AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #1 Skrevet 23. desember 2013 Det er veldig enkelt for kvinner å finne en mann, da det ofte er mange menn som viser interesse for kvinner. For menn er det vanskeligere. Kvinner som er single har mange muligheter til å få menn. Snakket med to venninner for en tid tilbake og de var enig om at det er lett å finne en mann. Men de hadde klare preferanser og hun ene sa at hun var kresen, men at det var lett å finne en mann. Hva er det menn ofte mangler for at du skal bli interessert? Er det for stygge, for late, mangler de utdanning, mangler de jobb, er de for kjedelige hvordan er de for kjedelige? Anonymous poster hash: a7463...668
Gjest Summers Skrevet 23. desember 2013 #2 Skrevet 23. desember 2013 Folk flest er tards, da er det ikke rart man møter mange av dem. 7
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #3 Skrevet 23. desember 2013 For en venninne er det veldig vanskelig å møte menn, og mye ligger i at hun ikke drikker, fest, bar, osv. er ikke aktuelt. Ellers er det jo bare snakk om at man er en match, folk ser jo etter ulike ting! Anonymous poster hash: 9535f...4f8 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #4 Skrevet 23. desember 2013 Det er veldig enkelt for kvinner å finne en mann, da det ofte er mange menn som viser interesse for kvinner. For menn er det vanskeligere. Kvinner som er single har mange muligheter til å få menn. Snakket med to venninner for en tid tilbake og de var enig om at det er lett å finne en mann. Men de hadde klare preferanser og hun ene sa at hun var kresen, men at det var lett å finne en mann. Hva er det menn ofte mangler for at du skal bli interessert? Er det for stygge, for late, mangler de utdanning, mangler de jobb, er de for kjedelige hvordan er de for kjedelige? Anonymous poster hash: a7463...668 Det du legger merke til er at menn er de som må ta initiativ som regel, det betyr derimot ikke at alle som prøver seg ønsker å være sammen med deg. Vi menn er ikke slik at vi tar alt selv om vi slåt av en prat, da er du godt innbilsk i alle fall. Anonymous poster hash: c572a...ac5
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #5 Skrevet 23. desember 2013 De er enten for stygge, uten jobb eller lat. Anonymous poster hash: d1d8e...b1e
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #6 Skrevet 23. desember 2013 Urealistiske forventninger er vel noe som ikke er helt uvanlig, eller generelt forventer for mye av en møtende mann. Det klart sånn blir det når man lar seg påvirke veldig av hva som skjer på film. Anonymous poster hash: 051bc...a5a Anonymous poster hash: 051bc...a5a 1
Gjest rådyr Skrevet 23. desember 2013 #7 Skrevet 23. desember 2013 Hvilke menn? Jeg møter gjerne menn.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #8 Skrevet 23. desember 2013 Ingenting galt med mannfolka, men for at det skal bli noe mer, så er det kjemi, kjemi og atter kjemi som teller. Anonymous poster hash: 70797...4b4 4
MsMax Skrevet 23. desember 2013 #9 Skrevet 23. desember 2013 Mannfolk flest er late og bryr seg ikke i det hele tatt om sin egen helse. Det er turnoff! Men den vanligste grunnen til at jeg avviser er mangel på kjemi.. Spiller ingen rolle hvor kjekk, høyt utdannet, snill osv han er når man ikke har kjemi. Og kjemi er sjelden vare! 2
Gjest Faerunpedia Skrevet 23. desember 2013 #10 Skrevet 23. desember 2013 De lar seg selv forfalle, er altfor opptatt av karriere, eller er altfor ordentlige og kjedelige.
