Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

da var tradisjonen startet i vårt hus og, og vår 2 åring har hengt opp strømpen sin på en knagg ved siden av sengen sin.

det jeg skal putte oppi i natt er:
- den lille larven aldrimett bamse

- en liten traktorbok med lyd

- klementin

- banan

- jødekake

- juice

- litt smarties

- små sjokoladenisser

siden gutten vår bare er 2 år blir det mindre godteri oppi i år enn det det gjerne blir de neste årene :)

hva putter dere oppi til barna deres og hvor gamle er de?

Endret av ^me^
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal det da være pakkekalender OG julestrømpe OG julegaver?

• Liker 1
Skrevet

Ja? Det er jul bare en gang i året :nigo:

Her fylles strømpene med julehefter, litt sjokolade, og noe å drive med for å forkorte ventetida. Det er det samme hvert år.

• Liker 2
Skrevet (endret)

ikke hos oss, vi har droppet kalenderen.

Endret av ^me^
  • Liker 1
Skrevet

4 år:

Sjokolade fra Nille:

mange sjokoladesnømenn

sett med sjokoladebiler

tre-fire esker med "godteripinner" med Spiderman utenpå eskene

Anonymous poster hash: 09887...4cf
Skrevet

3,5 og 2 år:

Sjokoladebjeller og sjokolademynter, klementiner.

Skrevet

Her er det julestrømpe til begge guttene og meg selv. (Hadde ikke julekalender btw)

Jeg fyller opp med hvert vårt blad (FHM og MANN til dem, KK til meg) samt godteri, klementiner og en flaske julebrus.

Synes det er en koselig tradisjon, som ikke koster særlig penger.

Skrevet

Jeg får et julehefte, klementiner, kick (slike lakrisgodteri) og evt noe annet spiselig overraskelse (julenissen/mamma trenger nemlig litt hjelp for å få det riktig). Elsker tradisjonen, og skal føre den videre til mine barn en gang i tiden. Jeg er 23

Anonymous poster hash: 7d0fa...7b4
Skrevet

Barna mine, på 8, 5 og 2 får julestrømpe med et kinderegg, en gomp-eske, klementiner og nøtter, samt henholdsvis et blad, lekesmykker og en liten lekebil.

De har i tillegg fått pakkekalender, godterikalender og nellikspiker-appelsin. Åh, hjelpes! -ironisk-

Skrevet

Da jeg fikk kalender pleide jeg å få litt sunnere ting og ting som ikke bare var godis.

For eksempel fikk jeg:

Nøtteblanding, neglelakk, lipgloss, neglelakkfjerner, håndkrem, små godteri (drops, liten sjokoladenisse) og så fikk jeg kanskje en litt større gave i helgene som ble delt på lørdag og søndag.

Skrevet

da var tradisjonen startet i vårt hus og, og vår 2 åring har hengt opp strømpen sin på en knagg ved siden av sengen sin.

det jeg skal putte oppi i natt er:

- den lille larven aldrimett bamse

- en liten traktorbok med lyd

- klementin

- banan

- jødekake

- juice

- litt smarties

- små sjokoladenisser

siden gutten vår bare er 2 år blir det mindre godteri oppi i år enn det det gjerne blir de neste årene :)

hva putter dere oppi til barna deres og hvor gamle er de?

Hahaha! Hva er jødekake?

Skrevet

Hahaha! Hva er jødekake?

Jødekaker er vanlig pp vestlandet, minner vel kanskje litt om kakemenn. Men de er litt mykere, runde og har sukker på toppen. Kjempegode!

Anonymous poster hash: 3e32c...daa

Gjest tuppesjura
Skrevet

Her var det julehefte, gave (noe å holde på med på dagen), refleksbånd og masse godteri! De hadde i tillegg pakkekalender! Det er jul bare en gang i året! :)

Skrevet

Stor stas i morges da jentene på 11 og 13 trakk ut hver sin Iphone 5 fra strømpene. Priceless reaksjon som vi klarte å feste til film.

Regner med at gleden (og sjokket?) blir enda større i kveld når de pakker opp hver sin Macbook Pro :)

God jul folkens. For en herlig tid!

Anonymous poster hash: bfc0f...478
Skrevet

Jeg er 18 år gammel og får enda julestrømpe av mamma :fnise:

Da jeg våknet idag inneholdt den godteri, boken "politi" av Jo Nesbø, hansker og en vaskeklut. Super fornøyd og det er alltid like stas. Man blir aldri for "gammel" for julestrømpe.

Ha en riktig fin julaften alle sammen.

Skrevet

Stor stas i morges da jentene på 11 og 13 trakk ut hver sin Iphone 5 fra strømpene. Priceless reaksjon som vi klarte å feste til film.

Regner med at gleden (og sjokket?) blir enda større i kveld når de pakker opp hver sin Macbook Pro :)

God jul folkens. For en herlig tid!

:sjokkert: Håper du kødder..

Anonymous poster hash: 8a92b...b5a

• Liker 1
Skrevet

Hæ????

:sjokkert: Håper du kødder..

Anonymous poster hash: 8a92b...b5a

Skrevet

Jeg får også julestrø,pe av mamma enda, selvom jeg ikke bor hjemme lenger :) Jeg fikk boken "moren" og en del godteri :) LIke koselig hvert år! Når jeg var liten fortalte mamma oss at det var hjelperen til julenissen som kom inn innom når man sov og fyllte den opp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...