Minner for livet!

En reise, sport, kultur etc :P

Eller bj som nevnt over... ;)

Ja, vi kan jo finne på noe snart da, om han kan. Problemet er at han jobber hver helg så og si, men vi tenkte vi skulle dra på skiferie i februar den helgen det er valentinsdag :)

Kunne også muligens leid sånn paintball-stuff (han har eget utstyr da, men man må betale for å spille på bana) og så kunne vi spilt litt en dag, men det går jo ikke før snøen er borte igjen :/

-TS

• Liker 1
Skrevet

Gi han en liten overraskelse :) Trenger ikke være noe dyrt, men et kort du sender i posten som er håndskrevet om hvor glad du er i han/ elsker han for eksempel!

Skrevet

Finn dere en leilighet? Treng ikke kjøpe men leie :)

Anonymous poster hash: a4fd7...7cf
Skrevet

Finn dere en leilighet? Treng ikke kjøpe men leie :)

Anonymous poster hash: a4fd7...7cf

Kan uansett ikke det før til sommeren, og vet ikke om han vil flytte sammen så raskt. Men takk for svar :)

Skrevet

Skriv et fint brev/kort til han hvor du skriver ned følelsene dine og hvor takknemlig du er feks:)

Anonymous poster hash: d7031...566

• Liker 1
Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Daenerys, mod.

Skrevet

Her er litt av det jeg har gjort:

Laget lapper med alt jeg elsker med han.

Laget gavekortlapper med alt mellom himmel og jord.

Låst meg inn i leiligheten hans og ryddet og vasket hele før han kommer hjem. Gjerne lage klar en god middag også.

Har også sendt han "spennede" bilder

Det var det jeg kom på i farten :)

Mye kliss, men også mye han har blitt glad for.

Anonymous poster hash: bae23...003

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...