AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #1 Skrevet 23. desember 2013 På gravideforumet jeg er på, bim/dib, er det sinnsykt mange mødre som oppretter tiggetråder om at folk skal sende de julegaver fordi de er så fattige. Jeg får altså helt sjokk, dette er jo grisefrekt!!! De skriver at de har kreft, at de er syke og ikke har penger til mat, klær eller julegaver til barna. En dame fra Lillehammer sendte tiggemelding til så mange at hun endte opp med å få over 20 gaver tilsendt med alt fra mat, gavekort og julegaver til hun selv, mannen og deres fire barn. Var helt tilfeldig at vi oppdaget at så mange hadde sendt gaver til henne. Sannsynligvis får den fanilien en bedre jul enn gjennomsnittet. Får helt sjokk!! Er folk i norge så fattige eller svindler de godtroende medborgere? Anonymous poster hash: 3b155...9e2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #2 Skrevet 23. desember 2013 Det er grisefrekt. Det kunne ikke ramle meg inn å sende gaver til slike folk. Anonymous poster hash: c3954...527 3
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #3 Skrevet 23. desember 2013 Er man så fattig kan man få utdelt både mat og gaver fra frelsesarmeen. De holder til i de aller fleste kommuner og regioner så de fleste klarer og få tak i fra disse. Ja jeg synest det er frekt og tigge, skjønner ikke at folk biter på dette. Anonymous poster hash: 3f649...4ea
MsMax Skrevet 23. desember 2013 #4 Skrevet 23. desember 2013 Herregud! Jeg er gørrblakk i år, go dermed ikke kjøpt noen gaver, har gitt beskjed til folk at jeg heller ikke vil ha noen gaver da jeg ikke kan gjengjelde tjenesten. Hadde aldri i verden hatt samvittighet til å utnytte folk på den måten der! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå