Gå til innhold

Hva synes dere om Moods of Norway?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes dressene er kjempefine, og de har også noen brukbare kjoler:) De "vanlige" klærne er overpriset til de grader. Liker også ull- og superundertøyet, men det er jo også svindyrt.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest BabyBlue
Skrevet

Noe som er ganske fint, men også mye stygt...

Skrevet

Synes de har mye kult.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
Skrevet

Eg synest dei har ein del som er ganske kult, eg synest dei ofte klarar å få fram litt humor i kleda sine, og det er det ikkje for mykje av. Eg har ikkje vore så interessert i særleg anna enn ullplagga deira, og dei ser veldig overprisa ut.

Skrevet

Jeg digger det meste de har. Her i Norge så er der et " ikke skille seg ut land", alle skal gå med de samme fargene som vil si grått, svart, brunt og marineblått, man må for all del ikke våge å finne på noe nytt, like andre farger og gud forby om man liker litt mønster. Moods of norway er to litt annerledes typer som har våget å lage noe for folk som er noe lei av svart og ensformet. De har lykkes med det ganske så bra med konseptet og jeg finner ikke noe overraskende med det. De har noe overprisede produkter men det er det eneste negative og det er det så mange som driver på med at det er ikke noe jeg utelukkende tenker bare med disse.

• Liker 8
Gjest TheRighteous
Skrevet

Liker ull- og super-undertøyet deres :)

• Liker 1
Skrevet

Liker IKKE. / liker heller ikke: Kari traa, Cubus eller kapphal. Vil ha zara og Victoria secrets til Norge.

Anonymous poster hash: 2007f...7d9

• Liker 1
Skrevet

Jeg har et blyantskjørt og et skjerf. Begge deler er jeg veldig fornøyd med, og jeg tror ikke at mange ser hvilket merke det er når jeg har på meg plaggene. ;)

Bortsett fra det, så er min erfaring at de som er snarest til å rope harry om et helt merke basert på et fåtall plagg, de samme som er livredde for å bli stemplet som harry selv. Det er aldri de med smak og peiling som kommer med sånne uttalelser.

Anonymous poster hash: 7405b...280
Skrevet (endret)

Liker IKKE. / liker heller ikke: Kari traa, Cubus eller kapphal. Vil ha zara og Victoria secrets til Norge.

Zara finnes da allerede i Norge? Må innrømme at jeg aldri har skjønt greia med Zara. For meg er de litt overprisede H&M-klær. For del, helt greie klær, men ikke noe mer enn som så.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 4
Skrevet

Har diverse ulltøy fra dem. Skiller seg nå ut fra de andre produsentene!

Kjøpte en hettejakke i fjor og har omtrent pensjonert alle andre jeg hadde fra før. Det gjorde vondt å betale 1400 kr for den, men den har virkelig vært verdt investeringen!

Anonymous poster hash: 71d03...055

• Liker 1
Skrevet

Vel, i Bergen har vi ikke Zara, synes de har veldig mye fint og ser en klar forskjell fra HM.. Vil også ha mindre av typiske kjedebutikker som Cubus, kapphal og lindex, for ikke å snakke om vero moda.. Butikker jeg vil ha til Bergen er zara, Victoria secrets, høyer/ eger , skobutikker som kun fører uggs/ Nike , mulberry og ikke minst Isabel marant.. Kan gjerne slenge med zara home her :0)

• Liker 3
Skrevet

Og jeg skjønner ikke greia med Victorias Secret. Kunne like gjerne stått H&M på undertøyet deres.

• Liker 6
Skrevet

Og jeg skjønner ikke greia med Victorias Secret. Kunne like gjerne stått H&M på undertøyet deres. De selger ikke bare undertøy... Fine pysjamaser, uggs , parfymer osv

• Liker 1
Skrevet

Noe er fint og noe er alt for voldsomt. For meg gjør det ingenting at noen av klærene er merket med en traktor. Andre klær er jo merket med andre slags tegn eller navn.
De har jo mye gøy på moods, f.eks. sjal, hansker, luer, tskjorter, bluser osv. Men jeg synes ikke det er fint med kun moodsklær (de klærene med mye mønster og som lyyyyser opp at det er moods).

Skrevet

Vil ikke ha lenger: Cubus, lindex , vero moda og kapphal- på tide å ta turen..

Skrevet

Verden vil bli lurt sier nå jeg, stå der med vaffelbaking på gaten og rosa traktorer... NEI

Skrevet

De lurer i så fall verden med humor og stil... I motsetning til veldig mange andre (halvnakne eller avmagrede damer på store postere og i reklamesnutter.. meh...). En av de få som faktisk har sjarm.

• Liker 6
Skrevet

Nei, det er ingen lur ide og bruke en traktor som jalla varemerke.

• Liker 1
Skrevet

Nei, det er ingen lur ide og bruke en traktor som jalla varemerke.

Sant, de har jo ikke gjort noe suksess ihvertfall. .. ;)

Anonymous poster hash: 7ea4d...15c

• Liker 6
Skrevet

Sannheten er vel at mye av profilerte merker mangler sjarm, det blir for mye fokus på merker, moter og modeller. Jeg liker best behagelige, varme og myke klær- så får egentlig mote være mote. Høres veldig trist ut, men det er så mange folk som fryser i kulden her i verden, hvorfor blir det da viktig med en jakke til flere tusen?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...