Gå til innhold

Jul med esken for barne sin del. O jul med din ......

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da er vi kommet til julaften.

En dag som skal være fylt meg glede og hvor barna skal kose seg.

Etter ett brudd nå på sensommeren skal jeg feire jul sammen med esken og barna.

Da dette ble avtalt virket det som en god ide , men etter dette har kommunikasjonen mellom meg og esken fullstendig kollapset .

Det var i sin tid hun som gikk og jeg som følte jeg satt igjen med svarteper.

Den dag i dag er jeg på langt nær over henne , og hadde vel gitt henne både fingeren og hele hånden om hun hadde bedt om det . For å si det på en annen måte , så vil jeg gjerne ha denne dama tilbake.

Nå skal vi altså sitte på julaften sammen med ungene og late som at alt er vel og at vi koser oss . Kjenne at det stikker langt inn i sjelen nå i forkant.

Samtidig er jeg bestemt på at jeg skal ikke ødelegge denne dagene for mine barn.

Men hvordan skal jeg kunne oppføre meg ovenfor henne . Hun som jeg så gjerne vil ha tilbake .

Frykter at dagen i morgen kan bli meget vanskelig å håndtere.

Det var hun som i sin tid gikk , og hun har vel heller ingen intensjon så lang jeg vet at det skal bli oss igjen.

Det jeg på en møte håper er at hun skal savne meg på ett vis , og at hennes tanker skal starte å Kverneland på om det var rett det hun gjorde . Men da kan jeg heller ikke virke desperat , noe jeg er redd for at jeg kan komme til å gjøre i løpet av dagen

Hvordan forholde meg i morgen ?

Anonymous poster hash: c81f1...c2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tren, klipp håret, kjøp nye klær, bli sexy og uimotstålig. Bli morsom, kjempeflink med barna. Vis hva hun har gått fra. Mulig hun da angrer?? Må være leit ja, skjønner deg godt. Men neste jul da? Skal dere alltid feire jul selv om det er slutt? Og hva hvis dere får nye partnere?

Anonymous poster hash: ecc2e...772
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du bør forsone deg med at tiden din er over med hun. Heller prøve og komme deg videre i livet, enn og bruke krefter og energi på noe som mest sannsynelig aldri skjer. Då hadde hun ikke godt. Sorry kompis for ærligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne vært i en situasjon hvor jeg kunne forsone meg med tingenes tilstand

Men jeg nok ikke kommet dit enda

Vil bare finne tilbake til henne

Hva fremtiden tar med seg , så tror nok jeg at dette er siste jul som en "familie" med mindre det skulle skje at hun vil angre seg og ønske seg tilbake

Da får man se om man finner ut at av ting.

Ellers så forsøker jeg å ta vare på meg selv som det sies her . At hun skal se meg i ett annet lys kanskje

Uansett så vil nok dagen i dag bli både rar og tung

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne vært i en situasjon hvor jeg kunne forsone meg med tingenes tilstand

Men jeg nok ikke kommet dit enda

Vil bare finne tilbake til henne

Hva fremtiden tar med seg , så tror nok jeg at dette er siste jul som en "familie" med mindre det skulle skje at hun vil angre seg og ønske seg tilbake

Da får man se om man finner ut at av ting.

Ellers så forsøker jeg å ta vare på meg selv som det sies her . At hun skal se meg i ett annet lys kanskje

Uansett så vil nok dagen i dag bli både rar og tung

Lykke til hvertfall. Og god jul til deg og dine. Med tid og stunder går nok dette bra. Er jo ganske så ferskt så ikke rart du føler det sånn. Men jo mer du jobber og bearbeider dette jo fortere kommer dubdeg videre. Regner med du hadde ganske mange år siden du sier unger. Jobb med deg sjøl og få det livet du ønsker for deg selv. Og om du skulle føle at du sliter i livet så søk hjelp til og komme over kneiken. Lykke til hvertfall, gjør ditt beste for ungdne dine.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var det "verste"overstått , og det gikk forsåvidt greit

Kom vel ikke noe nærmere esken , men barna har kost seg

Og for første gang på lenge har jeg sett henne smile når jeg har vært der

Men tror nok det er mest pga barne at hun var glad

Men vi har klar å holde en god tone over noen timer , og det er om ikke annet ett framskritt

Nå er det spilling med de små og så hjem og drukne sine sorger

Slapp hvitmalte å sitte alene , og fikk ha jul med barne

Det var viktig for meg

Så får heller esken lomme til sin tid om hun gjør det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...