AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #1 Skrevet 23. desember 2013 Jeg kan velge mellom å bo i en egen leilighet på rundt 20 kvm og betale rundt 9 tusen i måneden, eller leie gjesterommet på 6 kvm til en som har kjøpt leilighet på rundt 65 kvm til halve prisen. Jeg har nok råd til å bo alene i leilighet, men vet at jeg sparer mye mer ved å bo i kollektiv. hva ville dere gjort? Anonymous poster hash: 27f1f...7ef
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 23. desember 2013 #2 Skrevet 23. desember 2013 Spørs hvor lenge jeg måtte ha bodd der? Kollektiv er noe drit i vært fall.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #3 Skrevet 23. desember 2013 Spørs hvor lenge jeg måtte ha bodd der? Kollektiv er noe drit i vært fall. I ca. 4 måneder. Er det noe drit selv om man deler leiligheten med kun 1 person? Og kan du nevne ulempene og fordelene(hvis det er noen) av dette? På forhåd takk Anonymous poster hash: 27f1f...7ef
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 23. desember 2013 #4 Skrevet 23. desember 2013 I ca. 4 måneder. Er det noe drit selv om man deler leiligheten med kun 1 person? Og kan du nevne ulempene og fordelene(hvis det er noen) av dette? På forhåd takk Anonymous poster hash: 27f1f...7ef 4 mnd er ikke så gale. Nå kommer det jo veldig an på hvem du skal bo med, hvor mye dere deler etc. Jeg har vært både heldig og uheldig. Dette var når jeg studerte da. Det negative med det er jo redusert privatliv, rot fra andre, lyder (musikk) osv. Positive er jo at du sparer penger, og muligens får deg en ny venn dersom dere kommer godt overens. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå