AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #1 Skrevet 23. desember 2013 hvor er det blitt av alle juleprogrammene som gikk på morgen på julaften? Imorgen går jo ikke tre nøtter til askepott før halv ett.. Og disney gikk enda senere.. Er jo ikke jul før man har sett på juleprogrogrammene i pysjen.Anonymous poster hash: cc83a...c1c
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #2 Skrevet 23. desember 2013 hvor er det blitt av alle juleprogrammene som gikk på morgen på julaften? Imorgen går jo ikke tre nøtter til askepott før halv ett.. Og disney gikk enda senere.. Er jo ikke jul før man har sett på juleprogrogrammene i pysjen.Anonymous poster hash: cc83a...c1c Tre nøtter til askepott begynner klokken 11. Det er ferdig ti på halv 1. Reisen til julestjernen begynner 5 på halv 1. Disney begynner vel 9 om jeg ikke husker feil? Anonymous poster hash: ab580...390
Tabris Skrevet 23. desember 2013 #3 Skrevet 23. desember 2013 Det går da som vanlig? Askepott går klokken 11 som vanlig. Disney går på ettermiddagen slik det har gjort i mange år. Men f.eks Snekker Andersen og annet har blitt flyttet til NRK Super, men det går fortsatt om morgenen.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #4 Skrevet 23. desember 2013 Tre nøtter til askepott begynner klokken 11. Det er ferdig ti på halv 1. Reisen til julestjernen begynner 5 på halv 1. Disney begynner vel 9 om jeg ikke husker feil? Anonymous poster hash: ab580...390 Ser nå at jeg tok feil når det gjelder disney, men alt går til samme tid som vanlig Anonymous poster hash: ab580...390
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå