AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #1 Skrevet 23. desember 2013 Hei, mann her. Melder med et par jenter på Sukker, de viser interesse og spør en del. Har blitt enige om kafe osv, men ikke tidspunkt. Har nå sendt melding, men det tar flere dager før de svarer. Hva er "vanlig" praksis for jenter å svare? Vet det er individuelt, men kan det tenkes at de har mistet interessen? Skal jeg sende en melding for å høre hvordan det går med dem, eller er bare masete? Anonymous poster hash: 2b402...c37
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #2 Skrevet 23. desember 2013 Akkurat nå er det jo jul, en høytid mange kvinner er mer stresset eller opptatt enn normalt. Anonymous poster hash: c68ca...c4e 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #3 Skrevet 23. desember 2013 Jeg svarer så fort jeg leser meldingen.. har de åpnet meldingen din? Anonymous poster hash: 4df2b...eea
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 23. desember 2013 #4 Skrevet 23. desember 2013 Jeg ville holdt det litt kjølig akkurat nå mtp. jul, nyttår osv. Ta kontakt igjen i Januar
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #5 Skrevet 23. desember 2013 Jeg svarer så fort jeg leser meldingen.. har de åpnet meldingen din? Anonymous poster hash: 4df2b...eea Hun ene har åpnet meldingen, hun andre har ikke lest den... Anonymous poster hash: 2b402...c37
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #6 Skrevet 23. desember 2013 Det hender jeg titter innom og ser at noen har svart meg, men at jeg ikke tar meg tid til å svare fordi jeg egentlig er litt opptatt eller har dårlig tid. Da svarer jeg stort sett etter et par dager. Anonymous poster hash: c2640...821
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #7 Skrevet 23. desember 2013 Jeg bruker ofte en dag eller to på å svare, det betyr normalt kun at jeg er opptatt med andre ting/glemmer det Anonymous poster hash: 97632...fd6
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #8 Skrevet 24. desember 2013 Jeg svarer fort. Det spørs kanskje litt hvor lenge de har vært der inne og.. i begynnelsen har jeg inntrykk av at man er der inne oftere enn når man har vært der en stund. Pluss at julen kanskje tar en del tid.. Men: som jente der inne må jeg si jeg får veldig mange henvendelser. Flere nye daglig. Så jeg ville ikke ventet alt for lenge med å skrive.. kommer litt an på hvor langt dere har kommer på en måte.. Anonymous poster hash: 4df2b...eea
Gjest Jessica-Oslo Skrevet 24. desember 2013 #9 Skrevet 24. desember 2013 Du kan jo se på profilen deres når de sist var pålogget? Om de er der daglig eller om de ikke har vært pålogget siden du skrev. Selv svarer jeg fort, men jeg er ganske ny der inne så kanskje jeg er litt ekstra ivrig ennå
frøkna Skrevet 24. desember 2013 #10 Skrevet 24. desember 2013 Jeg er ny der inne og innrømmer at jeg ser jeg har fått melding, uten å åpne den. Rett og slett fordi jeg ikke vil at han skal tro jeg ikke har noe annet liv enn å være inne på sukker hele tiden.. Hehe.. Jeg venter ikke så altfor lenge da, men sånn passe.
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #11 Skrevet 24. desember 2013 Jeg er ny der inne og innrømmer at jeg ser jeg har fått melding, uten å åpne den. Rett og slett fordi jeg ikke vil at han skal tro jeg ikke har noe annet liv enn å være inne på sukker hele tiden.. Hehe.. Jeg venter ikke så altfor lenge da, men sånn passe. Hva er sånn passe? Anonymous poster hash: 2b402...c37
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #12 Skrevet 24. desember 2013 Hvor mange dager skal vente før jeg gir opp jenta og melder med noen andre? Synes vi hadde god tone, så rart det ble "dødt" sånn plutselig.. Anonymous poster hash: 2b402...c37
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #13 Skrevet 24. desember 2013 Jeg møtte min kjæreste på sukker i sommer. Da svarte jeg han med en gang han hadde sendt melding fordi jeg var pålogget da. Og så fikk han min skype og så møttes vi noen dager etter det. Gud, så utrolig glad jeg er for at jeg laget side på sukker. Ellers ville jeg ikke møtt universets mest fantastiske mann. Jeg blir bare mer og mer forelska for hver dag som går. Trodde at det kom til å nå et makspunkt etterhvert, men det går jo bare oppover! Så jeg håper du er like heldig som det jeg var TS og at du møter en fantastisk jente. Anonymous poster hash: 14043...c2c 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #14 Skrevet 24. desember 2013 Du kan jo sende en oppfølger, det er sikkert hyggelig å se at du bryr deg om henne vil jeg tro Også er det jo lov å skrive med flere ennå.. dere har jo ikke møttes.. jeg ville skrevet til henne. Ønsk henne god jul, skriv noe hyggelig om at du har tenkt på henne eller hva som faller seg naturlig Anonymous poster hash: 4df2b...eea
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #15 Skrevet 24. desember 2013 Du kan jo sende en oppfølger, det er sikkert hyggelig å se at du bryr deg om henne vil jeg tro Også er det jo lov å skrive med flere ennå.. dere har jo ikke møttes.. jeg ville skrevet til henne. Ønsk henne god jul, skriv noe hyggelig om at du har tenkt på henne eller hva som faller seg naturlig Anonymous poster hash: 4df2b...eea Hun vil ikke oppleve det som masete da? Anonymous poster hash: 2b402...c37
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #16 Skrevet 24. desember 2013 Jeg personlig ville likt det.. kommer litt an på jenta det da.. hvordan kontakten har vært.. Men for meg ville det vært et tegn på at du tenkte på meg, og et stort pluss at jeg ble husket selv når jeg selv ikke hadde svart på en stund.. litt som om du faktisk brydde deg ) Anonymous poster hash: 4df2b...eea
frøkna Skrevet 24. desember 2013 #17 Skrevet 24. desember 2013 Hva er sånn passe? Anonymous poster hash: 2b402...c37 rundt 8- 24 timer.
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #18 Skrevet 24. desember 2013 Hadde du noe spørsmål i siste meldingen til henne, eller var det ingen spørsmål der? Kanskje hun ikke svarer fordi det ikke var noe å svare på? Anonymous poster hash: 4df2b...eea
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #19 Skrevet 24. desember 2013 Hadde du noe spørsmål i siste meldingen til henne, eller var det ingen spørsmål der? Kanskje hun ikke svarer fordi det ikke var noe å svare på? Anonymous poster hash: 4df2b...eea Jo, det var flere spørsmål.. Anonymous poster hash: 2b402...c37
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #20 Skrevet 24. desember 2013 Jeg blir alltid usikker om en mann jeg skriver med leser meldingen min men ikke svarer på over ett døgn.. og går det flere kan jeg faktisk ende opp med å slette ham fordi jeg tror han ikke er interessert.. Ville sendt en til jeg.. sagt noe hyggelig som at det ikke er for å mase men at hun er i tankene dine eller noe Eller at du savner meldingene helles.. et eller annet som er naturlig, ut fra hvor langt dere var kommet Anonymous poster hash: 4df2b...eea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå