Gå til innhold

Livet etter bruddet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er singel, og har vært sammen med / gift med / sambo med en utlending. Hvordan er singellivet etter dette? Møter du fordommer?

Anonymous poster hash: 34a21...84a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen som bryr seg om hvem man har vært sammen med og hvor han kommer fra?

Antar forresten at det ikke er snakk om en danske eller svenske...

Skrevet

Vet vel ikke jeg og det er derfor jeg spør.

• Liker 1
Skrevet

Personlig så har jeg aldri vært sammen / ligget med en utlending, så jeg vet ikke. :)

Er ikke spesielt keen på å prøve ut noe særlig heller på bakgrunn av... Bakgrunnen.

Anonymous poster hash: bc1c0...6cb

Skrevet

Er det vanskelig å forstå at tråden ikke er rettet til dere?

Skrevet

Aner ikke, har aldri være sammen med ol. en utlending. Hadde ikke likt det dersom min kjære hadde vært det heller, heldigvis har han ikke det. Holder meg til norske menn/skandinaviere/islendinger :)

• Liker 1
Skrevet

Vet vel ikke jeg og det er derfor jeg spør.

Nei okey. Jeg hadde et kort forhold med en svensk fyr. Vi var vel sammen knappe 6 måneder, fantastisk fyr.

De som i ettertid har fått vite at jeg har hatt en svensk kjæreste har aldri sagt noe på det, annet enn at de har spurt om han var blond... :)

Skrevet

Jeg har ikke møtt fordommer. Var sammen med en mann fra Tyrkia i 10 år. Aldri hørt noe negativt om det :) Han er som oss andre

Anonymous poster hash: 6d612...742
Skrevet

Aldri noen som har turt å si noe ihvertfall. Kan også hende rasistene ser gjennom fingrene angående han fordi han har høy status.

Anonymous poster hash: 6d805...268
Skrevet

Hvorfor er du så opptatt av hva andre måtte mene? Vet du ikke at det er roten til alt ondt? Lev livet ditt slik du føler at du har det best mulig, vær med de menneskene du ønsker å være med, og gjør det du har lyst til å gjøre. Det er ditt liv, hva andre mener har da ingen betydning så lenge DU har det bra!

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor er du så opptatt av hva andre måtte mene? Vet du ikke at det er roten til alt ondt? Lev livet ditt slik du føler at du har det best mulig, vær med de menneskene du ønsker å være med, og gjør det du har lyst til å gjøre. Det er ditt liv, hva andre mener har da ingen betydning så lenge DU har det bra!

Hæ? Jeg bare spør de som har vært i forhold med en utlending hva de erfarte etter bruddet. Er ikke det lov heller nå? Hva er det du innbiller deg egentlig som kommer med dine råd utenfor tema? Serri asså!

Skrevet

Hæ? Jeg bare spør de som har vært i forhold med en utlending hva de erfarte etter bruddet. Er ikke det lov heller nå? Hva er det du innbiller deg egentlig som kommer med dine råd utenfor tema? Serri asså!

Utenfor tema var det vel ikke.. du spør om andre møtte på fordommer.. det betyr at du lurer på hva andre vil tenke om at du har vært med en utlending.. det betyr at du bryr deg om hva andre mener.. Jeg sier det jeg mener når jeg føler jeg har noe å tilføre, hvordan du takler innspillet mitt sier sitt..

Skrevet

Utenfor tema var det vel ikke.. du spør om andre møtte på fordommer.. det betyr at du lurer på hva andre vil tenke om at du har vært med en utlending.. det betyr at du bryr deg om hva andre mener.. Jeg sier det jeg mener når jeg føler jeg har noe å tilføre, hvordan du takler innspillet mitt sier sitt..

Jeg har altså en norsk kjæreste, så der bomma du gitt.

Skrevet (endret)

Jeg har altså en norsk kjæreste, så der bomma du gitt.

Ok, så du har kjæreste, en norsk en og så lager du en tråd som heter "livet etter bruddet" hvor du lurer på hva andre single som har vært sammen med en utlending opplevde av fordommer når det ble et brudd..

Du er nysgjerrig på det, selv om det ikke gjelder deg.. det er helt greit.. men det kan jeg faktisk ikke lukte.. ;) Jeg kommenterte med utgangspunkt i at du var i den situasjonen selv og dermed gav jeg min kommentar ut i fra det.

Skal passe på at jeg har med meg ekstra god luktesans eller synskheten min når jeg kommenterer her inne.. tydeligvis nødvendig for her må det leses mellom linjene!! :P

Endret av Nettinettet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...