Gå til innhold

Hva synes dere om Moods of Norway?

Anbefalte innlegg

Gjest Lille-pus
Skrevet

Harry engangsklær. Alt er stygt og kvaliteten er elendig.

Anonymous poster hash: 5075b...184

Hvar er det du har eid som har holdt så dårlig kvalitet?

- og hvordan artet den dårlige kvaliteten seg?

Skrevet

Mye stilig, men dyrt. Jeg er i slutten av 30- årene.

Anonymous poster hash: 57697...a1c
Skrevet

Jeg syns barneklærne er morsomme. Både datteren og sønnen min på henholdsvis 6 og 10 syns traktor på klærne er gøy :) bedre kvalitet enn mye annet i barneklær i hvert fall. Og hvem 6 år gammel gutt liker ikke traktorer.

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker noe fra moods. Men jeg liker ikke de klærne hvor det lyser av moods-merket. Det bruker folk som liker å vise at de har råd til å kjøpe merkeklær.

Skrevet

Jeg fikk ullstillongs og overdel i julegave, og det synes jeg er både fint og deilig å ha på.

Det er mine første Moods-klær. Jeg synes mye av det er harry, men de har noe fint også.

Anonymous poster hash: 6f9f3...b85

Mener du Hely Hansen ulltøy med moods traktor/cocktailglass print på?

Anonymous poster hash: 57009...f48

• Liker 1
Skrevet

Har du noe som sier at det er samme tøyet bare ulikt print? Fabrikkopphav eller noe. Ullundertøy generelt er kliss likt hverandre, finnes grenser på hvor forskjellig så enkle plagg kan være.

Anonymous poster hash: 7ea4d...15c

Skrevet

Har en vinterjakke fra dette merket. Ingen traktor, bare navnet på merket diskret i samme farge som jakken. Super kvalitet.

Kjøpte den på 40% rabatt, så er ikke det at den var så dyr heller. :) hadde aldri kjøpt den til full pris.

Skrevet

Har du noe som sier at det er samme tøyet bare ulikt print? Fabrikkopphav eller noe. Ullundertøy generelt er kliss likt hverandre, finnes grenser på hvor forskjellig så enkle plagg kan være.

Anonymous poster hash: 7ea4d...15c

Nei. Helly Hansen har laget ullundertøy med moods traktor og cocktailglass print på. Som et sammarbeid. Bare for å prike, så er ikke det moods klær, tøyet har HH merkelapp i nakken og HH stripene nedover armen.

Skrevet

Jeg fikk moods ullundertøy, og det ligner overhodet ikke på HH sitt. Og har sin egen merkelapp osv, ikke de i plast som HH har.

Skrevet

Jeg fikk moods ullundertøy, og det ligner overhodet ikke på HH sitt. Og har sin egen merkelapp osv, ikke de i plast som HH har.

Måtte Google det nå, og dere har helt rett :) Beklager, jeg er nok mere oppdatert på sportsmerker, og de hadde et sammarbeid med HH for par år siden.

Skrevet

De har en latterlig merkeinflasjon i prisen. Plagg som kunne vært solgt på Zara koster over tusenlappen på grunn av merket. De har en langt større kalkyle på produktene sine enn hva andre i samme prisklasse har.

Heldigvis har vi andre produsenter som gjør det større internasjonalt og gir Norge litt mer respekt.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes de har mye fint der, men jeg orker ikke å bruke så mye penger på klær. Pappa bruker mye fra Moods da, og kvaliteten er visstnok bra.

Skrevet

Syns dressene er kjempestilige :-)

Og jeansene er veldig god kvalitet på:-)

Skrevet

Generelt veldig overvurdert.

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det du har kjøpt med elendig kvalitet?

Jeg må bare spør for jeg har en helt annen erfaring med Moods. Ulltøy fra Moods er av svært høy kvalitet. Derfor hadde det vært greit å vite hva dere mener er av elendig kvalitet.

Jeg har ikke så mye tøy derfra, det jeg har tatt er kastet, pga dårlig kvalitet. Blant annet ullgensere. Det er ikke kun basert på egen erfarlng, de fleste jeg kjenner klager over kvaliteten. Venner av meg kjenner gutta bak og dette er gutter som er vant til dresser av en viss kvalitetet og de kaller Moods-dressene engangsdresser.

Gjest Mary Quant
Skrevet

Jeg har ikke så mye tøy derfra, det jeg har tatt er kastet, pga dårlig kvalitet. Blant annet ullgensere. Det er ikke kun basert på egen erfarlng, de fleste jeg kjenner klager over kvaliteten. Venner av meg kjenner gutta bak og dette er gutter som er vant til dresser av en viss kvalitetet og de kaller Moods-dressene engangsdresser.

Mann og sønner har ikke dresser fra Moods ettersom jeg vet, men jeg har selv kjøpt et par ullgensere til mannen min. De har vært av ypperlig kvalitet, men det krever selvsagt at man passer på klærne, henger dem opp etter bruk og vasker dem etter vaskeanvisningen.

Jeg er svært nøye med familiens klær og jeg er opptatt av kvalitet både når det gjelder egne klær - og mannens klær. Ullgenserne jeg har kjøpt av merket Moods har vist seg å være av ypperlig kvalitet. Selv etter flere vask kan man ikke se at de er brukt.

Så jeg anbefaler uten tvil disse genserne til andre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vel, jeg tar også¨svært godt vare på mine klær og behandler dem selvfølgelig slik det skal gjøres. Det kommer vel an på hva man er vant til, i forhold til kvalitet så kan man vel sammenligne Moods med Lada.

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Helly Hansen har laget ullundertøy med moods traktor og cocktailglass print på. Som et sammarbeid. Bare for å prike, så er ikke det moods klær, tøyet har HH merkelapp i nakken og HH stripene nedover armen.

Aner ikke, men det ser sånn her ut

1548286-103-133400.jpg

Anonymous poster hash: 6f9f3...b85

• 3 måneder senere...
Skrevet

De har mye fint, men de har også en del ræl innimellom (Ja jeg tenker hovedsakelig på Ravidressene og lignende, for ikke å snakke om taktorvaffeljernet.) Men et antrekk kan ikke bygges opp av moodsklær, det kan fort bli useriøst. Men et innslag av moods kan være stilig. En fresh sløyfe med matchene tørkle til kan være det som tar dressen din opp et nivå på julebordet. Personlig digger jeg litt sån "skille meg ut" stil, men alt til sin tid.

Skrevet

Dressene passer fint til under middels gode tryllekunstnere, alle andre burde styre unna.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...