Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er så populært. Hvordan blir det den dagen han prøver seg og du avviser med "jeg har mensen", "vondt i hodet", "har ikke lyst når du oppførte deg så teit i stad" eller lignende. Tar han da frem gavekortet og sier "men jeg har jo dette..."

;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det populært?? Aldri hørt om at det er vanlig.. Bare hørt om massasjegavekort jeg..

Gavekort på sex må være det mest usexy, tacky jeg noengang har hørt om!!

• Liker 10
Skrevet

Synes det er en barnslig ide. Lurer på hva slags sexliv disse parene har, når man må begynne med gavekort.

Anonymous poster hash: 664e6...5ae

• Liker 14
Skrevet

Lurer på hva slags sexliv disse parene har, når man må begynne med gavekort.

Samme her.

Skrevet

Haha, minner meg bare om Joey fra Friends som kunne tilby damer "a ticket for an hour of Joey-love" :kul:

• Liker 4
Gjest avocadoen
Skrevet

Gav min kjæreste gavekort på massasje i pakkekalenderen, men det var egentlig bare fordi jeg ikke fant på noe annet. Gir kan jo massasje uansett.

Og det tenker jeg også gjelder med gavekort på sex.. Føler også at sex ikke er noe den ene skal gi til den andre, men noe man har sammen. Dere kommer jo til å ha sex uansett. Her har vi sex til tross for kvalme og hodepine :P Tror også min kjære ville synes det var teit om han fikk gavekort på sex..

Skrevet

Jeg trudde dette var noe jentene med nisselue solgte på Oslo S.

Anonymous poster hash: 9bb0c...d9f
  • Liker 5
Skrevet

Jeg trudde dette var noe jentene med nisselue solgte på Oslo S.

Anonymous poster hash: 9bb0c...d9f

Hehe, måtte flire :fnise:

Nei, gavekort på sex er en uting. Hvis jeg hadde gitt min kjære det, og han hadde brukt det mot meg da jeg var dårlig eller ikke i form til å ha sex hadde det bare vært en turn off og det hadde absolutt ikke ført til at vi hadde sex i alle fall.

Gjest NerdMedSverd
Skrevet

Gavekort på sex må være det mest usexy, tacky jeg noengang har hørt om!!

Sitert for sannhet. Hvem har lyst til å "bruke" noe sånt. Hadde gitt meg en følelse av å betale for sex.

• Liker 7
Skrevet

Gav min kjæreste gavekort på massasje i pakkekalenderen, men det var egentlig bare fordi jeg ikke fant på noe annet. Gir kan jo massasje uansett.

Og det tenker jeg også gjelder med gavekort på sex.. Føler også at sex ikke er noe den ene skal gi til den andre, men noe man har sammen. Dere kommer jo til å ha sex uansett. Her har vi sex til tross for kvalme og hodepine :P Tror også min kjære ville synes det var teit om han fikk gavekort på sex..

Vel, nå er det jo svært mange kvinner som ser på sex noe de gir mannen sin. Bl.a. "får" mannen mer sex om han er flink å gjøre husarbeid etc.

Anonymous poster hash: be838...51f

Gjest avocadoen
Skrevet

Vel, nå er det jo svært mange kvinner som ser på sex noe de gir mannen sin. Bl.a. "får" mannen mer sex om han er flink å gjøre husarbeid etc.

Og det er utrolig merkelig å ha et sånt syn på sex. Da kan man ikke være særlig glad i sex. Det er synd på de mennene som er sammen med damer med sånne holdninger.

• Liker 1
Skrevet

Og det er utrolig merkelig å ha et sånt syn på sex. Da kan man ikke være særlig glad i sex. Det er synd på de mennene som er sammen med damer med sånne holdninger.

Helt enig. Er nok kvinner som ikke har det store behovet for nærhet som bruker dette som et maktmiddel. Vil vel også tro at slike forhold på sikt er dødsdømte.

Jeg kan til tider være eitrende forbanna på mannen min fordi han er håpløs når det kommer til husarbeid. Men jeg elsker sex, og jeg straffer jo bare meg selv om jeg skulle nekte å ha sex pga dette.

• Liker 2
Skrevet

Synes det er dødsteit når folk gir gavekort på sex,kos,klem,massasje, tjenester i hverdagen o.l. Det er sånne ting som bør og skal være en del av forholdet uansett. Det blir som å gi gavekort på noe man allerede har tilgang på. Føler ikke det er noen ordentlig gave. Jeg hadde blitt ganske skuffa om jeg hadde fått noe slik i hvert fall. Må man ha gavekort for å ha sex med kjæresten sin liksom? Tåpelige greier.

Anonymous poster hash: f663a...253
  • Liker 1
Skrevet

Gavekort på sex?????????????

Anonymous poster hash: 2945d...21c
Skrevet

Vel, nå er det jo svært mange kvinner som ser på sex noe de gir mannen sin. Bl.a. "får" mannen mer sex om han er flink å gjøre husarbeid etc. Anonymous poster hash: be838...51f

Og hvor mange menn har ikke brukt fraser lignende "nå skal du få kuk"?

Anonymous poster hash: b3bd9...337

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Like sært som å gi kjæresten sin sexy undertøy som man skal bruke selv.

Gjest avocadoen
Skrevet

Helt enig. Er nok kvinner som ikke har det store behovet for nærhet som bruker dette som et maktmiddel. Vil vel også tro at slike forhold på sikt er dødsdømte.

Jeg kan til tider være eitrende forbanna på mannen min fordi han er håpløs når det kommer til husarbeid. Men jeg elsker sex, og jeg straffer jo bare meg selv om jeg skulle nekte å ha sex pga dette.

Helt sant!

Gjest Ingaborga
Skrevet

Eneste måten jeg ser for meg at noe sånt kan funke, er hvis gavekortene er på kinky sex som den som gir "kupongene" ellers ikke ville vært villig til å prøve. Ellers virker det litt rart..

Skrevet

Eneste måten jeg ser for meg at noe sånt kan funke, er hvis gavekortene er på kinky sex som den som gir "kupongene" ellers ikke ville vært villig til å prøve. Ellers virker det litt rart..

Det blir ihvertfall dumt.

"Til min kjære. Her har du et gavekort på fisting. Selv om jeg synes det virker ubehagelig, vondt og er en skikkelig turn off for meg. Håper du nyter gaven mens jeg ligger og blir utsatt for noe seksuelt jeg ikke vil. God jul. Hilsen din kone"

• Liker 5
Skrevet

Jeg tror ikke det forholdet kan være veldig bra når den ene må betales for sex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...