Gå til innhold

Hva synes dere om Moods of Norway?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hva synes dere?

Anonymous poster hash: ed6e1...3bf
Videoannonse
Annonse
Gjest Keikolina
Skrevet

Overprisa ræl. Ville ikke kjøpt det på billigsalg på cubus engang.

Skrevet

Etter min mening er det et av de mest "harry" merkene. Det eneste som er verre en Moods of Norway er Ed Hardy. Detter selvfølgelig bare min egen subjektive mening. Det er bare tankene om å gå med en stor traktor på brystet/ryggen som gjør at jeg ikke kan tenke meg å gå med noe slikt. Ikke har jeg fått inntrykk av at klærne er noe spesielt i forhold til andre klær, for utenom at det brukes en traktor som logo. Hvis jeg skal ha et Moods of Norway klesplagg skal traktoren være skjult eller så skal den være usynelig.

Anonymous poster hash: 6bdb5...c1e

Anonymous poster hash: 6bdb5...c1e
  • Liker 2
Skrevet

Forbinder Moods of Norway kun med fjortiser.

• Liker 2
Skrevet

Dyrt.

Anonymous poster hash: 27218...1b6
Skrevet

harry

Anonymous poster hash: 472b9...5a5
  • Liker 1
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Harryfaktoren er skyhøy.

Bra sammenligning over her, hvor det sammenligned med Ed Hardy.

Skrevet (endret)

Jeg syns noen av klærne og dressene er fine, men overpriset:) Holder meg unna det med traktor, og de klærne (gjerne de "kjente" dressene) med veldig merkelige fargekombinasjoner.

Endret av skyflakes
  • Liker 2
Gjest Lille-pus
Skrevet

Har to blyantskjørt og en silkebluse.

Ingenting å si på kvaliteten.

Prisen er lowcost for å si det pent. Skal være god om du ser det er Moods, en bitteliten preget og farveløs logo på en liten, gylden plate.

Den er dyktig som kommer nær nok til å se den logoen.

Går folk virkelig rundt og nistirrer på andre og klassifiserer dem etter hva de tror de har på seg?

• Liker 10
Skrevet

Grunnen til at så mange synes det er harry er pga alle kjøper seg falske moods hettegensere med stor traktor på, i en bod i et eller annet charterland. Det blir like harry som fake t-skjorte med dolce & gabbana i sløvskrift over hele brystet.

Dra innom moods butikken og dere vil bli overrasket over hvor mye klassisk og fint de har.

De er nok aller mest kjent for dressene sine, men de finnes uten store blomstermønstre de også.

Anonymous poster hash: 57009...f48

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Mange av dressene deres er råkule.

• Liker 5
Skrevet

Kjøpte mitt første Moodsplagg i fjor. En dress. Jeg så det ikke da, men nå synes jeg den er sykt harry. Traktoren la jeg fort i skuffen!

Anonymous poster hash: f80fc...299

Skrevet

Kommer an på personen som har det på seg. Jeg kjenner egentlig bare til dressene (til menn) og du skal være ganske typete på en utypete måte for å kunne rocke dem. Vanskelig å forklare, men jeg synes kanskje de passer best på menn som er litt "tilfeldige" i stilen og litt mindre på de som er "glatte" og plettfrie.

Synes generelt at det jeg har sett har vært originalt og kreativt (kanskje litt i overkant, men kommer som sagt an på den som har dem på seg). Absolutt på grensen til harry, men positivt harry. Synes det er bra at noen tør å være såpass annerledes i alt dette merke-hysteriet.

• Liker 3
Skrevet

Synes de har mye fint på Moods jeg, så lenge en overser hettegenserne og de grelle beltespennene. De fleste klærne har jo ingen traktor på i det heletatt!? Skjønner ikke hvorfor det skal være så harry..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...