Gjest Inferno Skrevet 23. desember 2013 #11 Skrevet 23. desember 2013 De er kjedelige. Eller så er jeg rastløs. Sikkert litt begge deler. Menn flest egner seg kun som underholdning for en liten stund, før man går videre til neste. 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #12 Skrevet 23. desember 2013 Mennene jeg har gjort meg kjent med, men som ikke har vært aktuelle har for eksempel vært veldig ulike meg i interesser, levesett osv. Eller de har hatt personlighetstrekk jeg ikke liker. F.eks veldig egenrådige, selvgode eller bråkjekke.. Anonymous poster hash: 38627...391
Brian O'Conner Skrevet 23. desember 2013 #13 Skrevet 23. desember 2013 Mannfolk flest er late og bryr seg ikke i det hele tatt om sin egen helse. Det er turnoff! Men den vanligste grunnen til at jeg avviser er mangel på kjemi.. Spiller ingen rolle hvor kjekk, høyt utdannet, snill osv han er når man ikke har kjemi. Og kjemi er sjelden vare! Sin egen helse? Puss tenner å bruk deo stick. dusj hver 3 dag. Spiser frokost, middag med masse grønnsaker og kveldsmat. Aldri følt meg så frisk!
makkapakka Skrevet 23. desember 2013 #14 Skrevet 23. desember 2013 Det er veldig enkelt for kvinner å finne en mann, da det ofte er mange menn som viser interesse for kvinner. For menn er det vanskeligere. Kvinner som er single har mange muligheter til å få menn. Snakket med to venninner for en tid tilbake og de var enig om at det er lett å finne en mann. Men de hadde klare preferanser og hun ene sa at hun var kresen, men at det var lett å finne en mann. Hva er det menn ofte mangler for at du skal bli interessert? Er det for stygge, for late, mangler de utdanning, mangler de jobb, er de for kjedelige hvordan er de for kjedelige? Anonymous poster hash: a7463...668 stort sett fordi de er sprellemenn som ikke tåler forpliktelser og pisser i buksa av ordet ansvar 4
Brian O'Conner Skrevet 23. desember 2013 #15 Skrevet 23. desember 2013 stort sett fordi de er sprellemenn som ikke tåler forpliktelser og pisser i buksa av ordet ansvar Null oppdragelse fra mora, siden dag 1.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #16 Skrevet 23. desember 2013 Det er veldig enkelt for kvinner å finne en mann, da det ofte er mange menn som viser interesse for kvinner. Anonymous poster hash: a7463...668 Så enkelt er det ikke. Å vise interesse er ikke det samme som å ønske et forhold med første og beste kvinne. Feks når man nettdater er det vanlig å få bøttevis med brev fra menn, men når man svarer er det bare noen få som sender brev tilbake. Så er det noen som detter fra underveis i meldingene, spesielt når man utveksler bilder. Så har du alle de som avtaler dates de ikke møter opp på, og så alle som sier at vi meldes etter første date, men som ignorerer deg/sletter profilen sin på nettstedet i stedet. Så har man brukt masse tid på enda en upålitelig tulling, og da hjelper det faktisk ikke å få alle disse henvendelsene. Anonymous poster hash: bf2b2...23f 3
Gjest Chloe87 Skrevet 23. desember 2013 #17 Skrevet 23. desember 2013 Som singel møtte jeg ofte menn uten sosiale antenner, menn som ikke hadde kontroll på sin økonomi, snyltere og de som kun var ute etter sex.
pantertante Skrevet 23. desember 2013 #18 Skrevet 23. desember 2013 Null oppdragelse fra mora, siden dag 1. Om det går på oppdragelse så kan man jo spørre seg om hva far bidro med. De fleste har tross alt vokst opp med en mor og en far. 3
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #19 Skrevet 24. desember 2013 Sin egen helse? Puss tenner å bruk deo stick. dusj hver 3 dag. Spiser frokost, middag med masse grønnsaker og kveldsmat. Aldri følt meg så frisk! diskvalifiserer umiddelbart Anonymous poster hash: b9b09...a31 6
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #20 Skrevet 24. desember 2013 diskvalifiserer umiddelbart Anonymous poster hash: b9b09...a31 Jeg er ikke den brukeren du svarte til, men jeg antar at han diskvalifiseres fordi han dusjer hver tredje dag. Jeg har ikke noe fasitsvar på hvor ofte man bør dusje, og det har vel ingen. Noen vil sikkert påstå at de aller fleste dusjer for ofte. Har hørt det kan være usunt å dusje for ofte. For min del dusjer jeg stort sett annen hver dag, noen ganger hver dag. Anonymous poster hash: 051bc...a5a Anonymous poster hash: 051bc...a5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå