Timian Skrevet 14. mai 2004 #1 Skrevet 14. mai 2004 Eller what to wear! Har sett på det programmet og fikk med meg et tips på slutten! Gå inn på www.bbc.co.uk/lifestyle/style/whattowear Legg inn "profilen" din og ta med nyttige tips når du skal på shopping!
Holly Hobbie Skrevet 14. mai 2004 #2 Skrevet 14. mai 2004 Det var artig! Har forovrig boken deres...Elsker Trinny og Susannah!
Orthia Skrevet 14. mai 2004 #3 Skrevet 14. mai 2004 Gankse morsomt under "tips and tricks" hvor de anbefaler foundation på brystvortene om man går med tynne topper
Gjest Pterodactylkake Skrevet 14. mai 2004 #4 Skrevet 14. mai 2004 de er morsomme ja, men jeg kom på en ting fra tirsdagen de sa; ikke bruk svart og farger?? jeg syns iallfall det blir kjempestilig med svart og litt farger som lyser opp innimellom
LilleBille Skrevet 15. mai 2004 #6 Skrevet 15. mai 2004 Har kjempesansen for disse programmene. Synes de er herlig befriende i måten å "angripe" motesynderne på.
Gjest gjest1 Skrevet 15. mai 2004 #7 Skrevet 15. mai 2004 de er morsomme ja, men jeg kom på en ting fra tirsdagen de sa; ikke bruk svart og farger?? jeg syns iallfall det blir kjempestilig med svart og litt farger som lyser opp innimellom Dette har jeg også stusset på. Svart og farge er jo kjempefint..
Gjest Virvel Skrevet 15. mai 2004 #8 Skrevet 15. mai 2004 Selv om de har peiling, så betyr jo ikke det at deres ord er lov! Man må ikke mene nøyaktig det samme som dem for å ta seg bra ut.
Gjest Cuddly Skrevet 15. mai 2004 #9 Skrevet 15. mai 2004 de er morsomme ja, men jeg kom på en ting fra tirsdagen de sa; ikke bruk svart og farger?? jeg syns iallfall det blir kjempestilig med svart og litt farger som lyser opp innimellom Noe med at svart "cheapens det colors" eller noe i den duren, altså at antrekket ser litt billig og grelt ut..!?
Gjest Ethereal Skrevet 17. mai 2004 #11 Skrevet 17. mai 2004 MÅTTE selvsagt teste! Skuffelse de hadde altfor få valg under nedtrekksmenyene; jeg er høyere enn 162 (168), men vil ikke kalle meg høy. Jeg har muskuløse lår og legger, men er nok under medium for det, og så videre, og så videre...
Sandra Skrevet 17. mai 2004 #12 Skrevet 17. mai 2004 de er morsomme ja' date=' men jeg kom på en ting fra tirsdagen de sa; ikke bruk svart og farger?? jeg syns iallfall det blir kjempestilig med svart og litt farger som lyser opp innimellom[/quote'] Når de sa det tenkte jeg på deg :D Synes det er et artig program, men stakkars jentene som er med noen ganger. Programlederne er jo litt fæle med dem. Men underholdning det er det!
Gjest Elenath Skrevet 17. mai 2004 #13 Skrevet 17. mai 2004 Synes det er et artig program, men tar det de sier med en klype salt. Bruker også svart og farger sammen. alt de sier er ikke lov. Dessuten så jeg på da de begge stod på "verst kledd" i engelske magasiner etter en eller annen galla-greie (husker ikke hva)
Suzy Skrevet 18. mai 2004 #14 Skrevet 18. mai 2004 de er morsomme ja' date=' men jeg kom på en ting fra tirsdagen de sa; ikke bruk svart og farger?? jeg syns iallfall det blir kjempestilig med svart og litt farger som lyser opp innimellom[/quote'] Akkurat det har jeg reagert på også. Jeg liker for eksempel godt å bruke rødt og svart sammen...
Gjest gjest1 Skrevet 18. mai 2004 #15 Skrevet 18. mai 2004 Det med å ikke bruke svart sammen med farger har kanskje sammenheng med at kontrastene stjeler oppmerksomheten fra dine egne farger, slik at man ser antrekket men ikke personen liksom....?
Suzy Skrevet 18. mai 2004 #16 Skrevet 18. mai 2004 Det med å ikke bruke svart sammen med farger har kanskje sammenheng med at kontrastene stjeler oppmerksomheten fra dine egne farger' date=' slik at man ser antrekket men ikke personen liksom....?[/quote'] Kanskje det... De har mye gode råd da, men det er endel ting som jeg ikke gidder høre på - er blant annet irritert på at alle som passerer dem med store pupper SKAL ha v-utringning. Ingen regel uten unntak, sier nå jeg
Gjest gjest1 Skrevet 18. mai 2004 #17 Skrevet 18. mai 2004 Jeg jobbet tidligere som farge- og stilkonsulent, og det jeg lærte der var at dersom du har et langt ansikt skal du ikke ha v-utringing, enten nå puppene er sånn eller sånn. Forskjellige utringninger til forskjellig ansiktsfasong. Er du firkantet i ansiktet bruker du for eksempel ikke båtutringning eller tett hals. Er du rund i ansiktet gjør du heller ikke det. Det er noe med optiske illusjoner som er ganske viktig hvis man vil se mest mulig riktig ut. En annen ting er at veldig få egentlig kler svart......selv om de aller fleste bruker det og synes svart er en kul farge.... Sett bilder fra et goth-party noen gang? Det ser så tragisk og dødt ut med alt det svarte........ alle menneskene ser jo livløse ut.... Men hver sin smak, for all del...
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 18. mai 2004 #18 Skrevet 18. mai 2004 Sett bilder fra et goth-party noen gang? Det ser så tragisk og dødt ut med alt det svarte........ alle menneskene ser jo livløse ut.... Det var jo liksom pointet, det dah... Ikke alle som liker å se ut som spill levende juletrær
Gjest gjest1 Skrevet 18. mai 2004 #19 Skrevet 18. mai 2004 Det var jo liksom pointet, det dah... Ikke alle som liker å se ut som spill levende juletrær nei, skjønner jo det . Tenkte bare at det kunne brukes som en pekepinn på hvordan folk ser ut i sort sort sort.... Vakkert er det sjeldent, og folk liker jo gjerne å se pene ut vel? Gothere ser sorte og tragiske ut med viten og vilje og synes det er dødskult - og noen kler det også, men altså; folk flest, som gjerne vil se ut på sitt beste? Styr litt unna sort... Med mindre du er sort, grå eller hvit i håret..
Gjest Pterodactylkake Skrevet 18. mai 2004 #20 Skrevet 18. mai 2004 Jeg henger på en goth club (club lestat) og der liker de meg ikke fordi 1. Jeg ikke er gother og deler ikke deres syn 2. Jeg bruker flere farger enn svart, bare sammen med det, og slik at det ser bra ut. "folkeslaget" som hater fordomsfulle folk, er ikke rent så lite fordomsfulle selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå