Gå til innhold

Selvtillit og selvstendighet, hvor ble du av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hoff, jeg sliter meg selv helt ut om dagen. Selvtilliten min er ikke-eksisterende, og uansett hva jeg tenker, prøver å føle og tvinge meg selv til å være glad i meg selv, klarer jeg det ikke!! :(

Jeg er sliten og syk om dagen, kroppen min har bare forfalt, da jeg gikk ned 15 ufrivillige kilo. Ingen pupper, lår eller rumpe lengre.. Redd for at kjæresten ikke liker det han ser, og tenker da ekstra mye når jeg står i undertøy og han sitter med nesa ned i telefonen istedet.. Ja, slike ting stikker så utrolig godt. Tenker det verste, og tar ting så utrolig lett til meg. Vi må ha sex med kondom om dagen, og det vil han ikke fordi han ikke får noe ut av det. Da blir jeg jo trist, fordi jeg lurer på hvorfor han ikke liker å ha sex med meg, eller hvertfall prøver å gjøre det beste ut av det med kondomen (er bare midlertidig).. Selvstendigheten min har forsvunnet, fordi jeg alltid bare vil være bra nok for alle andre, og ikke tenker på å faktisk være bra nok for meg selv..

Tankene mine går bare helt amok i hodet mitt, og jeg føler meg aldri bra nok. Aldri. Er bare så ufattelig sliten og lei, vil gå opp i vekt, få kroppen min tilbake. Føle meg frisk, sunn og glad. Trengte bare å lufte det litt. Om noen har gode tips for å like seg selv, ikke være så jævla avhengig av andre blir jeg glad. Kanskje egne erfaringer, hvordan man kan tvinge hodet sitt til å tenke annerledes. "hvordan gå opp i vekt"-tips taes også imot med stor takknemlighet.

Anonymous poster hash: 5d2d9...2f8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finn noe du liker å gjøre, spis det du vil spise, tren det som er gøy å trene, og finn livsglede i de små tingene. Sett av en-to dager i uka som du skal ha helt for deg selv, og bruk dem til å gjøre research for hvordan du kan få det bedre med deg selv, fresh deg opp litt (selv om utseende ikke har alt å si, har det hvertfall mye å si for hvordan dagen din kan bli. Mine beste dager er de hvor jeg føler at jeg tar meg bra ut). Gjør noe du alltid har hatt lyst til, lær deg et nytt språk, ta deg en ferietur.

Jeg er også typen som tenker at hvis noe ikke går min vei - så er det noe jeg har gjort galt for at det skal bli sånn. F.eks. hvis typen ikke kikker på meg når jeg står der i sexy undertøy.. Så jeg vet hvordan det føles. Prøv å tease han heller, få han til å trygle deg om det, hvis det er noe du ønsker. Ta en sexpause, og kjenn litt på hvordan det er i tillegg.

:troest:

Skrevet

Litt typisk jenter....
Det er normalt att det verste hormonbruset legger seg når en har vert sammen en stund. Jeg har vert sammen med en jeg fremdeles er villt forelsket i, i 21 år. Men det er klart att det sexuelle daler noe. det er manne naturen, den er egentlig ikke designet for monogami.Det har helt sikkert ikke noe med att du har tatt av og gjøre. Ærlig talt, det tror jeg ikke i det hele. Det er bare dere jenter som tror menn ser på pupper og lår. På film og i vitsetegninger er det sant.

Og kondom....sorry, i en perfekt verden hadde det funket fint. Men det er helt pyton. Forstår mannen din godt....Du plager deg selv uten grunn. Smil :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...